Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Sabato sera iero online, me se ga studà el pc (go pensado a un calo de tension), ma no son più rivada a verzerlo...in realtà, el sembra verzerse, la ventola comincia a girar, no fa rumori strani nè luci strane, ma el monitor (xè un lcd bastanza novo) resta nero, dopo un poco la lucetta del monitor lampeggia...L'unica roba xè che per spegnerlo devo staccar la presa, se no gavessi pensado un problema de monitor...

son sul pc de mio nipote, no so quando sarò "operativa" de novo.

PS gavessi dovudo premetter che son un poco sfigada con la tecnologia, me succedi sempre qualcosa!

Inviato

Uhm....xe de sperar che non sia un problema de scheda madre...

Te ga controllado che drio el pc, dove xe l'alimentator, la ventola de quest'ultimo gira regolarmente?

Inviato

Domandona: se te tien premudo CANC (podessi esser qualche altro tasto, ma intanto prova con quel) dopo che te ga impizado el pc, te rivi a veder la schermata del BIOS?

Inviato

no go provado...proverò dopo che torno a casa...comunque, Kiri domani vien a veder se el riva a sistemarlo, senza pc tanto tempo xè dura, go scoperto de esser veramente internet dipendente!

grazie per i suggerimenti!

Inviato
el mio pc xè partido oggi per Lainate...fino al 17 agosto no lo vederò de sicuro! sigh!

ciau!

:ikik::ikik::ikik: da che dopo el tornerà + bel de prima :lol:

el mio pc ga poco più de 1 anno...no xè tanto vecio! :pianto:

però me stago disintossicando e vedo che xè dura... :grin:

Inviato

urca ciò!! che robe.. :down:

però adesso che te me fa pensar me iera capitada anche a mi una roba del genere:

no me ricordo se iera proprio cusì, ma me ricordo che el schermo restava nero.. alla fin fine ga ripara mio papà e, se no me ricordo mal, gavevo l'alimentator rotto.. O|

Inviato

ancora senza pc...spero tra ogi e domani che el riva!

Niente alimentator...niente spuza de brusado e, comunque, gavemo provado a sostituirlo...

me dispiasi che anche oggi me son dimenticada de portarme drio el codice dell'assistenza per controllar cosa iera che non andava...

Inviato

eccome qua! Iera la scheda madre...i doveva tornarme el pc l'altra settimana, se vedi che no i podeva più de sentirme quotidianamente e i se ga dado de far! :p

Inviato
eccome qua! Iera la scheda madre...i doveva tornarme el pc l'altra settimana, se vedi che no i podeva più de sentirme quotidianamente e i se ga dado de far! :p

Son contento.

Com'è ridotto il tuo villaggio di travian? Te lhanno piallato in tua assenza? :)

Inviato
Go leto una pubblicità ke parla de velocità da banda larga a soli 3,25€ al mese della ONSPEED.COM qualkedun ga sentì parlar de sta roba?

Apro una discussione a tema riguardo Onspeed...qua semo OT :bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro