the_furious78ts Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 In pratica la palazzina ex-cinema Lumiere.....vicino allo stadio.In pratica dietro il Muscle Gym dai.... si vede da fuori è verniciata di bianco. Sono 2 piani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 Ah, ho capito! Grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Ieri son nda informarme per mia sorella al California in via delle Ginestre (drio la stock per capirse)... allora intanto i me ga dito che la xe picia per far arti marziali... però la pol far fit box o kick boxing (el primo xe sai cocolo ma el secondo xe troppo violento mi penso)... comunque i prezzi xe accettabili. 49 euro se se paga al mese 86 euro se se paga subito per due mesi 130 euro se se paga subito per tre mesi senza tasse de iscrizion ed in più se pol usar anche gli attrezzi della palestra anche ogni giorno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Diciamo che in generale se ci si abbona per + mesi si risparmia parecchio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 All'A&R per chi ghe interessa i fa corsi de Judo, Difesa personale e Aikido (se scrivi cusì?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Ciao Saretta....beh anche mi son andado là un periodo....xe tantissime macchine (anche troppe diria....bastasi quelle base, inutile isolar tanti muscoli....:-) ) ma me son abituado al clima della vicina A&R e po conoso tutti....xe come una famiglia...Mi so che al Muscle Gym se paga sazio.....10 o 15 euro de più o sbaglio? (parlo de pesistica entrata libera). oddio sinceramente non so quanto de più che se paga.... mi te posso dir che l'iscirzion annuale xè 26 euro, e dopo te ga i vari pacchetti.. ingressi, mensili, triemstrali.., fasce orarie e non, ecc Mi de solit me fazo el trimestrale open che xè 130 euro.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 E....mi el mensile de 35....per tre mesi credo che sia 90 ma non me ricordo...doman che vado ciogo un opuscolo cusì ve digo le tariffe esatte sperando che non cambi a settembre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 E....mi el mensile de 35....per tre mesi credo che sia 90 ma non me ricordo...doman che vado ciogo un opuscolo cusì ve digo le tariffe esatte sperando che non cambi a settembre! Dopo te posti i prezzi? Sa, forsi poderia eser interesado visto che l'azienda dove lavoro doveria aver una convenzion con quela palestra che te va ti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Urca....e per quale motivo? se non son indiscreto.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 se te posterà i prezzi te me farà un favor anche a mi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Urca....e per quale motivo? se non son indiscreto.... In che senso scusa? Cmq intanto dago delle risposte a caso, magari imbrocco quel che te me volevi domandar se sto anno no rivo a trovar de giogar, pensavo de far un poca de palestra e se i prezzi xe quei me par buoni! Mi se no ricordo mal el mio repsonsabile delle risorse umane tempo fa gaveva mandado una mail dove el diseva che gavevimo una convenzion con la A&R per cui i dipendenti che se iscriveva la gaveva agevolazioni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 se te posterà i prezzi te me farà un favor anche a mi! e anche a mi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Certo muli, sta sera che vado co torno a casa ve posto direttamente el prezzario in allegato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Scusè per il ritardo..... allora.... PREZZI PALESTRA A&R (ISCRIZIONE ANNUALE 25 EURO) QUOTE SOCI 2006-2007 BODY BUILDING:MENSILE 35,00, TRIMESTR. 90,00, SEMESTR.,170,00, ANNUALE 330,00 CORSI FITNESS: 2XSETT COME SOPRA 3XSETT. MENSILE 35,00,TRIMESTR. 90,00,SEMESTR.,170,00, ANN.330 ENTRATA LIBERA:MENSILE 45,00, TRIMESTR. 120,00, SEMESTR.,230,00, ANNUALE 400,00 POI CI SONO CORSI DI JUDO (30,00 PER 2X LA SETT) DIFESA (20,00 PER 1X LA SETT) AIKIDO (30,00 PER 2X LA SETT) PER I NON SOCI SENZA ISCRIZIONE CI SONO ALTRI PREZZI.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 Ma qualcuno sta andando all'A&R in questi giorni a provare che è gratis??? C'è tantissima gente ....pox che non ci sia neanche uno del forum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 14, 2006 Author Report Share Posted September 14, 2006 me iero dimenticada che iera proprio sti giorni cmq non credo de rivar ad andar... anche xkè no so se se iscriveremo là.. xe un poco fora man... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 mi son andada 2 volte, dovevo andar anche oggi ma per problemi contingenti me sa che salto...go provado yoga fitness e step&tone. Me sa che me iscrivo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 Urca....brava! Il corso con Edy è il più massacrante.....quello della ragazze meno. Beh magari ci si vede la :-) io sono uno con i guantini ROSSO/NERI ....prediligo la sala pesi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 dopo un anno e mezzo de assenza dalla palestra devo iniziar pian pianin...anche se son contenta della reazion, no son morta dopo 5 minuti devo dir che me ga sai piasudo yoga fitness...sembra che no te fazi un piffero inveze te fa lavorar i muscoli tantissimo! Dopo step neanche un dolorin, mentre oggi i addominali tira per ben! Eh eh...difficilmente te me troverà in sala pesi, za me diverto poco ai corsi (son più tipa de sport de squadra!) con le macchine ... ancora meno! Devo dir che xè una bela palestra, ghe ne go pasade diverse (de solito duro da 1 a 3 mesi... ), questa xè proprio bellina! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 Son contento che te se trovi ben po la gente xe sai cocola.....beh magari ci si vede mentre aspetti che finisca il corso precedente.....in zona "scale" :-) ciao ciao e buon allenamento io vado domani sera. P.S. Più in la organizzerò ina pizzata con i ragazzi e ragazze dell'A&R metterò un biglietto giù alla reception.ciao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 ok! Per ora frequenterò corsi "diurni" (purtroppo, al momento, son disoccupada...), che me xè più pratici! ciau! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 ehm... a proposito de palestre stasera vado veder una lezion de prova (per cui gratis) de balli latino americani... dovesi costar 23 euro l'iscrizion e poi altri 23 al mese per due lezioni a settimana per cui 8 lezioni al mese... insomma non me par sai caro... se tien nella palestra de borgo... se vole venir veder mi son la per le otto e mezza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damia Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 riesumo sto vecio post per qualche idea... partimo dal fato che mi son una pigra PATOLOGICA e anche se gò fato sport...me stufo e me annoio Da qua...l'unica roba che me diverti xe quel che gà a che far col ballo....(no aerobica eh? ballo!) che voi savè, ghe xe qualche corso simile? (oviamente...saltemo le risposte tipo: fa un corso de ballo col moroso ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 so che anni fà andava sai de moda el ballo del qua-qua ma deso no so si i lo fa in qualche palestra ancora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalzi Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 funky? dovesi esser divertente. da pigra patologica come ti, me go trovà sai ben col cardio kick-boxing. mai pensà a una roba del genere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts