Damia Posted February 12, 2009 Report Posted February 12, 2009 cossa saria el cardio kick boxing? Quote
zalzi Posted February 12, 2009 Report Posted February 12, 2009 praticamente te fa tipo kick-boxing a ritmo de musica. no xe noioso e se i pugni e le piade te li tiri per bon, xe bastanza fadiga. mi fazevo el corso al big's gym a rojan. Quote
Damia Posted February 13, 2009 Report Posted February 13, 2009 mmm no xe proprio per mi... in realtà la palestra in sè no xe per mi no xe che me basta el "ritmo de musica" perchè quela ormai xe dovunque.... BOh vederemo se trovo qualcossa che me ispiri (conossendome doverò adattarme al meno pezo e farme sai coraggio...) Quote
nostradamus78ts Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 Ragazzi, qualchedun va alla palestra Perfect de Aquilinia? Sa dirme come xe? Anche come prezzi....devo decider tra oggi e domani....lavorando a Noghere le uniche vizine xe al Centro sportivo Monte d'oro e la. Quote
Damia Posted September 9, 2009 Report Posted September 9, 2009 No me dispiasi...mi ricomincio lunedi, e prima andavo alla california, adesso penso che me sposto a quela de sangiovanni dentro la piscina Quote
Recommended Posts