mula alabardata Posted August 9, 2006 Report Share Posted August 9, 2006 per el prossimo anno go una mezza idea de andar in palestra.. lo digo sempre, però forsi sta volta xe la volta bona voi dove ande? come ve trove? quanto paghe al mese? e de iscrizion? conteme dai, se vole, voio un poco tastar el terren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 9, 2006 Report Share Posted August 9, 2006 Anche io ho il tuo stesso interesse a saperne di +... Chi va in palestra sputi il rospo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Nessuno che va in palestra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 16, 2006 Author Report Share Posted August 16, 2006 Nessuno che va in palestra? te me ga precedudo!! stavo giusto x dirlo mi! dai, su su... no ste esser timidi!! mi so benissimo che qualcun de voi va sicuramente in palestra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 mi andavo e probabilmente ghe torno con settembre... andavo alla Muscle Gym e me son trovà sempre ben perchè xe abbastanza vicin a casa mia, no me tocca a traversar città e xe parcheggio... xe tutto abbastanza pulito (cosa fondamentale) e i ga macchinari de tutti i tipi e per tutti i gusti... per un mesetto son andà all'acquario (in via Coroneo) ma oltre ai evidenti problemi logistici (no xe parcheggio nianche a morir se no te la meti al foro ulpiano a pagamento...) se paga bastanza! e poi no me son trovà ben... forsi el prossimo anno allenando a Muja me iscriverò ad Aquilinia cussì go la palestra tacada sia a lavor (Dolina) che al logo dove alleno... ma no xe escluso che torno alla muscle gym ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 16, 2006 Author Report Share Posted August 16, 2006 andavo alla Muscle Gym e dove xe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 andavo alla Muscle Gym e dove xe? La palazzina vicino alla Risiera, di fronte al Famila...zona stadio Rocco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 16, 2006 Author Report Share Posted August 16, 2006 La palazzina vicino alla Risiera, di fronte al Famila...zona stadio Rocco ah.. se xe zona stadio go presente!! e la come funziona? se paga un tot al mese + una tassa de iscrizion annuale, come i fa in altri posti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_apostolozeno_ Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 L'anno scorso sono andato per 3 mesi alla Big Gim a Roiano. Mi son trovato bene, è su 2 piani, ci sono macchine di tutti i tipi, e in parallelo organizzano anche vari corsi. Come prezzi sono abbastanza in linea con le altre palestre, paghi la tessera annuale e una quota ogni tot mesi. Non mi ricordo quanti però, io avevo necessità per 3 mesi e abbastanza eccezionalmente mi avevano fatto pagare per quel periodo lì, mi pare che sia ogni 6 mesi, mi pare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 abbastanza eccezionalmente finido l'OT.. iero anche mi alla big gym e me son trovado ben.. purtroppo l'unico difetto xe i postegi che a volte anche col motorin no te trovi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_apostolozeno_ Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 già già...quello del parcheggio è un bel problema, roiano è infernale da 'sto punto di vista. Io non lo sentivo tanto perchè abito più o meno vicino e andavo spesso a piedi o in bus, ma per trovare un buco conviene andare sul prestino (per chi non ha problemi di orari). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 La palazzina vicino alla Risiera, di fronte al Famila...zona stadio Rocco ah.. se xe zona stadio go presente!! e la come funziona? se paga un tot al mese + una tassa de iscrizion annuale, come i fa in altri posti? si te paghi un'iscrizion annuale (me par 20 euro) e poi un mensile, che dovessi esser ancora 50 euro te pol usufruir de tutte le macchine dalla cyclette a quele per i pesi, te pol inoltre partecipar alle lezioni de aerobica, step, stretching... solo lo spinning me par che se paghi a parte cmq te fa prima andar là a informarte, la se trova a fianco della risiera, co te rivi zo de via valmaura, te giri a sx per andar in risiera, el primo palazzo che te se trovi di fronte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 mia sorella volesi far muai thai (scuseme se lo go scritto sbaia).,.. go letto che alla palestra california vicin roian i lo insegna. Qualchedun de voi sa come xe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Ciao a tutti! Mi son novo del forum. Allora, mi vado all'A&R dal 99 e credeme non la cambiasi mai e sopratuto per la gente e per el prezzo. Xe tuti tochi de pan e se non se "ciapai" come mi, podè anche scambiar 4 ciacole coi muloni che la frequenta. SE VE INTERESSA DALL'11 AL 16 LA PALESTRA XE GRATIS PER TUTTI (soci e non) Cusì provè.....non ve par? Parking xe a iosa (parcheggio del stadio) , perciò non problem! Bye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 (OT) Ben rivado furioso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Ciao, grazie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 27, 2006 Author Report Share Posted August 27, 2006 Ciao a tutti! Mi son novo del forum.Allora, mi vado all'A&R dal 99 e credeme non la cambiasi mai e sopratuto per la gente e per el prezzo. intanto ben rivado! anche mi go senti parlar e ben de sta palestra... solo che volesimo iniziar za adesso in settembre, quindi dovemo deciderse presto e bene.. el periodo de prova no so quanto ne possi esser utile... cmq grazie dell'informazion.. pol sempre esser utile! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Non c'è di che.... per el momento xe 25 l'iscrizion e 35 el mensile.....ma non credo che i aumenti a settembre. beh...intanto ve fè una settimana a gratis! NO? :-) A proposito per le mule xe tantissimi corsi "massacranti" de fitness! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 27, 2006 Author Report Share Posted August 27, 2006 Non c'è di che.... per el momento xe 25 l'iscrizion e 35 el mensile..... cmq i prezzi xe boni!! no gavevo mai senti così poco... de solito xe sora i 40... grazie delle info!! mmm corsi de fitness x mule? me sa che me tocherà far pesi e robe del genere inveze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Grazie delle info e...BENVENUTO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 (OT) Benrivado furious78 (/OT) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 grazie.ciao a voi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 go visto appena desso questa discussion... allora mi vado in pelastra, vado alla Muscle Gym, la della Risiera. Xè quasi 10 anni che vado la e me trovo ben! bei corsi, bei orari, personale qualificato... poi x le babe xè anche el centro estetico al primo pian... ciò tutto la xè! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 Ciao Saretta....beh anche mi son andado là un periodo....xe tantissime macchine (anche troppe diria....bastasi quelle base, inutile isolar tanti muscoli....:-) ) ma me son abituado al clima della vicina A&R e po conoso tutti....xe come una famiglia...Mi so che al Muscle Gym se paga sazio.....10 o 15 euro de più o sbaglio? (parlo de pesistica entrata libera). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 Ma al A&R dov'è esattamente? non l'ho mai sentita Grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts