Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ciao a tutti.. Me toca sceglier due esami a scelta sto anno, e volevo chiederghe a chi ga più esperienza de mi un consiglio su cosa sceglier.. Son de ingegneria informatica, ma voio alzarme la media e devo far esami facili per un totale de 12 crediti. I me ga za consigliado Excel de Economia da 6 crediti, ma ogni proposta xe ben accetta..

Da quel che gavere capi posso sceglier qualsiasi esame de qualsiasi corso de laurea..

Attendo i vostri consigli..

Inviato

Mi te consiglio un de 6 crediti facile e interessante :D

Recupero delle Materie Prime Secondarie (prof. Gianni Schena), xe de ing. Ambientale, mi lo go fato al posto de Impianti, e cmq dal mio punto de vista de ing. dei Materiali iera ssai interessante :D

L'unico inconveniente xe che te devi far a gruppi alla fine del corso una presentazion sul riciclo de qualcosa che val anche come parte dell'esame. Ma niente de impegnativo alla fine.

Un altro da 6 crediti che te posso consigliar e che xe piuttosto facile xe Scienza e Tecnologia dei Materiali Elettrici (prof. Sergio Roitti), che xe un esame de ing. dei Materiali, solo che te devi farlo con un minimo de furbizia e saver do' robete de materiali (proprio 2 eh) che al limite te posso contar mi :D

Inviato
Recupero delle Materie Prime Secondarie (prof. Gianni Schena)

Scienza e Tecnologia dei Materiali Elettrici (prof. Sergio Roitti)

Tegnerò in considerazion, soprattutto el secondo che go fatto eletrttecnica al Volta e me interessa l'ambito.. Grazie!

Inviato

Ehm, me dispiasi. Mi go finido l'università col vecio ordinamento e no go idea quanti crediti i te dia per i esami nella mia facoltà. Ma no credo te interessi Scienza della Formazione visto che te studi ingegneria informatica :D

Inviato
Buh no so de chi che xe so solo che i me ga dito che xe una stronzada.. :D

sì.. sarà con lui...

xkè xe sto esame de informatica de economia che lo fa anche quei de architettura!

solo che da noi val 4 crediti... cmq lo go fatto e xe anda ben! :foracolcul:

Inviato
sì.. sarà con lui...

xkè xe sto esame de informatica de economia che lo fa anche quei de architettura!

solo che da noi val 4 crediti... cmq lo go fatto e xe anda ben! :foracolcul:

Si si pol esser..

Inviato

Per far l'esame con Merson, te ga de informarte de quanti crediti che el te fa l'esame.. mi gavevo 6 crediti, ma iera esame obbligatorio e della facoltà de economia..

Martina disi che ad Architettura xè 4 crediti.. quindi informite ben!

:bye:

Inviato
Economia e trasporti con Borruso lo farò anche mi sto anno.. ma me par che xè da 10 crediti.. devo ancora veder.. ma le liste no xè esposte ancora!

Te sa a chi chiederghe gli appunti, allora :D

Inviato
excel de economia? quel con merson?

Mitico! Anche mi go fatto l'esame de informatica con Merson :D Xe stado el mio primo esame :D El xe un grand'uomo. Domandighe a Stefano se no xe vero :D

Ciò quotatissimo sto Merson..

GìRingrazio tutti per l'aiuto.. :ave::ave:

Inviato

Anche mi nel 1999 go fatto l'esame con Merson!!! (a scienze della comunicazione) El xe praticamente in tutte le facoltà! Me ricordo ancora l'esercizio delle pizze (qualchedun ga fato?)

• 5 mesi dopo...
Inviato

ovviamente anche mi go fatto Merson... ma piu che pizze a mi me piaseva riviste...

e jack Borruso xe el mi preside de facoltà (architettura)... un grande!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro