Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nei ultimi periodi sento e leggio notizie su parecchi incidenti stradali più o meno gravi successi a Trieste (primo tra tutti de quel tipo che ga tirado sotto sulle striscie pedonali a Melara una mamma coi 2 fioi :disgust: ): premettendo che de incidenti ghe ne xe sempre stadi e (purtroppo) sempre ghe ne sarà, xe sai triste constatar che ogni giorno, nell'arco de una settimana, ghe xe stadi quasi 2 incidenti al giorno (mi go podudo veder domenica sera el casin che xe successo sulla strada per andar a Barcola in prossimità del Ferroviario...no so come no i ga fatto a coparse, visti i rottami dell'auto incidentata :ehno: )...secondo voi da cossa pol dipender tutto ciò? Solamente dalla distrazion dei guidatori?

:bye:

Posted

Non xe un argomento facile.

Voio pensar che la maggior parte dei incidenti nasi da "distrazioni" dei conducenti.

Ma me par sempre de più che i incidenti più gravi ga ssai poco a che far con "distrazioni".

Quando uno supera sistematicamente i limiti de velocità, sorpassa andando controman quando no se pol perché vietado o perché contro ogni regola de bon senso, o perchè cori sul bagnà.... insoma... credo che sia tuta una casistica de incidenti che secondo mi non xe "incidenti".

Mi vedo tanta gente che guida veramente senza zervel, in quei casi secondo mi quando scampa el morto, quel no xe più un incidente, xe un omicidio, e forsi neanche colposo, no xe più colpa ma a un certo punto diventa dolo.

Go la patente da 8 anni e in sti 8 anni go assistido a un peggioramento delle carratteristiche de guida della gente davvero allucinante.

:ehno:

Posted

per motivi professionali gò avudo modo de veder decine de sinistri stradali: nel 99% dei casi la responsabilità xè sempre de attribuir al mancato rispetto delle regole!!

Condivido appieno quel che disi Starlite: no xè mai incidenti nel senso comune del termine (del tipo: scoppio de una gomma, malore, guasto) ma xe sempre velocità, mancato uso del caso , passar col rosso ecc ecc.

Finiso citando un esempio de inciviltà stradale: Cammino sul marciapiedi un mulo in scooter passa in piena SUL MARCIAPIEDI e me manda anche a fanc...!!! :incazzado:

Posted
Finiso citando un esempio de inciviltà stradale: Cammino sul marciapiedi un mulo in scooter passa in piena SUL MARCIAPIEDI e me manda anche a fanc...!!! :incazzado:

Papini, tanti papini :D

Posted

No voio far de tuta l'erba un faso.... ma de come che vedo che bona parte dei scooteristi porta in giro el mezo.... go sempre dificoltà a pensar che nei tiri scooter-auto la colpa sia de l'auto :ehno:

Pò xe certe m**e, e no xe dubi sul fato che i lo sia, che i se meti el casco:

o molado,

o per indrio per no strucarse tropo i cavei davanti,

o serado con la cinghia lascada....

per mi saria giusto che sti qua co i se fa mal i paghi in pien le spese mediche,

per el fato che no xe più un "incidente" el fato che se gabi fato mal :down:

Posted

concordo con starlite, soprattutto q.do el parla de un peggioramento dela guida.

7 anni fa a roma son rimasta sconvolta (e nn esagero) nel veder gente ke andava coi motorini sui marciapiedi, ke nn se fermava per far passar sule strike i pedoni, ke passava col rosso...in una stimana de vacanza go ris'ciado 'do volte de finir prima soto un'auto in via dela conciliazione e dopo soto un motorin in via dei fori imperiali q.do iero sule strike e col semaforo pedonale verde.

desso vedo le stesse robe qua.

me vien in mente mia mama ke me contava ke sporca ke iera taranto 25 anni fa con escrementi de cani, scovazze butade per strada...insomma vardè fora dala finestra e probabilmente vederè lo stesso spettacolo.

purtroppo trieste la se sta italianizzando... :ehno: nela mentalità e nei costumi... :pianto:

Posted

Altro incidente oggi in via Carducci verso le 11.40 : motorin per tera e camioncin. Da non dimenticar anche un auto che xè andada controman nell'incrocio sotto i curvoni dell'università :ehno:O|:wacko:O|:ehno:

Posted

nn so q.to possi centrar...ma tempo fa andavo per via valerio poco dopo l'incrocio con la strada dela pizzeria manuel, un mulo de fora voleva far inversio a U (con doppia strica continua) senonkè sto m..a me stava occupando metà dela mia corsia e per schivarlo gaveria dovudo invader la corsia opposta cussì me son fermada sottointendendo ke nn lo lassavo passar ma ke el se metessi in soto. sto sgaio de mulo xe partido e in quel ke lo vedo partir, vedo nel speceto uno in moto ke viaggia sulla sinistra a caval dela strica...nn go neanke rivado a finir de pensar "sti do m..e nn se miga s'ciocherà" ke iera za successo.

nn i se ga fato niente nissun dei due xkè perlomeno i ga avudo la decenza de andar pian ma nn go rivado a far a meno de riderghe in muso e dirghe ke m..e ke i xe.

questo aneddodo per dir ke la gente se la va proprio a zercar, ke i motorini, moto e sim. xe guidadi da gente mata e irresponsabile (ok nn tuti ma dovè ameter la stragrande maggioranza).

e quel ke me dà sui nervi xe leger sul giornar 'co capida incidenti anke mortali ke xe colpa dela piova, dell'asfalto, del lampion ke iera studado o ke iera impizzado e mai se sottolinea l'alcool (o la droga), la velocità, le mancate cinture o casco.

Posted

L'altro ieri mattina go visto un incidente che se pol proprio definir talle, dovudo alla scarsa attenzion de chi che manovrava el mezzo.

Iero in piazza dela Borso, no so se gave' presente che xe el postegio per motorini all'alteza de via Roma proprio dove che xe el semaforo.

Ecolo... iera una baba che stava sistemando el scooter, col parabrezza. Evidentemente ghe pesava e alora la lo moveva da in piedi e per farlo andar avanti ghe dava un poco de gas.

Solo che ghe xe scampa' de man e xe partì avanti drito contro un groso furgon fermo al semaforo, un de quei furgoni tipo Bartolini :D

El scooter xe anda' drito soto, dopo aver spacado el parabreza sula fiancata :clap:

La baba la xe corsa la del autista che xe smontado, ga varà che el furgon no gabi niente e no ghe ga da nianche una man a tirar su el scooter :rotfl:

E dopo xe anda' via perche' iera verde. La baba ga irà su el parabreza, la ga mola' el scooter e la xe andada via col parabreza in man come niente fossi :D

Posted

Oggi un'altra.. incidente tra la 39 e una baba all'inizio de via Ghega..

l'autista diseva che la baba ga attraversado la strada col rosso.. la baba no parlava perchè la iera in strada distirada.. e tutti curiosi che vardava intorno (mi compresa.. ma gavevo de spetar el bus proprio là!) El bel xè che la 39 iera in mezzo alla strada.. e l'auto dell'autoscuola che xè là voleva posteggiarse a pettine proprio dove iera el bus.. ga intasà un NININ.. ma proprio NININ el traffico nelle vicinanze. :ehno:

Mi no volessi generalizzar.. ma xè un'alta probabilità che sia stà l'autista a passar col rosso.. MAH...

• 1 year later...
Posted

Ripesco sta discussion perche' nei ultimi giorni xe sta robe veramente spettacolari e tragiche:

2 morti in moto, un investimento de scooter in pieno centro de notte precedudo da sventramento transenne e seguido da cappottamento, e stanotte un frontale in via brigata casale con un morto.

No xe possibile.

Posted

Te ga ragion, no xe possibile. Ma finchè chi che guida pensa che la strada xe sua e magari che a lui no ghe capita niente se el cori de più, queste robe poderà solo peggiorar.

ciao ciao

Posted

Purtroppo la gente è fuori di testa ... :crylol:

l'altro giorno tornavo a casa, percorrevo in macchina via Svevo davanti la scuola a 40-50 km/h e uno col scooter mi ha superato a DESTRA andando per lo meno a 60!

Gli ho suonato il clacson e quando si è fermato al semaforo accanto a me mi fa fatto il segno come per dire se ero matto...

non lui che fa ste cazz**te, ma io! :incazzado:

Poi c'è sempre + gente in giro che non ha pazienza di aspettare il rosso...ho visto tantissimi sia in bici che in scooter passare oltre a incroci incuranti del rosso per loro e del verde per i pedoni...senza parole! :censura:

Posted

Xe che semo troppi in machina e come fasoi in pignata, più che xe, e più xe probabile che i se sc'inchi. Anche se i incidenti bruti recenti xe stai de note, che no xe tanta gente, e forsi per questo i se credi liberi de corer come danai.

Mi ancora fin 25 anni fa dopravo de più la machina, e po in 6 mesi go avudo un pochi de pici incidenti, nissun grave e sopratutto nissun per colpa mia:

1 andando zo per una strada, un mato xe vegnudo fora de un parcheggio uscindo a U e me ga taiado de brutto la strada - macon sul paraurti

2 a Miramar, una mula esci de un parcheggio, mi me fermo per lassarla vegnir fora, e la povera putela credo che gabi scambiado el fren col acelerator e la me vien drita sul muso!. altro macon sul muso

3 son ferma a un stop e a un semaforo rosso e un mato me tampona drio ( do volte me xe nato, e una dele do volte el mato no ga gnanche volesto denunciar al asicurazion, che cossa, che nol me ga fato gnente, che se voio el mepaga una picolezza per quel colpetto che go avudo :incazzado: - no gavevo testimoni, sennò ghe la fazevo veder mi)

4 passo a un semaforo apena che vien verde e de l'altra parte un furgoncin parti col rosso: se demo dentro, mi ghe digo Ma la scusi, lei la parti col rosso?e el mato me fa Veramente.. no gavevo vardado el semaforo, ah el iera rosso? la me scusi!

ben tute le volte no go avudo danni mi de persona, ma go perso tempo co asicurazion, ma el ga fato denuncia, ma xe vegnudo el perito, ma quando i me meti a posto.. insoma mi go capido che semo un poco tropi per la strada e che anche se mi stago atenta xe bona probabilità che qualche mato me vegni 'dosso e go molto ridotto el mio uso dela machina , che po tegno in garage.

Me domandavo anca come che i fa a Parigi, che in città xe meno machine che gira che a Trieste, salvo i grandi assi de scorrimento: imagino che la spiegazion sia grandi parcheggi in centro e otimi mezzi pubblici, el metro xe sempre pien, i autobus funziona, molti gira in bicicletta sule corsie riservade ai autobus, e ghe ne xe tante e credo che sia consentido,. poche moto, anche ( no xe tram nè filobus)

Posted

la mula de via brigata casale iera un'amica de una collega de mio moroso... la ga pianto tutta la mattina sta amica... xe robe che da de pensar no... un se fa tanti progetti..disi... ma si rimando a doman... si doman ghe dirò, doman farò e poi tac... non te ghe son più e non te ga fatto neanche la metà delle robe che te vol far nella vita...

dà da pensar... e sai...

Posted

@ babatriestina

Uno dei motivi per cui gavemo più traffico de Parigi, xe sicuramente la benzina agevolata. Ormai nelle famiglie xe un'auto a testa, una el papà, uan la mamma e una el fio...tanto el gasolio costa relativamente poco e le distanze a Trieste xe brevi. E poi no gavemo la cultura del mezzo pubblico, ma questo xe un problema comune de tutta Italia.....Xe come se chi va in autobus fossi visto come pezzente.....boh.

Tornando al topic, alla fine xe statistica, mesi niente e dopo 10 in una settimana, no me meraviglio più de tanto :D

Stranamente in tutti sti tiri iera de mezzo qualchedun che coreva :down:

Posted

No stemo sempre GENERALLIZAR sulle moto, distinguemo ben tra MOTO e SCOOTER! Ormai go visto che quei in scooter i se credi paroni della strada, i te sorpassa a destra, sinistra... sora, sotto... :incazzado:

Ma chi circola in auto no xe da meno,con gli specchietti chiusi, no i da le precedenze, no i usa le frecce e i se esibisi in cambi di corsia, svolte e altre manovre imprevedibili (e ce ne sono a centinaia, molti più delle moto...).Al motociclista che riva, nel migliore dei casi, le pulsazioni raggiungi i 150 battiti al minuto e se ga cul la scampa senza danni!

Vardando un paio de statistiche, la fonte è l’ANCMA e il Ministero dei Trasporti, e i dati sono disponibili su www.motonline.it:

Il fattore umano è l’origine degli incidenti per 87 % dei casi nelle auto.

Per le moto questo dato scende al 37 %.

Nella maggior parte dei casi le moto viaggiano alla velocità del flusso del traffico: non è vero che abbiamo incidenti perchè corriamo troppo.

Degli incidenti dei motociclisti il 70 % delle volte sono causa gli automobilisti.

Di questo 70 %, solo il 25 % ha la patente moto, mentre il resto non ha mai guidato una moto.

Solo il 30 % delle moto incidentate avevano violato cartelli o semafori, mentre il 45 % lo ha fatto nel caso delle auto.

La credenza popolare che la grande causa degli incidenti sia la velocità, è di gran lunga sbagliata. La velocità è uno dei fattori che concorrono, ma non è certamente quello preponderante. E questo indifferentemente che si tratti di moto o auto. La velocità di qualche motociclista incidentato non avrebbe portato a un serio urto se l’auto non avesse mancato la precedenza. Le vere cause sono la scarsissima capacità di guida della media delle persone, unita alla condizione pessima di molti mezzi circolanti (assetti da gondola e gomme lisce) a volte le condizioni stradali e non per ultima e forse la più importante, la disattenzione. Se poi ci si mette anche la velocità, e magari l’alcool, la frittata è fatta. Almeno mi e i miei amici la pensemo così!

E poi solo perchè una legge dice che in un punto non si possono superare i 50 km/h, è davvero reale il pericolo in caso di velocità maggiori? In questo caso allora tutti i tratti col medesimo limite presentano le medesime caratteristiche di rischio. Quindi Viale Miramare (strada extraurbana a 4 corsie senza incroci e semafori, percorribile a velocità quasi autostradali senza pericolo, ma con limite 50!) sarebbe pericoloso come la stretta via San Francesco (strada in centro città stretta e ricca di incroci senza precedenza), e via Flavia (simile alla prima, ma con 3 incroci con diritto di precedenza) lo sarebbe come molti viottoli ricchi di incroci e quant’altro della nostra bella Città. Quindi lanciarsi a 80km/h per via San Francesco ha la stessa pericolosità che farlo per viale Miramare. Non so perché ma non ne sono convinto, ciò nonostante, Telelaser per via San Francesco non ne ho mai visti, ma per viale Miramare…

Quindi dico una cosa perchè non mettere in viale miramere un limite di 80kmh, sicuramente sono ampliamente sicuri?? Forse perchè così non si riesce a prendere tanti soldi con le multe??? Forse perchè tutti andrebbero sotto il limite, dicendo "80 va già bene, non occorre andare di + e rischiare di prendere una multa..." invece a 50 nessuno ci va e tanto vale se vado a 60 prendo la stessa multa che a 90: chi me lo fa fare?? Vado a 90! O no??