Cazzaballe Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Ciao a tutti.. Go pena cambia pagina al calendario e me chiedevo.. Che calendario gave voi? Babe nude (chissà perchè go pensa a trert mentre pensavo al calendario delle babe ), sportivi, personaggi famosi, o cosa altro? Mi ovviamente go quel de Vasco.. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 ehm...Giorgia Palmas...e go pena cambiato mese... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Go el calendario de Schumi in cusina (ormai xe una tradizion ) Poi, in "sala giochi" go quel de Vasco e quel de l'Italia de basket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Visto che go una concezion più urtilitaristica del calendario, ciogo el primo che capita Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 mia nonna ogni anno me regala quel della madonna della salute che mi impico puntualmente in cusina dove non se vedi altri calendari go solo quei che sta nei portafogli pici pici che te li regala nei negozi sul lavor inveze go quel da tavolo...sai comodo... e un della unicreditbanca.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 eheh grazie cazabale alora.. go tre calendari: in uficio uso/usemo quel de nena rustic de Fox un toco de patata gigante a casa ne go due invece, un de tuning generation che xe tipo ancora fermo a maggio xke 1 no me ricordo, 2 me piasi quel mese che ga una bela auto e una bela baba e poi go un del papa sulla scrivania portado da roma da un'amica de famiglia che el xe ancora fermo a gennaio o ancora sulla compertina i altri anni gavevo sempre quei de Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 go verto mi sta discussion!! a inizio anno... come sondaggio!! copion! mooood... unirle, prego! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 el link xe Questo Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 mi no go potere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Più semplicemente sero questa e ve rimando al link postado da mula per proseguir el discorso calendari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts