cucciolina Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Ieri sera, prima de vederme la fine de Blu Profondo , me go visto un bellissimo docudramma su La 7. Realizzado dalla BBC, xe durado 2 ore e ga raccontado quel che xe successo quel maledetto giorno dal punto de vista de alcune persone intrappolade sia nella torre nord che in quella sud. Ghe xe stadi i racconti dei sopravvissuti e dei familiari de molti che non ghe la ga fatta. Davvero commovente e ben fatto Qualchedun altro ga visto? Cita
mula alabardata Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 no.. ieri go visto solo un spot de mediaset che ricordava l'11 settembre.. Cita
tinuviel Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 no, iero a far babysitte ai nipoti...in compenso stago scarigando (in inglese) una specie de documentario che ga fato bastanza scalpor in Amercica perchè poni molte domande che non ga risposta...ve faròs aver se merita (e se capiso bastanza...) Cita
giuli Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Devo dire molto bello lo spot Mediaset... Anch'io ho visto parte del programma che ha visto Cucc..che storie mamma mia! Cita
saretta Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 no purtroppo non go visto... non svevo nianche che iera.... Cita
Maurizio72Ts Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Davvero commovente e ben fatto concordo, veramente ben fatto. Devo dir che riveder de novo quele immagini per tv me ga fato vignir i brividi, come quel 11 settembre 2001 passado davanti ala tv, e le storie iera veramente toccanti. specie perchè te savevi che la maggior parte dei protagonisti (reali) de quele storie no ghe la gaveva fata. E stasera per tv (rai3, h.21) vien trasmesso el film de Michael Moore Fahreneit 9/11 . Cita
cucciolina Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Eh, pecà che solo el caro Mauri lo gabi visto. Iera proprio bel Stasera, dopo OC ovviamente , me go visto Farenheit per l'ennesima volta e, come sempre, son rimasta schifada So che xe un documentario de parte però... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.