Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Se ne ga dite de tutti i colori, nelle ultime settimane. Riassumemo un poco le idee e vedemo de capir, tramite percentuali, chi secondo voi ga la colpa maggiore de questo momento orrendo

Inviato

Dei giogadori che non xe sti campioni e non i butta el cuore oltre l'ostacolo per vinzer

Dell'allenador che no riva a motivarli a sufficienza

Della società che no aiuta

Altro: della sfiga che no aiuta...

Inviato

mi digo altro nel senso che xe colpa de tuti quei elencai ma anche de chi in citta' no tira fora un euro x sta squadra.

mi credo che steffe' se impegna al massimo e anche de piu.. penso che tosolini se impegna anche tanto a zercar le migliori soluzioni, penso che a dipiaza e paniccia in realta no ghe pol fregar de meno de sta squadra visto che le elezioni xe ormai pasade, e penso che i zogadori se trova a nudar a vista tra i squali senza gaver una guida tecnica forte che rivi a svejarli.

Inviato

ho votato societa' perche' comunque appaiono latitanti, incapaci ed imboscati.

L'allenatore e' comunque stato scelto da loro e se non si sente sicuro e' anche buona parte perche' non sente una piattaforma societaria solida dietro.

I giocatori vengono di conseguenza:

1. sono dei brocchi? Li hanno scelti loro, non sono venuti da soli

2. la societa' e' senza soldi? Li ha spesi la dirigenza, mica i giocatori

3. i giocatori sono scazzati? Sta alla societa' metterli in riga (ho anche spiegato in altra sede come farei). Se pero' sentono che dietro non c'e' nessuno e' ovvio che si sentono insicuri (sono alla fine femminucce o sfigati della vita) o svaccati (in quel caso sono str**i e parassiti). In entrambi i casi con alle spalle una societa' con le palle minimo minimo una spazzolata di napalm ai gioielli di famiglia gliela passava, poi vedevi come stavano concentrati.

:superman:

Inviato

De tutta la gente triestina che accetta passivamente tutti gli eventi che ghe capita attorno, bei o brutti che sia, senza mai batter ciglio.

Amorfi e diniteressai come non pochi, tanto....fallimenti, retrocessioni, sparizioni de squadre, dirigenti incompetenti, giogadori che dir cisti xe poco...tanto a Trieste nissun disi niente!

Aspettemo tempo migliori, siamo fiduciosi...e intanto le robe va in vacca sempre de più.

Ieri alla fine della partida tutti usciva bestemmiando contro tutti e tutto ma solo uno ga avù el coraggio de andar de Tosolini e dirghe un due in tel muso, magari no servirà na mazza...ma se da uno diventa due...dieci...cento....tutti i abbonai ogni santa domenica che perdemo va zigarghe in tele orecie a sti fenomeni che ga voludo, comprado, pagado sti pseudo giogadori che non sa cossa sia el basket spacciandoli per squadra su cui puntar pel futuro....forsi qualcossa se moveria.

Ovvio che non xe questa la motivazion del perchè semo 0-5, però qua più che de capir perchè semo nella :censura: fin al collo bisognassi capir come vinirne fora...

Inviato
De tutta la gente triestina che accetta passivamente tutti gli eventi che ghe capita attorno, bei o brutti che sia, senza mai batter ciglio.

Amorfi e diniteressai come non pochi, tanto....fallimenti, retrocessioni, sparizioni de squadre, dirigenti incompetenti, giogadori che dir cisti xe poco...tanto a Trieste nissun disi niente!

Aspettemo tempo migliori, siamo fiduciosi...e intanto le robe va in vacca sempre de più.

Ieri alla fine della partida tutti usciva bestemmiando contro tutti e tutto ma solo uno ga avù el coraggio de andar de Tosolini e dirghe un due in tel muso, magari no servirà na mazza...ma se da uno diventa due...dieci...cento....tutti i abbonai ogni santa domenica che perdemo va zigarghe in tele orecie a sti fenomeni che ga voludo, comprado, pagado sti pseudo giogadori che non sa cossa sia el basket spacciandoli per squadra su cui puntar pel futuro....forsi qualcossa se moveria.

Ovvio che non xe questa la motivazion del perchè semo 0-5, però qua più che de capir perchè semo nella :censura: fin al collo bisognassi capir come vinirne fora...

eh,saver cossa far..questo xe el dilemma..

Inviato

Basta anche che el vegni a leggerse qua come che xe i umori...e te assicuro che semo in tanti a rugnar ultimamente

Inviato

Non son assolutamente d'accordo. E cosa ghe zigo? Porca miseria no te ga ciolto Bargnani. Se no xe schei...

Se tanto no te va ben e te pensi de poder far de meio proponite ti (a gratis ovviamente) de dar una man alla società e zercar ti giogadori boni che costi poco in giro per l'italia. Andarghe a zigar a Tosolini lo trovo assolutamente inutile e che porta con bona probabilità che anche lui (comunque un dei pochi che ghe metti la faccia ultimamente) mandi a :cesso: tutti.

Al limite trovo più utile zigarghe ai giogadori in campo in quel momento per cercar de farghe spudar sangue.

Trovo essenzialmente inutile protestar solamente in questa situazion. Se, come me sembra, te le ritien persone incapaci proponite ti al posto loro.

Son sempre d'accordo con le proteste ma che sia propositive. Metterme a porconar in faccia a Tosolini no vedo utile.

Come del resto se cerca de far ogni giorno in questo forum: visti i problemi, cerchemo de suggerir alla società/allenatore/giocatori delle soluzioni. Pur sempre con i nostri limiti.

:bye:

Inviato

Oltretutto za qualchedun altro diseva che a fine delle partide la gente applaudi sempre e comunque nonostante le sconfitte...come per dir che se accetta passivamente questa situazion.

Alla luce de quanto vedo/sento a palazzo e de quanto leggo qua dentro, me par che ghe sia tutto meno che passività.

Inviato

go votado tutti e tre...

società che no se fa sentir, allenador che no xè capace de farli rigar dritto in partido (oltre ad aver notevoli problemi de tattica...) e giogadori che no se impegna.

Per quel che riguarda la società...bon, go troppa mentalità da "marketing", quindi sia prima la società a doverse saver vender che i imprenditori a tirar fora i soldi.

I tifosi...la savè za come la penso, no ocori che ribadiso che andarghe a zigar in faccia a Tosolini che la situazion fa :cesso: servi qualcosa. Anzi! Come ga dito Zen, el finirà solo per sc******e, e mollar tutto. E po? Ormai gavemo prosciugado un po' tutti i omini triestin che ghe freghi qualcosa. O ciapemo la botta de cul e un "estero" decidi de investir, oppur xè sai ciodi... Ma investir vol dir investir in generale sulla società (come Fantinel nella Triestina) no solo tirar fora i euro per comprar i giogadori. Se no se risana tutto, no se pol metter a posto definitivamente sta società. Co semo fallidi ( o meio, co i ne ga fatto fallir) gaveimo una grande opportunità de cominiciar da zero, inveze no xè successo.

Inviato

inveze stemo pezo de prima.perche' qua semo con la canna del gas.ma non in a rischiemo la b2 con una societa' inesistente.fatta fallire per ricominciare da zero.ricordare cosi quell'estate fa venire ancora piu' rabbia. :angry::angry::angry:

Inviato

I tifosi...la savè za come la penso, no ocori che ribadiso che andarghe a zigar in faccia a Tosolini che la situazion fa :cesso: servi qualcosa. Anzi! Come ga dito Zen, el finirà solo per sc******e, e mollar tutto.

Non sarebbe una disgrazia!! Non credo metta dei soldi, come g.m. dovrebbe prenderli.

L'mportante è che non molli Paniccia con Acegas.

Inviato

no quotè troppo, se no i mod :baston:

Xè ovvio che se te trovi qualcosa de meio, se pol cambiar ... ma, vista la situazion e i soldi che no xè, la vedo un poco dura!

Inviato
Almeno da quanto ho letto sul forum conosce giocatori.

Voto Rolf.

Vara che dopo Steffè svola in un secondo...

E i giogadori devi star in pie in panca a furia de piade in tel cul...

Ara che el xe cattivo sà!

:lol:

Inviato

Go votado el mix, ma non certo in parti uguali, e tra i tre, magari scatenerò el putiferio, i zogadori ga la parte minore.

A parte Cagnin, tuti ga deluso, ma, digo mi, quando te ga de comprar un zogador te vardi solo le percentuali? Questo posso farlo mi che son un mona che ghe piaxi el basket e basta, ma chi lo fa in società no dovessi informarse un poco su carateristiche carateriali, su come giogava la squadra in cui fazeva tanto ben (xe evidente che desso parlo in particolare de Cagnin), se ghe piaxi far notolada e se ghe xe bisogno de un bulldog in panchina per farlo girar (inveze che farnele girar a noi...)?

Xe stà fatto? Dai risultati pararia de no, questo xe rivà con un palmares de tirador e inveze el se la smena pel campo inc******se con tuti e senza dar niente a livel de impegno, ma xe colpa sua? Per mi no, no tuta, almeno, perchè no esisti che un in campo fa quel c***o che'l vol, se no te fa te va in panca e fazo zogar un dei muleti pitosto, tanto el risultato ala fine no cambia sai e, a parte el riscio de brusarlo, el fa esperienza.

Discorso alenador, sempre premesso che mi son solo un m**a che ghe piaxi el basket e lui xe un alenador de profesion, da quel che vedo e legio, me se conferma sempre più l'opinion che ghe manca due robe per eser in gamba, carisma e capacità de preparar le partide, per no parlar dela pronteza nel frontegiar la situazion in partida. El xe sicuramente bravo nel preparar la squadra, ma pel resto no ghe semo. E no stemo tirar fora la promozion dala B2, che quela ne la ga regalada Venezia, con un'arendevoleza pitosto sospetta. D'altra parte questo passa el convento e dovemo far bon viso a cativo gioco.

Società: sicuramente la parte più grande de responsabilità, sai proclami, smentidi dai fati, e latitanza assoluta nei momenti in cui xe bisogno dela presenza costrutiva. In primis el presidente, che se fa bel quando le robe va ben, ma se defila quando le robe no gira, in secundis el resto del staff che, va ben che ga dovù far le noze coi fighi sechi, ma con un poco de discrnimento in più gavessi podù far sicuro de meio.

E me fermo qua sinò scrivo un romanzo...

Inviato

cio secondo mi bisogna rifondar la squadra con furio ancora allenador e puntar su i giovani triestini che xe in giro per l'italia mai cagadi da questa società....sopn sicuro che se xe muli a giogar poer la pallacanestro trieste daria tutto per vinzer...altro che furlani(drusin) o veneti

volemo una squadra de triestini che possa rappresentar al meio la nostra città....GIACOMI,PIGATO,GORI,COHEN,GIRONI,SPIGAGLIA E COMPAGNIA BELLA FARIA MEIO DE STI 4 CHE GAVEMO ADESSO

Inviato
se ghe xe bisogno de un bulldog in panchina per farlo girar (inveze che farnele girar a noi...)?

:crylol::crylol:

E me fermo qua sinò scrivo un romanzo...

Nooooooo... e mi che zà spetavo la seconda puntata! dai dai!!! :DDDD

Cmq bravo, bella disamina

Inviato
P.S. A sto punto voio diventar mod anche mi :lol:

(OT) Te ghe fa le scarpe a tuxav se te continui cussì :superman:

ale79...me raccomando...no urlar che a sta ora xe za gente che spava! :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro