Jump to content

un mod che va via...

Recommended Posts

Informo l'utenza che da domani (o quando farà el boss) le sezioni de mia competenza, le verrà moderade solo dai altri responsabili(petessoni).

Come quasi tutti sa, mi no gaverò più tempo per legger el forum, anzi, no gaverò proprio tempo per conneterme a internet :pianto:

Ritorno a scuola, solo che la sarà un pò più impegnativa, infatti per i prossimi due anni sarò impegnado a conseguir una laurea che me consentirà de lavorar come maresciallo dei carabinieri.

quindi, oltre a star lontano de casa pe i prossimi due anni, dopo no credo proprio che rientrerò in region, destinazion da scoprire, ma ancora xe presto per pensarghe.

ovviamente ogni tanto riverò a passar de qua, quindi un saludo, qualche battuda, continuerò a farla! :)

se poi son a casa, magari ghe scampa anca qualche bireta :petesoni:

Da doman quindi se cambia modo de viver!

volevo saludar tutti quanti; ve conosso un poco dopo, circa un anno e mezzo...(dovessi esser due a febbraio)...

Saludo el mitico Sandro, se penso che in due anni sto forum xe diventà quel che xe, xe grazie a lui e all'immenso lavor che el fa Quotidianmente e ve assicuro che ne fa de lavor!!!

Saludo tutto lo staff dei mod,altri che se fa un bel dedrio per legger tutto e zercar de mantegnir l'ordine...el buon Tuxav, jazz, Starlite,Iaga, cucc, stefano e trert (ve podessi dir el motivo per cui se ga iscritto)

El resto dei utenti, che conosso più o meno!

un saludo de cuor a tutti, spero de rilegger presto i mitici sondaggi e tutto il resto delle discussioni!

Un saluton!

A presto! :bye:

Matteo.

Ciao Matt in bocca al lupo per la scuola e che la carriera sia piena de soddisfazioni.

Te conosso pochissimo solo per leggerte qua sul sito ma sento che te me

mancherà. Te devi esser un caro ragazzo. :clapclap::clapclap::clapclap:

Comunque penso che a parte i primi mesi che uno devi ambientarse, poi forse te troverà un minuto per collergarte e fane un saluto e questo xe el bel de internet.

Stai bene :bacini::bacini::bacini:

:pianto: No posso legger ste robe... :pianto:

Te go conosudo più de un anno fa e anche se se gavemo visto poche volte per via della distanza :D te me son stado subito cocolo cocolo :ehsi: (ricordo con piacere i tuoi dubbi sul mio nick :D ehehe)

In bocca al lupo Matt, divertite, studia e ricordite de mi quando la tua pattuglia me fermerà :grin:

Grazie de tutto, carissimo :ave::bacini::ikik::amicici:

Ciao Matt...son un de quei che te conossi meio qua dentro e quindi un de quei che xe ancora più tristi per la tua partenza,perchè veramente mancherà tanto,forsi più de quanto che te pensi... Però son anche contento che te realizzi quel che xe el tuo sogno,per cui l'addio xe meno amaro,se non altro.

Grazie per quel che te ga fatto e per quel che te ga da sempre dentro e fora el SDS,come mod e come persona

:pianto:

:bye:

Grazie per quel che te ga fatto e per quel che te ga da sempre dentro e fora el SDS,come mod e come persona

:pianto:

Bon, Mauri, el no xe miga morto.. :p:D

Se no me unisco anca mi ai saludi, xe solo perché el me sta a 5 metri de distanza nella camera a fianco ala mia..