Matt Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Informo l'utenza che da domani (o quando farà el boss) le sezioni de mia competenza, le verrà moderade solo dai altri responsabili(petessoni). Come quasi tutti sa, mi no gaverò più tempo per legger el forum, anzi, no gaverò proprio tempo per conneterme a internet Ritorno a scuola, solo che la sarà un pò più impegnativa, infatti per i prossimi due anni sarò impegnado a conseguir una laurea che me consentirà de lavorar come maresciallo dei carabinieri. quindi, oltre a star lontano de casa pe i prossimi due anni, dopo no credo proprio che rientrerò in region, destinazion da scoprire, ma ancora xe presto per pensarghe. ovviamente ogni tanto riverò a passar de qua, quindi un saludo, qualche battuda, continuerò a farla! se poi son a casa, magari ghe scampa anca qualche bireta Da doman quindi se cambia modo de viver! volevo saludar tutti quanti; ve conosso un poco dopo, circa un anno e mezzo...(dovessi esser due a febbraio)... Saludo el mitico Sandro, se penso che in due anni sto forum xe diventà quel che xe, xe grazie a lui e all'immenso lavor che el fa Quotidianmente e ve assicuro che ne fa de lavor!!! Saludo tutto lo staff dei mod,altri che se fa un bel dedrio per legger tutto e zercar de mantegnir l'ordine...el buon Tuxav, jazz, Starlite,Iaga, cucc, stefano e trert (ve podessi dir el motivo per cui se ga iscritto) El resto dei utenti, che conosso più o meno! un saludo de cuor a tutti, spero de rilegger presto i mitici sondaggi e tutto il resto delle discussioni! Un saluton! A presto! Matteo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 In bocca al lupo per la tua carriera, Matt....te ringrazio pubblicamente per el lavoro che te ga fatto qua dentro Speremo de rivederte prestissimo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 In bocca al lupo.. ..orsacchiotto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Ciao carissimo, in bocca al lupo me raccomando Son sicuro che ogni tanto te riverà a passar da ste parti. Ancora tanti auguri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missy.i Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Ciao Matt in bocca al lupo per la scuola e che la carriera sia piena de soddisfazioni. Te conosso pochissimo solo per leggerte qua sul sito ma sento che te me mancherà. Te devi esser un caro ragazzo. Comunque penso che a parte i primi mesi che uno devi ambientarse, poi forse te troverà un minuto per collergarte e fane un saluto e questo xe el bel de internet. Stai bene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Un grosso saluton e un in bocca al lupo ENOORRME!!! spero che se rivedremo presto e grazie ancora de tutto! Nei secoli Peteson! :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 NEI SECOLI PETESSON onore a matt.. daghe e spaca tuto.. VOLTA RULEZ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 un grosso saluto, un in bocca al lupo e i miei complimenti per una scelta così coraggiosa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Un grosso in bocca al lupo per la tua nuova vita... Spero che un domani la tua destinazione sia una città di mare, o ne avrai nostalgia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 In Bocca al Lupo Matt! Passa a trovarne presto e grazie de tutto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 un grosso saluto, un in bocca al lupo e i miei complimenti per una scelta così coraggiosa! non posso che concordar.. ciauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Buona fortuna Matt per la tua carriera,ogni tanto passa a scriver qualcossa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 In bocca al lupo, petesa con moderazion e studia senza moderazion A presto e grazie de tutto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 No posso legger ste robe... Te go conosudo più de un anno fa e anche se se gavemo visto poche volte per via della distanza te me son stado subito cocolo cocolo (ricordo con piacere i tuoi dubbi sul mio nick ehehe) In bocca al lupo Matt, divertite, studia e ricordite de mi quando la tua pattuglia me fermerà Grazie de tutto, carissimo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 se conosemo da poco, ma me dispiasi cmq... in bocca al lupo x la tua scelta de vita e x la tua carriera.. non devi esser facile, mi no ghe la fazesi mai.. ma con la voglia e la buona volontà te riverà a far grandi cose! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Un grandissimo in bocca al lupo anche da parte mia!!! W Matt!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Ciao Matt...son un de quei che te conossi meio qua dentro e quindi un de quei che xe ancora più tristi per la tua partenza,perchè veramente mancherà tanto,forsi più de quanto che te pensi... Però son anche contento che te realizzi quel che xe el tuo sogno,per cui l'addio xe meno amaro,se non altro. Grazie per quel che te ga fatto e per quel che te ga da sempre dentro e fora el SDS,come mod e come persona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted November 6, 2006 Author Report Share Posted November 6, 2006 grazie a tutti! De cuor! Spero de ripassar presto da ste parti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 ciao mod! in bocca al lupo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Grazie per quel che te ga fatto e per quel che te ga da sempre dentro e fora el SDS,come mod e come persona Bon, Mauri, el no xe miga morto.. Se no me unisco anca mi ai saludi, xe solo perché el me sta a 5 metri de distanza nella camera a fianco ala mia.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Anke se non go avudo el piazer de conoscerte de persona te auguro tanta tanta fortuna e spero ke + avanti te ritornerà tra noi con il sospirato e meritato successo!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Te auguro tutto el meio possibile dalla vita caro Matt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 in bocca al lupo!!! e complimenti per la scelta della carriera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 buona fortuna per la tua scelta...tien duro e te ghe la farà senza problemi! ps: dopo no rabiarte se qualchedun conta barzellette sui caramba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 In bocca al lupo di cuore, chitarrista! un abbraccio e buona fortuna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts