Jump to content

Banca Marche Ancona-AcegasAps Trieste

Recommended Posts

• Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma ve rendè conto che ga dovudo entrar el Moro che non doveva zogar per farghe tirar fora un poca de grinta...Muzio se ga sveià alla fine, Lorenzetti e Tagliabue (con schiacciata a vuoto sotto di 15)scandalosi e un Cagnin che...si, la metteva, ma varderè che percentuali, secondo mi el iera da sbatter in panca, nol fazeva che ciorsela coi arbitri al suo solito e el rideva...non iera mai concentrado e se ga fatto soffiar un rimbalzo e ga ciapà un canestro in faccia perchè iera distratto a discutere col loro allenador! Sotto el iera imbarazzante anche durante i primi minuti sbaiava come un mongolo e recuperava palla commettendo un fallo non fischiato, andava in penetrazion in contropie e sfondava e poi faceva le scenette...

Valentini volenteroso con su mama in tribuna ma sfigado all'inizio con due triple che ha girato sul ferro me almeno lucido.

El problema iera che chi stava incazzado più de tuti iera Pilat che non ga fatto sai franato dalla ... troppa voia de far e furio lo gà tirà fora dopo 5punti consecutivi perchè ga sbaiado a contarghe i fali...2 invece di tre...a turno, emblematico, i se sentava in panca e ciapava a pugni el plexiglass de drio...semo stai ridicoli per 33minuti.

Poi una caterba de bale recuperate e un pò de cul e il parzialone con grandi Moro e Muzio e anche Valentini.

E vi confermo che per quel che go visto dalla tribuna e dalla mimica tra furio e Muzio, la bala non iera per Nello ma Muzio sul momento ga visto solo lui. Solo pensar che podevimo vinzer giocando 7 minuti con la giusta grinta e invece deso semo a vardar le ceneri de un sogno...

Non go molà de zigar fin a 4 secondi dalla fine (Lorenzetti..grrr) però ora...non so più sinceramente cosa pensar :confused:

Tosolini el iera sai in apprension, tesissimo e cmq nol gà ancora parlà direttamente con Laezza, xe giusto che lo savè.

Qualche post più sora parlavo de un minimo de orgoglio. El più grande difetto de sta squadra xe gaverlo tirado fora raramente. El caso de stasera xe ecclatante, ma non xe un caso isolato: in quante occasioni gavemo ricriminado per alcuni passaggi a vuoto indecorosi? La nostra stagion xe la fiera delle occasioni perdute: e, quando te affronti squadre che xe nettamente alla tua portata, no te pol far 3 quarti come li gavemo fatto noi oggi. Non esisti!

Posso far tranquillamente una considerazion: finora gavemo sbaiado tutto, e se continua a sbagliar settimanalmente senza che nisun, e sottolineo nisun, rivi o gabi voia de raddrizzar le robe. Vivemo questo tipo de agonia da settembre, xe passadi 4 mesi dove xe stadi spesi miliardi de discorsi che no ga MAI trovado riscontro sul campo.

Penso sia chiaro che, a parte noi tifosi e appassionati, i primi a non creder a questa salvezza xe i signori che va sul parquet. E xe questo ciò che personalmente me amareggia de più....

Me dispiasi dirlo pero non gave ancora capido dove xe el problema!

cmq. nisun ve lo dira mai....

nisun pol farghe niente...

el problema xe tropo intrinseco.

istesso se fe una valutazion dei vari comportamenti dei zogadori (non tutti) ma quasi

arivere a capir dove el problema sta.

:ehsi:

Edited by blede

E' vero, sigh......

E' brutto dire "L'avevo detto" quando quello che avevi detto e' tragico. In questo caso purtroppo avevi proprio centrato il bersaglio quando tutti quanti noi pirlaccioni ancora ci credevamo come ingenui bambini pure un poco ritardati.

Onore a te, purtroppo. Sarei molto piu' contento (e tu anche) di essere qui a spernacchiarti perche' abbiamo appena vinto l'Eurolega. :D

:cherobeara::foracolcul::haha:

Ovvio che si, però purtroppo questa xe la realtà....concordo anche mi sul mejo morti che in b2 e sperassi vivamente che nissun vadi più in palazzo lassando sti signori che se neghi nel loro mar!

istesso se fe una valutazion dei vari comportamenti dei zogadori (non tutti) ma quasi

??

no go capi :D dove saria, secondo ti?

Giogadori che manda alegramente a pu**ne la cariera de cestisti, per puntiglio?

è imbarazzante come dall'inizio dell'anno la dirigenza abbia sbagliato tutto.

In effetti da Tosolini e Paniccia non si poteva aspettare altro.

Ho sentito l'intervista di Tosolini dopo la partita. Imbarazzante.

dice che la società si riunirà e deciderà: ma chi è la società ? lui , paniccia e il sindaco ? per quanto riguarda il budget posso capire, ma chi capisce di basket ? se capivano solo un poco non si arrivava a questo punto.

Domanda: il nostro budget era inferiore a tutte le squadre Gorizia compresa ?

che qualcuno abbia il coraggio e l'orgoglio di dimmettersi .

non c'è nessun altro a trieste che possa rimpiazzare Tosolini ?

Ragazzi, xe tutto l'agglomerato societario che no va, non solo Tosolini. Xe questo el guaio....

non voglio credere che tutti all'improvviso non capiscano più niente di pallacanestro.

ci sono anche persone come modolo , oeser senjor , da anni nel basket e credo da quello che

ho sentito con capacità e dedizione alla pallacanestro trieste e a trieste.

non voglio credere che tutti all'improvviso non capiscano più niente di pallacanestro.

ci sono anche persone come modolo , oeser senjor , da anni nel basket e credo da quello che

Varda che no parlavo dell'organigramma prettamente tecnico, eh ....

Secondo mi l'unica grave colpa de Steffè xe stada accettar de allenar sta squadra perchè gavevo visto che cmq con una squadra decente el ga ottenudo discreti risultati. Per el resto xe sta sbaglià el sbagliabile.

Ora però purtroppo xe tardi per tutto quindi non resta altro che spettar la matematica retrocession e bona notte ai sonadori.

Amen

muli miei mi faria più de un striscion de proteste tipo FUORI LE PALLE O FUORI DALLE PALLE... poi quel de 80 revaival lo quoto anche mi... sinceramente invece de entrar dopo.. mi propongo de andar via prima incitando el palazzo a seguirne... saria una bella figura de ca..a per la società... oppur portar una bottiglia de spumante con la scritta B2... e adesso si fa festa... auguri e complimenti... min non volevo andar più in palazzo ma per una protesta seria posso spender 7 euro... aspetto iniziative programmi ed idee o qua o sul cell... un abbraccio a tutti...

Go visto la prtida per Tele4, mamma mia ragazzi che roba!!!!! Gavemo una squadra (?)de una pochezza infinita.Go e gavemo speso miliardi de parole per zercar de spiegar l'annato disastrosa della Squadra, penso che tutto quel che se dirà da adesso in poi xe solo parole scritte per passar el tempo o per dar sfogo alla frustrazion che tutti noi gavemo dentro.Rivai a sto punto anche la Società se gaverà reso conto (almeno spero) che bisogna aver el coraggio morale de far un Autocritica che pol far mal a tanti ma che pol diventar costruttiva almeno per zercar de riallacciar i rapporti con la Tifoseria per el Futuro (speremo).Considerado che la matematica no ne condanna,vero 80 Revival,e che val sempre el proverbio la speranza xe l'ultima a morir......Che sia diventado Mona? :vino::vino:

MA CHE :censura::censura::censura::censura: VOL DIR STA FRASE?????????

COSA TE GIOGHI ANCHE TI NELLA PALLACANESTRO TRIESTE? :merodolodalrider::merodolodalrider:

scherzo eh, no volesi ofenderte!

Go visto la prtida per Tele4, mamma mia ragazzi che roba!!!!! Gavemo una squadra (?)de una pochezza infinita.

Mamma mia che partida, fin le immagini fazeva ca:censura: :censura: r.

Ghe vol coraggi a ciamarla squadra e ghe vol coraggio a ciamarla pallacanestro!

Tutti a casa, per sempre.

Speremo che vegni un bel colpo de bora e che se porti via sta gente indegna.

Considerado che la matematica no ne condanna,vero 80 Revival,e che val sempre el proverbio la speranza xe l'ultima a morir......Che sia diventado Mona? :vino::vino:

Ma chi vivi sperando mori cagando :D .No caro Diego sinceramente no ghe credo più.L'ultima chance iera ieri.Come cantava i Doors....THE END!

Basta , basta, basta co sti nomi!

Co sta gente che ghe piasi la cravatta semo morti 50 volte!!!!!

Finimola.

Ghe vol coraggio de cambiar tutto. O sparir!

No pensè ke cambiando Steffè con magari un allenador no de nome ma ke el gavi la forza de darghe una scossa alla squadra e in modo particolare farghe tornar la grinta e lo spirito de squadra roba ke con Steffè no esisti e x salvar el salvabile. Digo questo xkè no credo ke sta squadra sia completamente un me..a e ke ki li ga ciolti no i capiva niente de pallacanstro in fin dei conti iera solo de salvarse dalla B2. Cmq concordo con la maggior parte de voi ke xe tutto l'ambiente de cambiar x sperar in un futuro.:angry: