Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Xe da qualche giorno che me balena sta domanda: ma quanto conosso dei miei che non sia legado alla famiglia ma da lori come "persone" con i loro sogni, i loro desideri,quel che i vol e noni vol far, i loro insuccessi e magari le cavolade che i ga fatto o che non i ga fatto, le esperienze.. i pensieri..i dubbi che i ga avu nella loro vita...

e un'altra domanda... perche se disi che i genitori rinuncia alla loro vita per i fioi? non se pol trovar un equilibrio? i fioi non chiedi ai loro genitori de rinunciar alla loro vita per lori.. ma quando i xe grandi i se senti dir "..eh... mi go rinuncia a tante cose per ti.." cioè...non digo che "el fio devi esser lassa a se stesso perche go za la mia vita da mandar vanti" ma nemmeno annullar la propria vita per lui. insomma..trovar un equilibrio.

spero de non sembrar egoistica o cattiva con la mia perplessita ..ma xe una de quelle domande che forse non gavera mai una risposta ma soltanto tanti punti de vista.

Inviato

xè una bella domanda quella che te se ga posto...

mi credo de conoser abbastanza ben i miei, ma questo xè avvenudo solo nei ultimi anni, quando i ga cominciado a considerarme adulta e lori xè inveciadi (e, forse, i se ga verto de più con mi).

Molte cose i me le ga dite nei anni, ma la maggiorparte le go messe insieme come in un puzzle. Poi, se sa, xè difficile conosser tutto de una persona!

Per quanto riguarda la tua seconda "domanda". Sinceramente, non so perchè se usa qualla frase. Credo che se te ami qualchedun (e non val solo per i fioi) la parola "rinuncia" scompari dal tuo vocabolario. Che poi creser dei fioi implica tantissimi sacrifici e tantissimo impegno xè un altro discorso. Ma dir che se rinuncia alla propria vita... Credo che esser genitori sia la vita degli esseri umani (se no, fossimo za istinti ;) ), poi tanti non lo xè per scelta o per sfortuna, ma allevar (bruta parola!) i propri fioi xè la Vita. Cioè... non fraintendeme, credo sia nel corso naturale dell'essere umano esser prima fioi e poi genitor ( a prescinder da scelte e problemi), quindi dir che se rinuncia a viver me par un paradosso.

Poi, come disi Polpetta,

ma quando i xe grandi i se senti dir "..eh... mi go rinuncia a tante cose per ti.." cioè...non digo che "el fio devi esser lassa a se stesso perche go za la mia vita da mandar vanti" ma nemmeno annullar la propria vita per lui. insomma..trovar un equilibrio
ovviamente, bisogna trovar una via de mezzo, non xè facile, ma non xè giusto nè per i genitori nè per i fioi le due situazioni al limite.

post lungo e incasinà, me sa .. spero de esserme spiegada!

Inviato

beh.. mi i miei li conosso.. no i ga mai fatto con mi el discorso (per mi egoistico) disendo che per mi i rinuncia a.. perché i me ga voludo loro e xe tutte conseguenze!

per el resto, mi so de tutti i sogni loro.. i loro problemi e i loro insuccessi.. vivendo con lori me xe normale parlar de ste robe..

Inviato

bella domanda...

davvero una discussion interessante...

mi credo de conoser abbastanza i miei e de gaver avù con lori un rapporto sempre molto aperto quindi mi ghe contavo tutto e lori i me contava tutto...

non credo che i genitori "rinunci" a qualcosa per i fioi, semplicemente diventar genitori significa far una scelta de vita e viver per e con i fioi, ma questo credo sia abbastanza normale e uno no la dovessi viver come una rinuncia ma come un arricchimento... mi so che i miei nonni ga fatto così coi miei, so che i miei ga fatto così con mi e se mai un giorno gaverò una famiglia spero de esser anche mi come lori...

Inviato (modificato)

grazie de aver risposto ;)

per evitar casini digo soltanto de veder le due domande a se e non collegade tra de loro: la prima xe a livel personale e la seconda xe una domanda retorica.

senno se rischia de tirar fora un discorso ancora piu casin :D grazie! ;)

Modificato da polpetta4ever
Inviato

i mii ormai no xe più... ma iera do persone molto averte, che me ga parlado moltissimo de lori, dei loro pensieri, dela loro vita, sei loro amici.. a volte me par de aver conossudo le persone che i me contava lori, so le loro idee politiche,c ome che le xe stado nel corso dei anni, i loro libri preferiti, la loro musica preferita, i rapporti che i gaveva coi loro genitori...

rinunce come genitori? no credo, semai so che i ga fato sicuro qualche rinuncia a dele libertà co i se ga sposado: sicuro tuti do ga dado dimissioni, lu dela società de canottaggio - con una moglie no gaverò tempo de andar in giro a remar- e ela dela soceità dei concerti - se no vien mio marì no naderò sicuro ai concerti de sola- ma no ghe ga pesado perchè i se ga voludo ben fin al ultimo

Xe curioso, mama po me parlava de mia zia, cussì spesso me trovo a contarghe mi a mia cugina episodi de sua mama de putela.

Inviato (modificato)

mi con i miei, soprattutto con mia mamma, go un rapporto abbastanza incasina... tantovero che tante molte i me ga dito che sembro mi la mamma e mia mamma la fia...

infatti son mi che non me go mai confida con ela ... ela inveze con mi fin troppo... tante volte ghe go dito che non me interessa, che son mi la fia, che ela ga de far la mamma ecc ecc... discorso complica comunque...

Con mio papà go un rapporto più distacca... solo dai ultimi cinque anni parlemo e scherzemo, insomma gavemo un po' de dialogo però go sempre savu i suoi sogni (tanti dei quali se ga realizza e son felice per lui)

posso dir che conoso fin troppo ben mamma e papà, i loro sogni, le loro rinunce, le loro vite e sinceramente tante volte volesi non conoserli così ben, volesi che i me gavesi nascosto alcune robe (ed inveze in un modo o nell'altro le go savude e parlo delle robe non belle chiaramente).

Una roba positiva: non i me ga mai rinfaccia de gaver rinuncia qualcosa per mi o per mia sorella.

Certo visto che i se ga sposa sai giovani (mia mamma gaveva 20 anni e mio papà 18) e mi son nata un anno dopo, so che i ga fatto parecchi sacrifici, sicuramente non i se ga godu la vita come i gaveria dovu, i gaveva una paga sola e bassa quindi i soldi mancava, i ga dovu rinunciar perfin alla luna de miele, poi co son nata mi i ga rinuncia a vacanze, a vestiti novi o a auto novi... eppur posso dir che iera più unidi prima che le robe andava mal che poi quando le robe ga inizia ad andar meio cioè più soldi in arrivo, mi ormai venti anni passai... infatti i ga divorzia cinque anni fa.

per polpetta: no go capi però la differenza tra considerar i genitori come genitori o come persone :confused: ... mi le go sempre considerade persone..

Modificato da molly
Inviato

Anche nel mio caso no i me ga mai rinfaccià de esserghe de peso, almeno economicamente :D

Però in generale forsi no so molto de lori. No i se confida de certo con mi e mi no chiedo molto sul loro passato. Poi bon, alla lunga penso che i me gabi contado quasi tutto :)

Da parte mia no me confido con lori, no so perchè. De problemi personali preferiso parlar coi amici...bu, sbaglierò.

Inviato

per polpetta: no go capi però la differenza tra considerar i genitori come genitori o come persone :confused: ... mi le go sempre considerade persone..

perche.. restando in discorso generale...non sempre i genitori se confida con i fioi.. i se limita a contar do robe e a dir " ghe son passà anche mi "... quando magari se i se aprissi un po i te faria capir molte piu cose. certo.. ghe xe gli estremi.. come te ga dito ti.. te sa anche troppo de lori che magari te gaveria fatto a meno de saver. punti de vista ;)

Inviato

di mia mamma so tutto,perchè è una persona aperta e solare,di mio papà invece ho scoperto pian piano delle cose che non sapevo di lui,in quanto ha un carattere molto particolare....che difficilmente si svela....mi ricordo che quando ero piccola e andavamo in campagna(abbiamo un terreno) stavamo ore senza mai parlare,ma non era una situazione pesante per me e nemmeno per lui evidentemente,poi per il resto era premurosissimo,solo immerso nei suoi pensieri segreti,un pò come sono io adesso....ho scoperto per caso delle sue poesie(che mai avrei creduto scrivesse),sistemando dei cassetti in casa,e mi stupisce sempre quando ammette delle cose con una spontaneità disarmante....in contrasto col suo carattere lunatico ed ermetico....idem per il suo senso dell humor nero che a volte me lo fa ammirare vivamente,visto che spesso è rivolto a se stesso....non è mai banale e questo che adoro di lui....

per quel che mi riguarda,noi siamo tre fratelli e non ci è stato mai rinfacciato niente,anche se in passato non son mancati i tempi duri.... :D

Inviato

mio papà ga un carattere particolare, sembra molto introverso, poi ga delle uscite che te spiazza!

Da picia non stavimo molto insieme, ma nol me ga mai negado una carezza. Ma con i nipoti el xè stado diverso, de una spontaneità e de una dolcezza unica! Soprattutto con la femmina.

Prima, forse, gaveva talmente tante robe per la testa che non el se ga godudo l'infanzia mia (e soprattutto) e de mia sorella come che el gavessi voludo.

Anche mi, come merlo, me son stupida quando go trovado delle sue poesie... e me son fatta contar, el scriveva anche per altri poesie de amor che i amici passava per loro ;)

Mia mamma xè talmente tanto cristallina (e in molte cose, molto simile a mi) che xè impossibile non conoserla :D

mio papà lo go conosudo più lentamente, mettendo insieme i vari pezzi. Ma xè stada una scoperta bellissima!

Pecà che, causa età e malattia, el sta cambiando sai velocemente :(

quanto voleria averlo conosudo meio prima!

Mai miei iera over 40 quando son nata, in un periodo brutto per lori (economicamente e de salute), ma, dopo el primo momento de spavento (non iero cercada..), i me ga considerado più un dono che un peso. nonostante i 1000 sacrifici.

Inviato

e ve fazo mi una domanda... xe tutti i papà così chiusi, insomma poco espansivi, poco affettuosi o solo nei confronti delle fie femmine?

el mio no iera, gavevimo 50 anni de differenza e soprattutto verso la fin se capivimo solo con un sguardo.

Inviato

Io li conosco abbastanza bene. Mi hanno raccontato il loro tarscorsi, le loro speranze. Le delusioni e le sorprese.

Comuque sono due persone che non vorreste avere su questo forum. Hanno un carattere molto più batatgliare del mio.

Se io sono "quello traquillo" in casa immaginatevi che flame prolissi potrebbero postare :p

Inviato

I mii ormai no xe più de parecchi anni,ma no i iera molto aperti, specie mia mamma. Quel che go savù de lori

lo go savù de adulta, un poco perchè i gaveva voia de contar de più e tanto perchè un mio zio e mia sorela più vecia me ga, per cussì dir, illuminà. Però , ierimo in tre e iera tempi duri, ma no i ne ga mai rinfaccià niente.

Mi gavevo un bon rapporto con mio papà, ma iera facile, perchè iero la sua preferita! Con mia mama no se fazeva mai barufa, no la iera tipo.

Inviato

Oh là, finalmente go un poco de tempo per risponder :)

Mi conosso abbastanza i miei. De più mia mamma :) Parlo moltissimo con ela e ghe confido quasi tutto. La xe el punto fermo della mia vita e pochissime volte son entrada in contrasto con ela (solo quando iero più picia ma per stupidaggini). La xe importantissima per mi e xe l'esempio che voio seguir :ehsi:

Anche con mio papà vado d'accordissimo e lo conosso abbastanza. In famiglia parlemo de tutto quindi so molto de lori. So meno dei miei fradei ma questo xe un altro discorso :D

Per quanto riguarda la seconda domanda devo dir che un genitor no dovessi mai rinfacciar una roba del genere, anche perchè la nascita del proprio fio xe stada una scelta :) Noi semo in 4 quindi podè immaginar i sacrifici e i problemi (el Burlo iera la nostra seconda casa visto che no ierimo proprio angioletti :D) ma nissun me ga mai rinfacciado niente. La scelta de metter al mondo un piceto devi esser fatta consapevolmente e in coscienza. Fatto questo nessun mai poderà dir niente :)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro