Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

no xe una discussion politica, premetto, ve segnalo soltanto che come promesso da Nostro Silvio quando xe venù in PalaTrieste per darghe una man a Roby x vinzer le elezioni, effettivamente l'ICI xe stada sbassada dall'attuale giunta comunale de mezzo punto percentuale...

ma alcuni de voi credi ancora nelle favole?? pensè davvero che promettendo tagli a destra e a manca sulle tasse se rivi lo stesso a mantenir in positivo un bilancio?? ma chiaramente no e infatti la tassa sui rifiuti urbani xe aumentada del 27%... si gavè letto ben... 27(ventisette)%!!!!!!!!!!!

el nostro caro Silvio se sentirà anche unto dal Signore ma i miracoli no li sa ancora far...

la coverta xe quela... se zuco de qua vien fora i pie de là... :baston::baston::baston:

Inviato

mi continuo a dir che de questo dovessi ricordarse quei che el proprio voto lo ga dado, ma xe pura utopia, in una cità fata de foibe risiere ecc..

Inviato

[MOD] sull'ICI xe za una discussion QUA, sull'Irpef inveze ghe ne xe un'altra QUA [/MOD]

Anche mi me fa rabiar ste robe, quel che i disi xe sola propaganda. E da entrambe le parti, visto che no bisogna dimenticarse che "San Romano" ga aumentà le tasse a tutti cavando el cuneo fiscale...in pratica non solo tutto aumenta, ma ciapo meno paga.

Allegria...

Inviato

Che sia uno o l'altro cmq ne toca calar le braghe.

E dopo chi ghe da la colpa a uno e chi ghe da la colpa all'altro e intanto mi son a casa in ferie forzade perchè me xe scadù el contratto e devo spetar che i me riciami sperando de no dover spetar sai perchè per ste "ferie" no beco un boro :angry:

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro