basketteam Inviato 27 Febbraio 2007 Segnala Inviato 27 Febbraio 2007 no xe una discussion politica, premetto, ve segnalo soltanto che come promesso da Nostro Silvio quando xe venù in PalaTrieste per darghe una man a Roby x vinzer le elezioni, effettivamente l'ICI xe stada sbassada dall'attuale giunta comunale de mezzo punto percentuale... ma alcuni de voi credi ancora nelle favole?? pensè davvero che promettendo tagli a destra e a manca sulle tasse se rivi lo stesso a mantenir in positivo un bilancio?? ma chiaramente no e infatti la tassa sui rifiuti urbani xe aumentada del 27%... si gavè letto ben... 27(ventisette)%!!!!!!!!!!! el nostro caro Silvio se sentirà anche unto dal Signore ma i miracoli no li sa ancora far... la coverta xe quela... se zuco de qua vien fora i pie de là...
arska Inviato 27 Febbraio 2007 Segnala Inviato 27 Febbraio 2007 mi continuo a dir che de questo dovessi ricordarse quei che el proprio voto lo ga dado, ma xe pura utopia, in una cità fata de foibe risiere ecc..
Nona Picia Inviato 27 Febbraio 2007 Segnala Inviato 27 Febbraio 2007 Me par che a questo proposito tuto el mondo xe paese.....
Stefano79 Inviato 27 Febbraio 2007 Segnala Inviato 27 Febbraio 2007 [MOD] sull'ICI xe za una discussion QUA, sull'Irpef inveze ghe ne xe un'altra QUA [/MOD] Anche mi me fa rabiar ste robe, quel che i disi xe sola propaganda. E da entrambe le parti, visto che no bisogna dimenticarse che "San Romano" ga aumentà le tasse a tutti cavando el cuneo fiscale...in pratica non solo tutto aumenta, ma ciapo meno paga. Allegria...
b-chris Inviato 27 Febbraio 2007 Segnala Inviato 27 Febbraio 2007 Che sia uno o l'altro cmq ne toca calar le braghe. E dopo chi ghe da la colpa a uno e chi ghe da la colpa all'altro e intanto mi son a casa in ferie forzade perchè me xe scadù el contratto e devo spetar che i me riciami sperando de no dover spetar sai perchè per ste "ferie" no beco un boro
Starlite Inviato 27 Febbraio 2007 Segnala Inviato 27 Febbraio 2007 [MOD]visto che de questo se parlava za in altre due discusioni chiudo qua [/MOD]
Messaggi raccomandati