tifone Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Qua go postado un video fatto in una gita ma no me ricordo più dove che ierimo ...... podè aiutarme voi a ricordar? Premi e regali per tutti Quote
cucciolina Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Uhm...no ghe iero mai in tutte ste gallerie. Dove te ieri? A Moria? (chi ga visto el Signore degli anelli sa cossa xe Moria ) Quote
trert Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 anche mi pensavo sauris.. all'inizio me pareva la pontebbana.. ma poi me son ricredudo.. ma le gallerie me pareva su per de la: D Quote
polpetta Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 uffa.. no val!! iero mi la prima che voleva dir Sauris!! no go dubbi!! no me funziava el forum Quote
tuxav Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Mi anche digo Sauris ! e adeso cosa gavemo vinto? :D Quote
tifone Posted April 4, 2007 Author Report Posted April 4, 2007 Bravi bravi vedo che ve piasi gironzolar infatti gavè indovinado subito,xè la strada che dal lago de Sauris porta ad Ampezzo.Birra per tuttiiiiiiiiii Quote
Recommended Posts