Jump to content

Che i se vergogni...

Recommended Posts

Il problema xe che la squadra anche ghe metti l'animo ma xe carenze tecniche.... Se salva solo Rossi, Lima e Marchesetti, e oggi Pivotto e Abruzzese che ga disputà una bona partida..

Cmq son contro chi ga contestado la squadra oggi. Mi odio le contestazioni. No le servi a niente se no a innervosir ancora de più l'ambiente.

Mi me fa incazzar De Falco che disi che no gavemo nissun che xe tutti rotti..e dopo quando i ghe fa notar che gavemo in panca un Peana o un Silva Ceron el rispondi... "Eh, ma la squadra è questa...."

Ma allora come la mettemo? :baston:

La mia cronaca:

http://www.elsitodesandro.it/index.php?ind...iew&iden=68

Dir che semo nella :memele: xe poco. Squadra disarmante a livello fisico, non xe possibile arrivar nel secondo tempo senza fiato, senza idee e senza gambe. Mi no so dove sti signori ne porterà andando avanti cussì...di certo la situazion xe terribile, e non lo digo vardando la classifica (che ora comincia veramente a pianzer) quanto vedendo l'apporto de metà della squadra...prossimo allo zero.

Non son el tipo de persona che spesso pianzi el morto, ma el momento xe veramente difficile. Rischiemo davvero grosso, pensando che gavemo solo 2 gare in casa e ben 4 in trasferta (a cominciar da Bologna e Genoa)...me richiudo in un "NO COMMENT"

Aldilà dei demeriti tecnici, no stemo letteralmente in pie. Giusto che i ne disi che molti titolari xe a mezzo servizio e no i rendi, ma mi me domando: perchè ieri i ga messo in campo Mignani che oramai xe un pensionato in sedia a rodelle (e per lo più no zogava una partita ufficiale da mesi) e non Peana, mulo giovane, interessante ma soprattutto MOLTO più in forma rispetto all'ex capitano del Siena? Non a caso de drio gavemo patido tantissimo l'imprevedibilità de Tiribocchi e la velocità de gente come Valdes e Osvaldo.

Qua xe anche question de farse mal da soli, IMHO...e allora ecco che manca un poco de acume in panchina....

Effettivamente Sacchi junior xè stada la peggior scelta come allenador nei ultimi anni!! ciò no xè per lui!!! i numeri parlava chiaro :aracheroba::aracheroba: za prima che el vegni qua!! 8 esoneri, 2 retrocessioni... el ga vinto un campionato de c2 col padova con un squadron ma penso che se andava in panchina mr. Bean iera uguale!!! Agostinelli tutta la vita!!! :ehsi::ehsi::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Edited by ELVIS

semo tuti incazadi ma xè controproducente contestar oltretutto xè inutile contestar delle mummie, me auguro che fantinel se svei e ciapi provvedimenti drastici (blocco stipendi) e dopo a salvezza raggiunta piazza pulita, ad iniziar da falco. me dispiasi dirlo per quanto ga fato de zogador e perchè credo che ghe tegni molto a trieste e alla triestina ma secondo mi in sti due anni da d.s. ga fato solo che danni.

semo tuti incazadi ma xè controproducente contestar oltretutto xè inutile contestar delle mummie, me auguro che fantinel se svei e ciapi provvedimenti drastici (blocco stipendi) e dopo a salvezza raggiunta piazza pulita, ad iniziar da falco. me dispiasi dirlo per quanto ga fato de zogador e perchè credo che ghe tegni molto a trieste e alla triestina ma secondo mi in sti due anni da d.s. ga fato solo che danni.

Quoto pienamente el tuo giudizio su De Falco

El guaio xe che adesso no se sa veramente cossa far....Alla fine semo stremadi sul punto de vista fisico, lassando star gli infortunati (tra i altri, Kalambay e soprattutto Della Rocca manca tantissimo in sta squadra)...gaver cambiado preparator atletico ga portado a sto casin inevitabilmente. Tuttora TUTTI zoga meio de noi, e questo devi far rifletter.

Un minimo de contestazion xe palese, ierimo ben lontani dal pantan de fondo classifica e xe stade dite tante robe dai zogadori, dall'allenador, dal presidente e dai dirigenti. Tutti ga batudo i pie, ma me par che la situazion no xe cambiada de una virgola, se non in pezo. A parte questo, xe giusto star vizini a sta squadra sino alla fine...o volemo tornar in C senza batter ciglio?

Servi commentar una simile porcheria? L'unica certezza xe che contrariamente a quel che vol far sembrar la Società,continua el scontro Giogadori - Varella. E bisogna dir che la Società xe costretta a guardar consapevole de no poder far niente perchè no ga alternative. No voio far el bastian contrario o el portator de verità ma dir che Lima xe un giogador de serie B xe come dir che Mignani xe come Maldini. La nostra difesa xe fata de giogadori lentissimi e ieri gavemo avudo l'ennesima dimostrazion. Ma xe proprio tutta la squadra che no gioga e che no ga idee con l'aggravante de aver sepre un calo fisico bestiale nel secondo tempo. Anche mi no me piasi ne contestar ne tantomeno fisciar ma posso capir i Tifosi , questi fa incazzar anche i Santi. A questo punto penso che l'unica soluzion saria de mandar a spasso Varella almeno per cambiar el clima torrido dentro la squadra. Perchè con questo allenador e con questa squadra go i miei dubbi che se salvemo, salvo che le altre no fazi peso de noi :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::vino::vino:

delusione totale!!! non iero in stadio x fortuna se no tiravo zo qualche seggiolin... ma la go scoltada x radio e al momento del cambio ... quando go sentì el nome Mignani me ga ciapà le convulsioni! ma come se fa a metter un che non gioga da una vita..... ma sto allenador fa o xè? non go parole.....

su defalco concordo tutto quel che gave dito più su.... aggiungo che x mi xè un povero mona...