Jump to content

Triskell 2007

Recommended Posts

Posto qua el link del programma de sto anno

Triskell

Mi e Tuxav al 99% andemo subito martedì, perchè i Myrddyn li go za sentidi dal vivo (e go un per de cd) e me piasi sai :p

E no me dispiaseria neanche sentir el gruppo irlandese... ma quel vederò :p Comunque, prometto de non metterme le mie famose orece da elfa che l'anno scorso ga spaventado molti de voi (Trert in primis ;) ).

L'anno scorso iera sai fighi gli stand, soprattutto per le mule (pieni de roba artigianale). E non manca cibo e fiumi de birra...

se qualchedun se vol unir a noi (Molly? Visto che te piasi sto genere... :D ) xè ben accetto :D :D :D

@Stefano: no so cosa dirte, mi martedì ghe vado sicuro (se el tempo lo permetti), che dovessi esserghe anche i miei nipoti (la picia apprezzeria le mie orece da elfa :whistle:). Altri giorni no so, giovedì no de sicuro, e no credo neanche venerdì. Se semo a trieste, forse sabato sera (che xè un altro concerto che me piasessi :D )

Sto fine settimana pianifico con i miei amici cosa fare, siamo in fase di intersezione reciproci impegni e raccolta info sui vari gruppi.

Penso comunque che verrò a più di una serata quindi probabilmente ci incontreremo. Staro attento se vedo una damigella con orecchie a punta :p

Penso comunque che verrò a più di una serata quindi probabilmente ci incontreremo. Staro attento se vedo una damigella con orecchie a punta :p

:D non credo che sarò mi... go la vaga impression che la mia dolce metà non apprezzeria sto cambiamento ... ;):D

@Molly: peccà... ma son contenta che te vadi in ferie!

te saverò dir per quel concerto (xè un po' in tema, dato el tipo de musica, al rifugio Premuda) confermado, per adesso, el 14 luglio)