Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

No so se gavè sentido del provvedimento portado avanti dal comun de Firenze: in pratica da ieri chi vien beccado a lavar i vetri ai semafori, pol incappar in una multa de 206 euro o addirittura a 3 mesi de carcere.

Ve allego la notizia tratta dal sito della Repubblica (click QUA)

Cossa pensè de sto provvedimento? In realtà ciò xe stado pensado per prevenir che sti personaggi che lava i vetri, possi poi esser molesti con gli automobilisti (come xe successo in molti casi)

• Risposte 63
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Beh, da quel che go capido, alcune de queste persone se comportava in modo aggressivo nei confronti dei automobilisti....ora, come che dopo se evolvi le singole situazioni non so. Cmq star ad ogni semaforo con questi che cerca per forza de lavarte el vetro, diventa stresante soprattutto se i xe tanto insistenti.

Onestamente credo che questo provvedimento comunque non sortirà alcun effetto.......qua de noi per esempio, capita che per certi periodi non te li vedi proprio, dopo magicamente i se manifesta denovo ai semafori. Cmq noi essendo in città picia, non gavemo molto espanso sto fenomeno.

Cmq se applicado al 100%, podesi eser un deterrente.

Inviato

beh la multa pol starghe...i 3 mesi de carcere me par eccessivi se i vien dadi solo per aver tenta de lavarte el vetro...se inveze i vien dadi se i va oltre nei modi alora saria de valutar caso per caso...

Inviato

beh la multa pol starghe...

Me sa che sicome i ga messo in preventivo che no i gaverà soldi per la multa, i ga zontado anche el carcere come "segnale" più incisivo.

Inviato

Logicamente dipendi da città a città...a Firenze tanti cittadini se ga lamentado per l'aggressività dei lavavetri.

Oltretutto xe de far una distinzion, perchè ai semafori ghe anche dei poveri disgraziadi che vol ciapar 2 lire per un toco de pan...

Inviato

Oltretutto xe de far una distinzion, perchè ai semafori ghe anche dei poveri disgraziadi che vol ciapar 2 lire per un toco de pan...

secondo mi se tutto organiza.......se tutta gente sfrutada da qualche banda dell'est

po quei che chiedi la carita' fasendo veder che i se storpi i se tutti falsi......dove vederli come che i salta so dai autobus quando i smonta in periferia o per le alte

Inviato

secondo mi se tutto organiza.......se tutta gente sfrutada da qualche banda dell'est

po quei che chiedi la carita' fasendo veder che i se storpi i se tutti falsi......dove vederli come che i salta so dai autobus quando i smonta in periferia o per le alte

E difatti xe là el problema. Anche i lavavetri xe un paravento per gente "ambigua" e per gli sfruttatori.

Per questo, pol star ben un provvedimento del genere. Ma no andassi a risolver un problema de più grande respiro...questo no

Inviato

io fossi nei fiorentini mi preoccuperei...almeno finchè sono in strada si sa quel che fanno,ma poi?andranno a rubare? cosa faranno?mmmm...avrebbero potuto mettere delle regole ferree tipo non insistere e non essere aggressivi e far scontare a quelli un anno di galera come esempio.

in effetti è solo la punta di un iceberg....mah....

Inviato (modificato)

io fossi nei fiorentini mi preoccuperei...almeno finchè sono in strada si sa quel che fanno,ma poi?andranno a rubare? cosa faranno?mmmm...avrebbero potuto mettere delle regole ferree tipo non insistere e non essere aggressivi e far scontare a quelli un anno di galera come esempio.

in effetti è solo la punta di un iceberg....mah....

Come te ga dito ti....xe la punta de un'iceberg difficoltoso che se ciama immigrazione clandestina.....provvedimenti come questi xe come metter un cerotto de 5cm su una ferita de 20!

Modificato da assist4
Inviato (modificato)

Son d'accordo col provvedimento.

Come za sottolineado da alcuni, spesso i vien usadi come paravento dagli sfruttatori. E poi xe gente che da una parte pol anche farme pena, però i fa lavori abusivi senza pagar le tasse.

Penso che a fine giornata i se fazi un bell'incasso a star tutto el giorno davanti a un semaforo a 3 corsie. Tipo in via Fabio Severo, meti che se fermi 3 auti per fila, 9 auti, de queste meti ceh in media 1 se fa lavar el vetro e ghe dà un 50 cent......Quanti semafori rossi scatta in una giornata? Secondo mi no i incassa mal, e tutto esentasse. Inoltre se alcuni xe anche violenti, xe giusto prender provvedimenti.

Modificato da Stefano79
Inviato

mi no capiso perche' apena adeso i se ga sveja', ovvero.. me par che domandar la carita' (per quanto giusto o sbagliada sia la legge, no vojo discuter qua) no xe legale e se mi vado x strada a netarghe le scarpe a qualchidun penso che sia altretanto ilegale, quindi penso sia ilegale anche lavar i vetri ai semafori. Penso che sia stada solo aplicada (o raforzada) una legge che esisteva za... una volta a TS xe suceso un casoto x via de una povera donna che vendeva mazeti de mimose e el caso xe 'nda avanti pe no so quanto tempo sui giornai.. quindi no me par che sia una novita'.

Inviato

Come provvedimento d'emergenza temporaneo ci può stare. Ma non è risolutivo.

Difatti per il TG oggi hanno detto che si son già spostati ad importunare la gente in parcheggi ed accanto ai parcometri...

Non c'è modo di regolarizzare un po la cosa?

Tipo rendere necessaria una licenza da lavavetri. Se vuoi lavare i vetri sottoscrivi un regolamento.

Ti prendi la tua licenza ed il tuo cartellino.

Poi se infrangi le regole o i cittadini si lamentano del tuo operato. Via la licenza e si fa posto ad un altro lavavetri più educato.

Inviato

mah, no xe una soluzion. Cmq go sperimentado anche mi a milan l'agresività. Cioè, una siora nel smog col fio in un brazo e el lavavetri nel altro (!).. ghe verzo el finestrin, ghe digo "sto fio dovesi eser a scola". Niente. Riva el verde, come stago per andar la me ciapa a pugni l'auto... obietivamente, un comportamento del genere xe da sanzionar.

Se inveze un se fa i ** sui, e lava solo se un ghe chiedi, no credo sia giusto vietarghelo.

D'altra parte, ogni taaaanto, un che lava el vetro me gavesi fato obietivamente anche comodo.

Inviato

Cioè, una siora nel smog col fio in un brazo e el lavavetri nel altro (!)

sotolineo che in altri paesi, un comportamento del genere faria scatar i servizi sociali in qualche minuto.

Inviato

sotolineo che in altri paesi, un comportamento del genere faria scatar i servizi sociali in qualche minuto.

E te pareva se anche qua no ierimo l'ultima rioda del carro, no? :D :D :D

Ma quanti anni gaverà avu sto picio? Per dover esser a scola el doveva aver almeno 6 anni. Tutto el giorno in brazo con un fio de 6 anni...e chi iera sta qua, una culturista? :D

Inviato (modificato)

avrebbero potuto mettere delle regole ferree tipo non insistere e non essere aggressivi e far scontare a quelli un anno di galera come esempio.

La legge dev'essere precisa! come fai a stabire qual è il limite di rompimento da parte di un lavavetri??

Piuttosto, se vuoi abbattere il racket, li compri. Sei un lavavetri? Ok, ti fai un mese di galera oppure mi dici chi è che si piglia i tuoi soldi. Facile, no?

Modificato da iguanadan
Inviato

La legge dev'essere precisa! come fai a stabire qual è il limite di rompimento da parte di un lavavetri??

Piuttosto, se vuoi abbattere il racket, li compri.

...se devo essere onesta la soglia limite per il mio rompimento e moooooooolto bassa!!!! :baba::baba:

...mi fa anche ridere il fatto di comprarli tipo spesa....allora oggi compro, zucchine, pane, latte e due lavavetri che li tengo di scorta...ahahahahahah... :merodolodalrider::merodolodalrider:

...chiedo scusa...non ho saputo resistere... :baba::baba:

Inviato

...se devo essere onesta la soglia limite per il mio rompimento e moooooooolto bassa!!!! :baba::baba:

...mi fa anche ridere il fatto di comprarli tipo spesa....allora oggi compro, zucchine, pane, latte e due lavavetri che li tengo di scorta...ahahahahahah... :merodolodalrider::merodolodalrider:

...chiedo scusa...non ho saputo resistere... :baba::baba:

in forma splendida eh? :D

mannagg'...

Inviato

E te pareva se anche qua no ierimo l'ultima rioda del carro, no? :D :

No meto in dubio che esisti anche altrove, MI ste scene le go viste solo in Italia :-S saria felice del contrario, eh..

Inviato

Boh, le ho viste in germania, le ho viste sia in spagna che in portogallo, le ho viste in francia. mi manca solo l'inghilterra e l'austria, poi diventa il 100% degli stati esteri in cui sono stato...

zingani sono zingani ovunque...

comunque, insisto: saggio sarebbe un ricatto ai lavavetri, o mi dici chi è il tuo capo o ti fai un mese di galera

Inviato (modificato)

Boh, le ho viste in germania, le ho viste sia in spagna che in portogallo, le ho viste in francia. mi manca solo l'inghilterra e l'austria, poi diventa il 100% degli stati esteri in cui sono stato...

zingani sono zingani ovunque...

comunque, insisto: saggio sarebbe un ricatto ai lavavetri, o mi dici chi è il tuo capo o ti fai un mese di galera

Quoto... tra i tanti problemi in cui noi abbiamo l'esclusiva. Questo è un problema molto diffuso ed irrisolto ovunque.

Modificato da Ghost
Inviato

in Germania, dove iera? Son curioso :)

Comunque, efetivamente el problema principal xe che no xe un mato che se sveia de matina e va a lavar vetri, ma ga chi che ghe disi "o te me porti 50€ ala fine dela giornada, o te massacro".

Quindi no xe assurdo pensar che i se posi dar a picie rapine, una volta "rimossi".

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro