Starlite Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 (edited) L'altra sera no savendo cossa far (e no iero l'unico ) me son messo guardar su youtube alcuni episodi de Pingu (grazie Polpy ) Pingu fa i popcorn Pingu in ospedal Pingu devi far pipì Pingu fotografo Pingu zoga a hockey La nascita de Pinga Zonta: Pingu va in snowboard Pingu e le scovaze Pingu va sulla Luna Pingu va in slittin Edited October 5, 2007 by Starlite Quote
polpetta Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 ODDDIOOOOOOOOOO xe el mio idoloo!!!!! che nisun me lo tocchi senno fazo strage grande star! Quote
saretta Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 oddio... non me ga mai piasso.... ghe somiglia un pò a quel che i fa de mattina... Bernard.. xè un orso proprio mona... sfigà.. Quote
fra_fre Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 mi adoro pinguuuu!!! co iero piccia me ricordo lo dava de mattina e ogni gioro prima de andar a scola lo vardavo! mia mamma no lo ga mai sopportà!!! Quote
Starlite Posted October 4, 2007 Author Report Posted October 4, 2007 co iero piccia me ricordo lo dava de mattina e ogni gioro prima de andar a scola lo vardavo! E chi no lo vardava su rai2 la mattina prima de andar scola? Quote
arska Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 .. che rider, co'l fa el becco a trombetta per zigarghe drio! Quote
polpetta Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 pingu fotografo!!! a chi no ghe xe mai i capita de dimenticarse el tappo!!! come me sento fioluza Quote
Starlite Posted October 5, 2007 Author Report Posted October 5, 2007 Go agiorna' el primo post con novi link ad altri episodi. Man man che trovo aggiornerò el primo post. Quote
fra_fre Posted October 5, 2007 Report Posted October 5, 2007 grazie grazie grazie!!!! ke bellissimo!! no me le ricordavo però... Quote
polpetta Posted October 5, 2007 Report Posted October 5, 2007 ve pregoooo.... me fa morir :s'ciopado: QUA e QUA Quote
molly Posted October 5, 2007 Report Posted October 5, 2007 ahah i pez con pingu... mai visti... che cocoliiiii Quote
cucciolina Posted October 6, 2007 Report Posted October 6, 2007 No gavevo mai visto Pingu e neanche mai sentido parlar però devo dir che xe sai sai cocolo. Pingu in ospedal me ga fatto sai rider Quote
_titti_ Posted October 7, 2007 Report Posted October 7, 2007 No steghe toccar pingu a polpetta....la podessi diventar pericolosa... Quote
Recommended Posts