Ospite Ospite_zulio Inviato 6 Gennaio 2005 Segnala Inviato 6 Gennaio 2005 Ciau Muli, se qualchedun de bon cuor ga celulari roti, spacai e cascai nel acqua minerale o nela bira perche iera impetesado, me piaseria che me regali a mi che ultimamente me piasi sai smontarli toco per toco o far bricolage. Casomai se qualchedun vol regalarme qualcossa mandeme un email zulio@barcolabeach.org opur deghe tutto a sandro (webmaster) che dopo se accordemo mi e lui (cussi me fazo anche pagar de bever). Ciau muli e bon anno a tutti. Zulio Cita
zulio Inviato 6 Gennaio 2005 Segnala Inviato 6 Gennaio 2005 Son sempre mi, sicome no me iero loggado confermo che el msg iera mio e no xe un fake, ebbene si "io esisto". Ancora auguri e lyllo copite a av petess. Zulio Cita
SandroWeb Inviato 6 Gennaio 2005 Segnala Inviato 6 Gennaio 2005 (CUT) opur deghe tutto a sandro (webmaster) che dopo se accordemo mi e lui (cussi me fazo anche pagar de bever). Te sta fresco Bon anno anche a ti Cita
zulio Inviato 6 Gennaio 2005 Segnala Inviato 6 Gennaio 2005 Ma dopo te li rivendi? Si li rivendo, e il ricavato lo dono a mi stesso per ciorme la villa a phi phi island. Zu Cita
Starlite Inviato 6 Gennaio 2005 Segnala Inviato 6 Gennaio 2005 Si li rivendo, e il ricavato lo dono a mi stesso per ciorme la villa a phi phi island.Zu Alora xe per beneficienza... ok Cita
zulio Inviato 6 Gennaio 2005 Segnala Inviato 6 Gennaio 2005 Te sta fresco si, so che te son de origini polesane, vol dir che paghero mi. Zu Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.