Guest Ospite_zulio Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Ciau Muli, se qualchedun de bon cuor ga celulari roti, spacai e cascai nel acqua minerale o nela bira perche iera impetesado, me piaseria che me regali a mi che ultimamente me piasi sai smontarli toco per toco o far bricolage. Casomai se qualchedun vol regalarme qualcossa mandeme un email zulio@barcolabeach.org opur deghe tutto a sandro (webmaster) che dopo se accordemo mi e lui (cussi me fazo anche pagar de bever). Ciau muli e bon anno a tutti. Zulio Quote
zulio Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Son sempre mi, sicome no me iero loggado confermo che el msg iera mio e no xe un fake, ebbene si "io esisto". Ancora auguri e lyllo copite a av petess. Zulio Quote
SandroWeb Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 (CUT) opur deghe tutto a sandro (webmaster) che dopo se accordemo mi e lui (cussi me fazo anche pagar de bever). Te sta fresco Bon anno anche a ti Quote
zulio Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Ma dopo te li rivendi? Si li rivendo, e il ricavato lo dono a mi stesso per ciorme la villa a phi phi island. Zu Quote
Starlite Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Si li rivendo, e il ricavato lo dono a mi stesso per ciorme la villa a phi phi island.Zu Alora xe per beneficienza... ok Quote
zulio Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Te sta fresco si, so che te son de origini polesane, vol dir che paghero mi. Zu Quote
Recommended Posts