bronza coverta Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 http://nuke.mettitiinmoto.com/Homepage/tabid/58/Default.aspx Anche quest'anno, io e i miei colleghi ci saremo. Qualcuno di voi, ci viene????? Quote
Kimy Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 Vegnero a veder ma a pie, la moto non la go.... Quote
bronza coverta Posted November 14, 2007 Author Report Posted November 14, 2007 Anche un motorin, va benon lo stesso....opur te se fa portar de qualchedun che gà la moto o scooter o ape o motocarro o sidecar..... Quote
Kimy Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 fata riesumo l'ape.... Sempre se la va ancora in moto..... Quote
saretta Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 figo!!!! ogni anno vado a veder Quote
dido76 Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 l'altro anno go tenta de partecipar...poi in piaza unità la moto xè rimasta senza bateria per...ehmmm...monaggine del pilota :doh: e quindi pol eser un'idea de ritentar Quote
fra_fre Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 @ dido: metti in cariga la batteria eh!!!! Quote
dido76 Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 @ dido: metti in cariga la batteria eh!!!! in realtà se vado basta che me ricordo de spegner el quadro dela moto nell'attesa de ripartir :doh: Quote
_titti_ Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 l'altro anno go tenta de partecipar...poi in piaza unità la moto xè rimasta senza bateria per...ehmmm...monaggine del pilota :doh: e quindi pol eser un'idea de ritentar te gà tentà? solo? se rivo a resuscitar el scooter e se alla legittima propietaria (che no son mi) non el ghe servi, mi ghe son! Quote
dido76 Posted November 14, 2007 Report Posted November 14, 2007 no che no go tenta solo...ma ti te ga riva partecipar anche...finchè te li ga persi ...mi inveze sburtavo la moto x le vie de trieste...fadigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Quote
bronza coverta Posted November 15, 2007 Author Report Posted November 15, 2007 Bon, se ieri l'altro anno, gavarè forsi visto un scooter nero, con un vestì col giaccon e col'elmo rosso de pompier, e sul scooter iera un faro blu che lampeggiava e un clacson de camion che fazeva un scandal del demonio..... Ben....quel iero mi! ...e per sto anno vedo se rivo preparar qualcossa de diverso..... Quote
bronza coverta Posted November 28, 2007 Author Report Posted November 28, 2007 ehm... ciolta la maieta ogi Bravissimo!!!! Quote
bronza coverta Posted November 28, 2007 Author Report Posted November 28, 2007 Anche quest'anno, il ritrovo è fissato alle ore 13.00 del 1 dicembre in Piazza Oberdan. Da li, si parte in clapa verso piazza Unità. Gli altri anni, tutte le moto, si posizionavano al centro della piazza, ma quest'anno, la storia sarà piu' coreografica, in quanto ci saranno i pennoni imbandierati perchè ci sarà la festa della protezione civile e le moto si fermeranno davanti al municipio, dalla torre del quale.......big surprise!!!!! E dopo, in carovana, tutti dai fioluzzi!!!! Che bel, no vedo l'ora!!!! Me raccomando! no ste dimenticar la macchina fotografica..... ma cossa gnanche digo 'ste robe.....'sti forumers xè reporter professionali....... Quote
dido76 Posted November 28, 2007 Report Posted November 28, 2007 Anche quest'anno, il ritrovo è fissato alle ore 13.00 del 1 dicembre in Piazza Oberdan. ehm...no voleria scriver robe inutili però sul link da ti postado in apertura de discusion vien dado el ritrovo in piaza oberdan alle 13.30 ! ... cambiamento de programma? Quote
bronza coverta Posted November 28, 2007 Author Report Posted November 28, 2007 Me informo, podessi esser che te gà ragion perche l'orario delle 13.00 pol esser quel che gavemo fissado con i miei colleghi, che pol no corrisponder con l'orario ufficiale, perchè......prima de un evento cussì importante, noi ne ciapa assai sede....... Quote
bronza coverta Posted November 30, 2007 Author Report Posted November 30, 2007 Confermato l'orario di ritrovo in piazza Oberdan: 13.30!!!! Se vedemo tuti zo', che dopo andemo dei fioluzzi!!!!!!! Quote
_titti_ Posted November 30, 2007 Report Posted November 30, 2007 mi no rivo a vegnir.... lavoro..... Quote
Starlite Posted November 30, 2007 Report Posted November 30, 2007 Quindi doman chi vien? Dove se trovemo? A che ora? Cossa se fa? Perché? Come? Quote
dido76 Posted December 1, 2007 Report Posted December 1, 2007 ogi penso che vegnerà fora sai casotto...el picolo scrivi che le rive xè chiuse dale 14 ale 18 per via dela festa dela protezion civile...mucio de volontari e mezzi presenti... ma la roba che me da + fastidio xè che i disi che ghe sarà anche un san nicolò improvisado che se calerà in piaza...ma no i disi el perchè... insoma no i parla nemmeno del san nicolò in moto de oggi !!! :0: spero sai nel passa parola ma secondo voi i se ga organizado i tubi savendo che probabilmente ghe riva un poche de moto in piaza o per lo meno sule rive a quel'ora? o riva el solito a far da tubo? Quote
Cazzaballe Posted December 1, 2007 Report Posted December 1, 2007 Mi anche vegno... In che punto se trovemo esattamente?? Quote
Starlite Posted December 1, 2007 Report Posted December 1, 2007 Devo ritirar la mia partecipazion per sopraggiunte esigenze contingenti Quote
Cazzaballe Posted December 1, 2007 Report Posted December 1, 2007 Devo ritirar la mia partecipazion per sopraggiunte esigenze contingenti Ma allora chi vien? Quote
Recommended Posts