Jump to content

ve xe piasuda la prima serata?  

13 members have voted

1. 1. ve xe piasuda la prima serata?

• 1) si belissima
      0
    • 2) no fa schifo
      0
    • 3) bei i primi 10 minuti fin a quando no i ga comincia' a cantar
      1
    • 4) saria ora de finirila
      6
    • 5) mejo el sardon day
      6

Recommended Posts

Posted

Boh mi go varda' i primi 20 minuti e l'Inno fato con la chitara fazeva schifo, el resto iera sai bel con le canzoni de battisti & co ... simpatica la tipa che fazeva finta de no rivar vegnir zo per le scale e bella quel'altra ma se no la verzeva boca iera ancora mejo :D

Per mi el festival pol finir dopo i primi 20, visto che raza de cantanti che xe... come ogni anno del resto.

Voi cossa dise' ?

Posted

Mi stago scoltando su Radio Due con la Gialappa's...me rifiuto de veder per tv :D

Speto el Sardon Day, sperando che ghe sia Pilat che canta "La cavala zelante" sora al mar de calamari :DDDD

Posted
Speto el Sardon Day, sperando che ghe sia Pilat che canta "La cavala zelante" sora al mar de calamari

concordo pienamente!!!! :punk:

cossa se ga invendado sto anno i gialapi?

Posted

Visto che l'opzione "no comment" non iera...go messo che saria ora de finirla! In effetti negli ultimi anni sempre meno gente ga guarda el festival..perchè fa schifo, ga stufa! Se fossi in lori ghe dassi un taio netto!

E poi inutile che i metti ogni volta presentatori novi per forse alzar l'auditel....

E x l'amor de Dio, mi la Clerici me sta cocola, ma con un vestito come quel rosa de ieri la sembrava un ovo de pasqua! (unico zapping che go fatto su rai...e me son pentida subito)

Posted
ma no xe sta ciolto in considerazion el fatto che un (come mi) gavessi anche podudo no fregarghe de meno e no vardar el festival :D

Effettivamente no, Starlite. Strano che nemmeno i mass-media te tegni troppo in considerazion... :p

Cmq mi me ga piasso le canzoni de Renga (logico che me piasi le canzoni de un ex Timoria), le Vibrazioni e bella vose della nova cantante dei Matia Bazar, ma me par che la la caghi un poco troppo ela... O|

Per el resto la Clerici xe patetica... se i ghe metteva un tailleur iera meio... non la ga più el fisico... e poi disemoselo nel ruolo de valletta la xe sprecada. Quell'altra la xe adatta a portar i fogli a Bonolis perchè se la apri bocca...

Bonolis diligente ma noioso e accademico...

Bella l'iniziativa sociale.

Voto complessivo: 6 (ma xe meio el Sardon Day)

Posted

mi go messo come voto che saria meio che i la finissi(anche perchè me son ripromesso de no vardarlo) se non altro xchè 5 serate (iera meio co iera 2-3, giusto el tempo de sentir le canzoni e votarle e po bon), e pò se ghe zontemo vizin el fatto che le vallette xe penose (almeno de quel che go letto nei post precedenti), e che el condutor lassa a desiderar....

per quanto riguarda le canzoni..beh..gaveremo tempo de stufarse de lore scoltandole in tute le radio e/o tv nazionali e private.

E x concludere ecco la classifica delle 10 canzoni del Festival più vendute in italia e delle 10 più vendute al mondo ( fonte DiPiù TV)

vendute in italia

1. una lacrima sul viso (1964 - Bobby Solo) 1.800.000 copie

2. cuore matto (1967 - Little Tony) 1.700.000 copie

3. nel blu dipinto di blu-volare (1958 - Domenico Modugno) 1.500.000 copie

4. non ho l'età (1964 - Gigliola Cinquetti) 1.200.000 copie

5. il ragazzo della via Gluck (1966 - Adriano Celentano) 1.000.000 copie

6. quando quando quando (1962 - Tony Renis) 900.000 copie

7. 4.3.43 (1971 - Lucio Dalla) 800.000 copie

8. nessuno mi può giudicare (1966 - Caterina Caselli) 700.000 copie

9. piove (1959 - Domenico Modugno) 600.000 copie

10. pietre (1967 - Antoine) 550.000 copie

vendute al mondo

1. nel blu dipinto di blu (1958 - Domenico Modugno) 25.000.000 copie

2. al di là (1961 - Betty Curtis) 18.000.000 copie

3. quando quando quando (1962 - Tony Renis) 17.000.000 copie

4. piove (1959 - Domenico Modugno) 14.000.000 copie

5. io che non vivo senza te (1965 - Pino Donaggio) 12.000.000 copie

6. papaveri e papere (1952 - Nilla Pizzi) 10.000.000 copie

7. una lacrima sul viso (1964 - Bobby Solo) 3.000.000 copie

8. non ho l'età (1964 - Gigliola Cinquetti) 2.500.000 copie

9. il ragazzo della via Gluck (1966 - Adriano Celentano) 2.000.000 copie

10.adesso tu (1986 - Eros Ramazzotti) 1.500.000

Posted
E x concludere ecco la classifica delle 10 canzoni del Festival più vendute in italia e delle 10 più vendute al mondo ( fonte DiPiù TV)

Tute pre-Napster&Co. :D (ovio.. xe la clasifica dele più *vendude*) :D

Posted
cossa se ga invendado sto anno i gialapi?

Lori xe irriverenti come sempre....i cominciava a scoltar una canzon e dopo 15 secondi i la criticava :D Cmq xe un divertimento scoltarli, xe l'altra faccia del Festival (e per chi ghe piasi la Gialappa's, xe un appuntamento annuale da non perder).

La meio roba: se uno no ghe interessa tanto le canzoni e le ciacole, accendi la tv e la metti senza audio, con la radio impizada su de lori = spasso assicurato :crylol::crylol:

Posted

Andarò un poco contro corrente... ma rispetto i ultimi anni, son rivada a resister senza cambiar canal immediatamemente!!

Sinceramente me piasi le vibrazioni e renga... quindi se non altro iero curiosa de sentirli...

Posted

Anche per mi no iera una voce de poder votar che fossi perfetta.. me son adeguada con "saria ora de finirla" .. e aggiungo.. anche sai presto, per quel che me riguarda. Non go visto neanche un toco de programma, perchè iero stanca e go preferido far zapping 3 minuti (rigorosamente dai canai compresi tra 2 e 9) ma non trovando niente che me andassi de vardar go serà tutto.

Per quanto riguarda i tochi più vendudi de "sta farsa", concordo sul fatto che ultimamente esisti internet e programmi per scarigarse musica, ma voi ve se per caso scarigadi "Sentimento" Avion Travel (2000) o "Fiumi di parole" Jalisse (1997) o "Senza pietà" della Oxa (1999) o "L'uomo volante" de Masini (2003).. ? Mi penso che anche se non fossi esistì internet no saria mai entradi tra i primi 10..forsi nei primi 30 :D

Forsi..

:bye:

• 2 weeks later...
Posted

Sinceramente non mi è parso affatto dei Sanremi peggiori...

I vestiti della Clerici, poi...bellissimi, altrochè! E anche i gioielli... Davvero magnifici. Bonolis è simpatico, un paio di ospitate che ho visto non erano male (Bublè bravo!)... l'unica cosa che è mancata: una canzone decente...vabbè.

Cmq ha avuto ascolti altissimi...qualcosa vorrà pur dire :p:clapclap:

• 2 months later...
Posted

Mah, devo dirve la verità: meio dei altri anni secondo mi...

Secondo mi el livello medio delle canzoni xè migliorà, magari i altri anni sarà sta qualche singola canzon bellissima ma anche tante oscenità inascoltabili.... :cherobeara: mentre sto anno iera tutte abbastanza decenti.

Me ga piasso sai "Mentre tutto scorre" dei Negramaro come originalità.

Poi sicuramente bravi Le Vibrazioni, Renga e altri...

Insomma, forsi anche merito del Bonolis, ma penso che pian pian Sanremo stia migliorando....voio esser ottimista :D

Posted
....Insomma, forsi anche merito del Bonolis, ma penso che pian pian Sanremo stia migliorando....voio esser ottimista :D

Eh.. decisamente ottimista.. mi penso che za come xè postado el concorso no sarà mai qualcosa de decente! :D

:bye: