Jump to content

Secondo te, qual'è stato l'acquisto più indovinato di questa stagione da parte della Triestina?  

13 members have voted

1. 1. Secondo te, qual'è stato l'acquisto più indovinato di questa stagione da parte della Triestina?

• Macellari
      1
    • Tarantino
      0
    • Pianu
      1
    • Briano
      5
    • Galloppa
      0
    • Munari
      4
    • Nardi
      0
    • Lai
      0
    • Tulli
      1
    • Altro (specificare)
      1

Recommended Posts

Posted

Arrivadi a sto punto del campionato, un poco come gavevo za fatto per el basket, podemo cominciar a tirar le somme riguardo i nuovi giocatori della stagion 2004/05.

Mi punto su due giocatori, ovverosia Munari e Briano. El primo, per quale go dà el voto, xe un prospetto interessantissimo per gli anni a venire, ga dimostrado e sta dimostrando talento a badilate: un piccolo investimento per el futuro lo faria per lui, un poco come che iera stà per Parisi a suo tempo...

Briano invece, dopo un avvio incerto, xe diventado el vero metronomo che serviva all'Unione, l'uomo d'ordine che al momento attuale xe fondamentale in cabina de regia. Onore e merito ovviamente anche a lui pur non gavendoghe dà el voto :ave:

:bye:

Posted

Mi go votado Munari.. anche se nel pre-campionato Nardi e Lai i me gaveva piasso parecchio.. i disi che xè el campionato quel che conta e quindi go scelto lui. Sperando che el prossimo anno el resti..

:bye:

Posted

Mah,anca mi iero indeciso tra Munari e Briano,go votà el primo perchèxe giovane e come ga dito Sandro xe una bona prospettiva per el futuro

Ma se podessi votar due volte no gavessi dubbi: BRIANO...

:paiazorendo::paiazorendo:

Posted

E vabbè, sarò di parte vista la provenienza ma voto Briano: senza di lui munari probabilmente non sarebbe bastato, non c'è niente da fare. I passaggi che fa lui - per carità, non è Pirlo! - nell'Unione non li fa nessuno...

byez!

d.

Posted

Mi digo Briano perchè da quando ghe xè lui go visto dei reali cambiamenti de giogo!

Cmq anche Tulli e Munari secondo mi xè stadi due boni acquisti, ma visto che se podeva votar solo uno allora Briano

Posted

Peccato che si può votare uno soltanto, ho votato Macellari perchè mi è parso in ottima forma e ultimamente sta facendo molto bene.

Avrei menzionato anche Briano, Munari e Tulli.

:bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Posted

mi no me ricordo..gavevo votado un due setitmane fa, che iero de corsa...me sembra PIANU..ma non savevo cvhi votar, chi dir sora dei altri, cussi go vota per chi pensavo non gavessi vota gnisun!!! :clap:

la prossima volta che el zoga per mi el segna e ne fa vinzer la partida :petesoni: