tuxav Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Eco una foto che go fato in velocita' (prima che el svoli via) a un useleto (paseroto? no so no me intendo) che magnava fora dale man de un tipo che stava caminando per el parco de Miramar... Cita
tuxav Inviato 1 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 1 Aprile 2006 questo invese stava za pregustandose qualche paseroto che iera da quele parti... Cita
polpetta Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 no posso che dir STUPENDE!!!! se volemo esser pignoli...toglieria la miniga sfocada nella prima e della seconda in post toglier la sfocadura in angolo a sinistra... [corretto el post ] Cita
tuxav Inviato 1 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 1 Aprile 2006 uhm ok provero' a cropar x tajar quei tochi intanto meto anche questa za che son: Cita
trert Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 che dir!! stupende!! la prima rubada in maniera favolosa.. in effetti la maniga un poco disturba.. te dovesi croparla taiando via anche l'orologio cussi ga più de natura (senza eletronica da polso) la seconda.. la terza.. molto bella.. un po piatta.. ma bela!! se a dx iera un do ondine in più iera molto più carina, però.. stupenda!! e quela dei cocai... ahahaha fantastica.. pecà che no sia sai sfogado el cocal in atterraggio, ma te ga usado el tele a quanto? Cita
babatriestina Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Una più bela de l'altra, el useleto dela prima foto xe una cinciallegra, che a Miramar le xe quasi domestiche e le te vien a magnar nela man, sopratutto se xe fredo e se ghe dà pignoi! La cinciallegra in latin xe Parus parus e in triestin parussola, ma el termine ga ciapado un significato traslado che xe meo no doprarlo in pubblico Cita
tuxav Inviato 1 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Grasie x la spiegazion... no savevo de gaver fotografa' una parusola e xe mejo no dir in giro che a miramar xe pien de parusole de fotografar :D le xe tute un poco apiatide xche go usa un tele a 300, in quela del cocal i dati xe: 300m, f 10, 1/800, 200 iso la prima e seconda xe cusi' come le stade scatade, la terza e quarta inveze go ritoca' livei e ombre/luci (ringrasio trert per gaverme spiega' sti trucheti ) Cita
giuli Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Mi inchino alla vostra bravura!!! Complimenti! Cita
polpetta Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 mi no go ancora riva a ciapar un cocal in voloooooooooooooooo anche se un giorno a miramar e me se capita de veder davanti de mi do che ghe dava de magnar ma non go riva impressionar nianche un sul ccd bele anche le altre 2 anche se preferiso le prime Cita
polpetta Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 ecco la mia ..questa se non sbaio xe una gabbianella... Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2006 ohh bela foto!!!! :D x mi iera sempre un cocal, grazie dela spiegazion! unica roba sembra che la ringhiera sia un poco storta o forsi xe un efeto otico, magari la iera circolare.... buh cmq bela fotoooo! Cita
polpetta Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 probabilmente xe storto perche no iero parallela alla ringhiera grazie grazie Cita
trert Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 molto molto carin.. [ma x mi xe un cocal.. ] Cita
tommy781 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 domenica all'orto lapidario ho incontrato questa modella Cita
babatriestina Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Le xe bellissime, anche se la terza ga più a fogo el fior che la farfalla. Per farve un confronto, e veder la diferenza fra una vera macchina ( devi esser una reflex), dove che se pol regolar la profondità de campo, e una trapoletta compatta come la mia ( ma mi me contento) ve fazzo veder, rimpicciolida, una farfalla del stesso tipo come che la go ciapada mi domenica cola compattina: la xe bastanza ben a fogo, ma no se ariva a farla spiccar come nele foto de sora Cita
tuxav Inviato 5 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Otime foto come composizion me piasi piu la prima mentre come mesa a fogo la terza (de tommy) mentre xe anche sai bela quela de 'babatriestina' anche se forsi se fusi sta posibile ciaparla a livel orinzontale saria stada piu cocola ma no xe facile farlo PS: me son permeso de unir le discusioni visto l'infinito numero de animail che se pol fotografar Cita
trert Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 molto belle le foto della farfalla.. pecà per el poco contrasto fior/farfalla.. però in effetti no se podeva far altrimenti!! mentre la cornacchia xe molto contrastada.. me piasi! Cita
Tr1n1ty69 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Theo il mio bambino ha sonno ... tanto per cambiare ... dormire ...ccare e mangiare :-) Cita
polpetta Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 accipicchia Tommy che fotine che te ne presenti ara... soprattutto la prima xe da paura!!!! Trinity.. te ga ciapa un ottimo momento prova a non usar el flash e tirar su le persiane [parer mio le vien meo le foto senza flash ] Cita
trert Inviato 6 Aprile 2006 Segnala Inviato 6 Aprile 2006 bel el gatto.. concordo con polpy sul flash.. metti magari iso400 e via! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.