Vai al contenuto

Mercatino


Stefano79

Messaggi raccomandati

Ve chiedo gentilmente un'informazion, ve risulta forsi che el Mercatino meti un limite massimo de settimane in cui se pol meter lo stesso articolo in vendita?

Perchè questa xe la terza settimana consecutiva che go messo in vendita un oggetto e stavolta no me xe apparso l'articolo sul giornal. Me fa strano, perchè in passato me ricordo de aver letto de gente che zercava de vender l'auto da mesi.

Che poi come i pol capir se xe lo stesso articolo se ogni volta cambio un poco l'annuncio? I varda el numero de telefono? E se meto quel de mia mamma? :D

Ringrazio in anticipo :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ve chiedo gentilmente un'informazion, ve risulta forsi che el Mercatino meti un limite massimo de settimane in cui se pol meter lo stesso articolo in vendita?

Perchè questa xe la terza settimana consecutiva che go messo in vendita un oggetto e stavolta no me xe apparso l'articolo sul giornal. Me fa strano, perchè in passato me ricordo de aver letto de gente che zercava de vender l'auto da mesi.

Che poi come i pol capir se xe lo stesso articolo se ogni volta cambio un poco l'annuncio? I varda el numero de telefono? E se meto quel de mia mamma? :D

Ringrazio in anticipo :bye:

No te ghe pol telefonar e chieder? :D

Mi giuro che no so :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

no credo ghe sia un limite, visto che xè un da diversi mesi (se non anni) che cerca in regalo una mongolfiera...

Buahahahahhahah, per bon? :rotfl:

Dai, no posso creder :rotfl:

Comunque grazie per le risposte, alla fine go telefonà e i me ga dito che per un disguido l'articolo no xe sta pubblicà, i lo meti sto venerdi :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×