Vai al contenuto

Orsetti olandesi


Messaggi raccomandati

  • 4 mesi dopo...

No xe proprio olandese...xe bruno ma...amanti del carso-rosandra e affini che staghi in campana

http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/2012/07/23/news/un-orso-immortalato-vicino-a-basovizza-1.5441516

Go oltretutto notizie de avvistamenti anche a una 40-50ina de km da Erpelle, che no xe granchè essendo l'orso una bestiola capace de percorrer anche molte decine de km al giorno!

In Slovenia ghe ne xe davvero tanti, leggevo tempo fa no me ricordo dove, che i comincia quasi a gaver un "problema" orsi, nel senso che xe parecchi.

Me raccomando soprattutto Starlite, che se co' te va in bici a Draga te vedi un che te cori drio vestido de orso no mandarlo in mona e pensar che son mi col costume de carneval :D:rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

L'orso xe stadi avvistado sulla strada che percorro tre volte alla settimana in bici. Gli animali me piasi tanto, adoro le bestiuzze. Ma un orso drio de casa no xe esattamente el mio ideale de habitat, no so se me spiego. Cioè, un orso a yellowstone me sta anche ben, ma a Basovizza, zio Pino, me xe un poco tropo tacà..

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh a volte pol esser problematica la "comunicazion" con certe bestiole...farghe capir de esser un amico dei animali pol risultar un momento complicato :D .

Come anche farghe capir che el magnar che te ga nel zaino (che per esempio chi va a caminar ga quasi sempre con sè), te ghe lo offri volentieri se el vol :D

Link al commento
Condividi su altri siti

che po me fa impazzir la gente.. tutti quei che go sentido a proposito de sto bestion a Basovizza disi " o che bel xe tornai i orsi sul carso" "che figo, che bel" "assai roba" ecc.ecc.

ma mi digo, no, ma ve par?? xe come dir: "che figo, a barcola xe batù de squali" "ciò figon, go due alveari in sogiorno" ... e no so, ah..

Ogi go fato un giro in bicicletta stremido.. ad un certo punto una cornachia ga gracchià vicin de mi e roba che me ciapi un infarto..mah.. li metesi ligai nudi sulla strada cosparsi de miel, cussì i fa conoscenza co la simpatica bestiuzza..

Link al commento
Condividi su altri siti

mi podessi giurar de gaverlo incrosà 2 giorni fa sula strada per divacia, el guidava una zastava verso basovizza....ma podeva anche eser un serbo, de sicuro iera un teston peloso con 2 orece strane....per mi iera l'orso....

per mi iera cosolini... :merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Più che cospragerli de miel come te suggerisi gimmi, li adornasi de torte al cioccolato o similia, che tutto quel miel podessi attirar troppe api che quando te ghe tocchi el miel no le mola facilmente gnanca co' l'orso :D

L'orso bruno tendi a no attacar l'omo, tendi...ma le variabili xe troppe per poder esser contenti de trovarselo drio casa. Chi xe contento quasi sempre no meti pie fora della città...mi che vado pei boschi saria ben contento de no trovarmelo di fronte. Ed amo le bestie e la natura.

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Più che cospragerli de miel come te suggerisi gimmi, li adornasi de torte al cioccolato o similia, che tutto quel miel podessi attirar troppe api che quando te ghe tocchi el miel no le mola facilmente gnanca co' l'orso :D

L'orso bruno tendi a no attacar l'omo, tendi...ma le variabili xe troppe per poder esser contenti de trovarselo drio casa. Chi xe contento quasi sempre no meti pie fora della città...mi che vado pei boschi saria ben contento de no trovarmelo di fronte. Ed amo le bestie e la natura.

Adesso me speto che qualche s'ciopà, cominci a sfamar anche i orsetti, come più de qualchedun fa coi cinghiali.....sotto casa ghe ne go 4 e prima de uscir devo far una ricognizion per non trovarmeli davanti all'improvviso!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso me speto che qualche s'ciopà, cominci a sfamar anche i orsetti, come più de qualchedun fa coi cinghiali.....sotto casa ghe ne go 4 e prima de uscir devo far una ricognizion per non trovarmeli davanti all'improvviso!!!!

Oltretutto xe una pratica molto discutibile, in quanto procurarghe del cibo facile ad animali che continua comunque a viver liberi, no xe el massimo neanche per loro stessi in primis...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×