Vai al contenuto

i vostri mezzi


Abel

Messaggi raccomandati

Kiki xe una scooterista evoluda, quasi pronta al grande salto de qualità.

Te podesi invitarla a farse un giro in moto per convincerla al grande passo magari portandola a vedere i fuochi visto che avete questo interesse in comune :)

Per il momento mi son già quasi accoppato con lo scuter, preferisco non avere la tentazione di troppo cavalli sotto il sedere altrimenti rischio di far la fine di Abel.

Anche perchè per città la moto è un patema d'animo. Scomoda e sprecata.

Sarebbe bella una moto per viaggiare un po.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 90
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Per il momento mi son già quasi accoppato con lo scuter, preferisco non avere la tentazione di troppo cavalli sotto il sedere altrimenti rischio di far la fine di Abel.

Anche perchè per città la moto è un patema d'animo. Scomoda e sprecata.

Sarebbe bella una moto per viaggiare un po.

Ma la gavè tuti con mi?!? :incazzado:

Mi son una vittima della strada! Fè conto che xe come se me fosi piovuda una meteora sula moto: uguale! El mato me se ga parado davanti all'improvviso a 3 metri de distanza!

E vara che con la mia moto no xe un patema andar anca in giro per città, perche la xe legera come un scooter. L'unica roba te ga le marce... magari quel ala longa stanca.

Link al commento
Condividi su altri siti

In scuter ci si fa meno male.

E' più elastico più leggero si ha posizione di giuda che permette un movimento più agevole ed una visuale migliore in ambiente urbano. Oltre al fatto che non ha le marce. E consuma di meno in città rispetto ad una moto.

Se uno deve andare in giro per città cosa serve una moto che va a 240?

Lasiamo perdere che se uno rispettasse i limiti nemmeno in austostrada servirebbe.

Per la città lo scooter è più comodo, sicuro ed economico.

Ma la struttura scarsamente compatta e poco rigida non permette di viaggiare bene a velocità elevate e la postura non è comoda per lunghi tragitti.

Quindi la moto è più comoda per viaggiare, o per chi lavora un po più distante da casa.

Sono due mondi diversi.

Lasiando da parte eventuali preferenze come stile di guida... la moto è più divertente da guidare se ad uno interessano qeuste cose.

E conoscendomi correrei di più con la moto peroprio perchè tenerla sempre in prima/seconda non è divertente e avere pagato una moto che va a 240 per farla andare a 50-70 è inutile.

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque la mia moto camina ben de più de 240, mi son dado cusì pian perchè la xe ancora in rodaggio... :DDDD

E comunque podesi andar in autostrada in prima marcia. La fa 126km/h... :p

Però te digo una roba: mi go provado scooter prima e moto poi (purtroppo). La moto xe tua, nel senso che te la guidi ti, te senti che te son ti che te decidi dove andar, mentre el scooter te son un corpo estraneo su un bidon a do riode (magari mi no fazo testo, visti i precedenti, ma ve assicuro che col scooter me son fatto anca più mal, e più volte, che con la moto).

Ma poi moto ga più freni e miglior tenuta de strada... Tuto altro. So che dito de mi fa rider, ma xe cusì! :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh quando son in Italia me porta in giro una splendida Fiat Punto 55 S del '97, color verrrde come i oci de Alessia Merz mentre in Japan me dago alle 2 ruote...con la splendida Sakabici (dal nome del primo proprietario...)....praticamente la xe un misciot de 5 bici diverse....

Link al commento
Condividi su altri siti

Che scuter con pilota automatico hai provato?

In gioventù mi son schiantato svariate volte ma fatto praticamente nulla.

Ho guidato:

Typhoon (50). Aprilia Relly (50). Leonardo (125).

Scelta abbastanza onderata proprio per evitare gli schooter su cui si ha poco controllo.

Sopratutto tra i 125 ci sono fin troppi che hanno la frenata integrata, cosa che io odio perchè voglio avere il controllo sulle frenata anteriore e posteriore indipendente. Molti poi hanno il freno a disco davanti e quello a tamburo dietro, altra cosa che non sopporto.

Link al commento
Condividi su altri siti

In passato go solo avudo uno scooter, mai una moto. Lo scooter xè innegabilmente più comodo in citta sia per el discorso del variator, sia per la maneggevolezza sia per el parcheggio (parlo de scuter pici). Ma se parlemo de guida, guida vera, le robe cambia. Un vero appassionà delle 2 ruote se ciol una moto no un scooter. Alla fine el scooter xè un ammasso de plastica senza anima con una lavastoviglie al posto del motor. E come se non bastassi i te lo fa pagar come una moto. Xè un po' de tempo che no leggo "motociclismo", ma se me ricordo i prezzi de un anno fa, un Silver Wing te vien a costar quasi come una CBR....ma scherzemo? :down:

No son un motociclista, ma riconoso el fascino insuperabile del cambio manuale, dove son mi che guido el mezzo e non el contrario.

Gavevo una mezza idea de ciorme una moto anche mi, ma opterìa per le custom da viaggio, tipo Yamaha Virago o robe de sto tipo.....acciaio e cromadure (morte alla plastica :aaaaaatttillla: )

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bravo Stefano! Però te avverto: una volta su una moto... mai più zo! (bon, dipendi dai gusti...)

Comunque, per dir i costi: la CBR 125 R de mio fradel (quela coi colori Repsol nela foto, per intenderse) la costa de listin 2.900€, meno de tanti scooter 125... ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Te podesi invitarla a farse un giro in moto per convincerla al grande passo magari portandola a vedere i fuochi visto che avete questo interesse in comune :)

Ghost, te son diventado el dottor Stranamore desso?!

Cmq, mi giro in scooter perchè me xe comodo, veloce e no me fa paura come guidar una moto. Inoltre son piccolina e tutti i mezzi più grandi de uno Zip me risultassi difficili de guidar! :-D

L'auto la uso solo se devo proprio...preferiso farme scarrozzar! Grazie a chi me porta sempre in giro! :baba:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ghost, te son diventado el dottor Stranamore desso?!

Cmq, mi giro in scooter perchè me xe comodo, veloce e no me fa paura come guidar una moto. Inoltre son piccolina e tutti i mezzi più grandi de uno Zip me risultassi difficili de guidar! :-D

L'auto la uso solo se devo proprio...preferiso farme scarrozzar! Grazie a chi me porta sempre in giro!  :baba:

Naaaaaa sai che non è mia intenzione sbagazzarti via :p Era ironico :)

Se preferisci ti porto Io con il mio poderoso Leonardo :)

PS: Mi son dimenticato che non c'eri al raduno del 7 e ti manca il Back ground :)

Stavo solo suggerendo una scusa a tommy che già al raduno del 7 agosto tentava di adescare qualche ragazza per testare la moto in doppio con ragazza.

Iaga si è defilata in ogni modo quella sera.Stressare Iaga con foto ed altro è stata l'attività principale della serata. Povera Iaga :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque la mia moto camina ben de più de 240, mi son dado cusì pian perchè la xe ancora in rodaggio... :DDDD

E comunque podesi andar in autostrada in prima marcia. La fa 126km/h... :p

Però te digo una roba: mi go provado scooter prima e moto poi (purtroppo). La moto xe tua, nel senso che te la guidi ti, te senti che te son ti che te decidi dove andar, mentre el scooter te son un corpo estraneo su un bidon a do riode (magari mi no fazo testo, visti i precedenti, ma ve assicuro che col scooter me son fatto anca più mal, e più volte, che con la moto).

Ma poi moto ga più freni e miglior tenuta de strada... Tuto altro. So che dito de mi fa rider, ma xe cusì! :ehsi:

certo che sei veramente strano!!!!!

dalla prima frase ti avrei detto che sei solo un ca***ne che non capisce nulla di moto

dalla seconda invece mi ricredo e penso che sei un bravo "motociclista"

ABEL ma fammi un piacere....... si coerente!

non puoi prima fare il mona che nn capisce nulla di moto dicendo

la zuco la va in prima a 126

240 no se tanto... no la iera zucada

e poi venire a sfoggiare la giusta essenza della moto....

cioè che è tua... è un tutt'uno col pilota!

le moto le xe sai belle ma el prossimo cazzon ke prova a zucarle per città e me passa vicin ke verzo la porta e lo butto zo e non contento ghe vado la ghe spudo in muso e ghe zigo

VA IN CIRCUITO SE TE VOL ZUCAR E NO PER STRADA O AUTOSTRADA CHE SE PERICOLOSOOOOOO

te caschi in circuito perche te zuchi.... TE SE FA MAL TI

te caschi in citta perche te zuchi TE RISCHI DE FAR MAL A QUALCHIDUN

KAZZZOOOO USEMO LA TESTA!!!!!

luci sempre accese anche di giorno e CERVELLO... SEMPRE BEN ALLACCIATO SOTTO AL CASCO

Link al commento
Condividi su altri siti

luci sempre accese anche di giorno e CERVELLO... SEMPRE BEN ALLACCIATO SOTTO AL CASCO

:merodolodalrider:

Giusto, giusto!

Bon, co go la moto me allaccio anca el zervel, dai!

Allora:

Riguardo la coerenza, te digo solo che noi semo unici e infiniti, ma questo xe un discorso che fila meio in un altra discussion, quindi, avendo molte sfacettature del nostro essere, o porse in esser, te assicuro che ognun de noi ga lati seri e altri (magari preponderanti, come nel mio caso) stupidi. No voio giustificar el fato che son un toma, volevo solo farte capir perché son in grado de comportarme in modi tanti differenti trà de lori.

Riguardo la moto, no poso eser altro che perfettamente daccordo con ti.

Riguardo la pericolosità della moto, son daccordo con ti sul fato che le zuca de cagarse, però te son convinto che sia la sola velocità un deterrente necessario e sufficiente per crear situazioni de pericolo? Magari necessario a volte si, ma quasi mai sufficiente.

Me spiego meio: se mi vado a 240 in autostrada co la xe svoda e son sul drito con una bona visibilità, el solo fatto dell'alta velocità xe necessario a crear una situazion pericolosa (a.k.a. coro come un toma), ma no sufficiente (infatti mi son vivo, e se no me gratavo in via Carducci te podevo anca dir che godevo de ottima salute). Situazion pericolosa? Diria de si.

Altro esempio: guido in via Carducci, nella corsia de estrema sinistra (quella che confina con la corsia dei bus, per capirse), passo el semaforo verde, son a 50km/h, stago superando una macchina che viaggia più pian de mi alla mia destra e un pedon me taia la strada butandome per tera in seguito all'urto con il suddetto toma. Deso, le condizioni de pericolosità no deriva dalla mia guida. Deriva da una situazion necessaria (ostacolo imprevisto nel mezo della carreggiata) e sufficiente (omo che me se para davanti, magari se iera un riccio deso iero ancora in pie). Situazion pericolosa? No diria.

Adesso, considera questo altro esempio: a mio fradel una baba ghe ga taiado la strada, svoltando senza freccia da una corsia dove no se podeva nianca svoltar, il tutto a 30km/h o forsi anca de meno (per fortuna).

Questo per dir: quando se uxa la testa se pol anca forzar le regole. Mi son un de quei pochi "stupidi" che uxa le frecce, stà nelle corsie, varda nei speci, uxa le cinture, se allaccia el casco, e via discorrendo.

E quà me son ricollegado al tuo discorso, solo che mi lo digo forbido: uxemo la testa, con cognizion de le regole baxe; prima de tuto aver coscenza che no semo de soli, ma che ghe xe dei altri e podesimo farghe del mal, prima che a noi.

Bon, penso che Iaga (in primis) e Sandro (baciamo le mani, Boss!) questa volta i me copa... :vafora:

A mia discolpa poso dir che go parlado de mezi che ne porta in giro... Pol bastar? :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

Me spiego meio: se mi vado a 240 in autostrada co la xe svoda e son sul drito con una bona visibilità

<cut>

Bon, penso che Iaga (in primis) e Sandro (baciamo le mani, Boss!) questa volta i me copa...

:offtopic:

ihih non i te copa..

se proseguo mi l'ot i se scadena su de mi..

anche se son del parer che andasi stroncado l'anel fuorviante ^^

eheheh

volevo solo far un appunto de disapprovazion verso chi cori come un dannà in autostrada.

son d'accordo con ti che se xe tuto libero e sgombro con visibilità ottima non xe problemi.. il problema xe che certa gente corri anche con altri attorno.

sabato scorso ad esempio uno me se ga tacado de drio perchè iero lento.. ve digo solo che iero in sorpasso a 140 con altre macchine davanti

go finì el sorpasso e nanca el tempo de tornar soto che lo gavevo za de fianco e el se stava tacando all'altro.

l'altro ga proseguì con un secondo sorpasso e, senza darghe el tempo de tornar sotto lo ga sorpassà a destra per ributarse a sinistra prima de raggiunger l'altra macchina che andava tranquilla nella corsia normale.

per mi la gente che guida cussì xe de sopprimer.

scuseme per el sfogo (non sarà el tuo caso ma te me ga fato vegnir in mente 'sta roba con el tuo post)

a dopo muli.. se son ancora intiero!!!

me sa che son malaaadoooo :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Iaga si è defilata in ogni modo quella sera.Stressare Iaga con foto ed altro è stata l'attività principale della serata. Povera Iaga :)

Eh.. si.. povera mi con voi!! :D

Cmq el giro in moto con Tommy me lo faria volentieri.. solo che...

.. go :pauraaaa: ...tanta :pauraaaa::pauraaaa:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo la mia CBR, ecco la mia Opel Corsa GSi:

Produttore: Opel

Modello: Corsa 'B' GSi del 1995

Motore: 1,6 litri (1.598cc), 4L, 4valvole/cil. DHOC

Carina, perché la ga ABS, doppio AirBag, servesterzo, fendi, alzacristalli elettrico, speci elettrici e anca riscaldadi.

Ecco come la iera...

attcau.jpg

Ecco come la xe dopo averla prestada a un amico...

attds9.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

el tuo amico xe morto per caso?

mi, per el momento no go ancora gnente de mio :ehno: (eh...son picio!)

ma, in famiglia rivo a raccimolar qualcossa...del tipo:

Ford Fiesta 1.3 benzina 55 CV!!

oppur, co me va mal...

AlfaRomeo 147 1.9 Jtd 115 CV...co me va mal :cossaaa?:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go avudo scooter 50 e poi 125, mezzi cocoli ma niente a che veder con la moto che go adesso, bisogna provarli tutti e due per veder la differenza e far un paragon. in città la moto non xe assolutamente sprecada, anche le auto le va a 200 ma non per questo le vien dichiarade sprecade per andar in city o a far la spesa. l'agilità se poni a metà strada tra un scooter e un maxi scooter e dipendi dalla moto, una enduro o motard ghe da strazze anche a un 50 tra le auto, una come la mia o una de corsa già le pol eser meno agili tra le auto. qua se parlava de cretini che corri in autostrada e xe vero, però non dimentichemo i mone che in scooter i fa el slalom tra le macchine a 60-70 all'ora in pien centro, quei secondo mi xe ancora pezzo. come costi mi fazo sui 18 chilometri\litro in city e 22 in statale, in autostrada se verzo ovvio che cala i chilometri. come prezzo mi ghe go dado 7000 euro, calcolando che un Tmax costa 8000 e xe l'unico maxi scooter degno de nota come telaio, motor e freni non me par de aver speso molto calcolando che gente che viaggia in moto ghe ne xe, gente che viaggia in scooter ben poca. una moto in città xe sprecada? provela e poi tornè a riferir, le uniche moto sprecade xe quelle usade i sabati e le domeniche , solo in estate e solo con il sol, ma quei cusì non ga niente a che veder con i motociclisti o con chi ama el mezzo a due ruote. per come la vedo mi comunque i paragoni li pol far chi ga avudo tutti e due i mezzi quando se parla de manegevolezza e praticità, sembrerà poco democratico ma solo provando la differenza se pol dar un giudizio, diverso xe el gusto personale su cui non discuto.

Link al commento
Condividi su altri siti

...e dipendi dalla moto, una enduro o motard ghe da strazze anche a un 50 tra le auto...

Cito poco per no far incroxar i oci, ma quoto in toto el tuo discorso, Tommy.

Me par che la pensemo in maniera pressoché identica.

Ben dito! ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

El mio amico xe in perfetta salute.

E la mia auto xe ancora cusì a 9 mesi dall'incidente. :grin:

intendevo dir...che se un mi amico me riporta cussi la mia auto....el fa la stessa fine!

ahh...dimenticavo!!! go anca una bici e un par de piedi!

Link al commento
Condividi su altri siti

son d'accordissimo su cio che hai detto nell'ultimo replay abel...

so benissimo che non è la velocità che è il vero pericolo ma il pilota...

ma spesso per quanto bravo sia il pilota ti si para davanti uno str***o

e anche se hai riflessi hai buoni freni sei un figo etc tu quello str***o te lo porti in trionfo!

la mia critica è rivolta al 90% dei possessori di moto sportive che se le comprano per far i fighi e che in realtà no i se boni de guidar manco una RS125

e fidite che de gente che credi de saver guidar solo perchè zuca a 290 o perchè in un anno non i xe mai cascadi ghe ne xe veramente tanta in giro...

un giorno, se non l'hai mai fatto, te invito a vegnir a rieka o lubjana in pista.

la te se diverti. te zuchi quanto ke te vol e co te torni in strada te se renderà conto de quanto se ridicoli certi paiazzi ke i fa i fighi sbregandose i freni in via carducci

(me xe capità de veder ca***ni ke i me fa i 140 tra un semaforo e l'altro....patetici!)

ps: si le foto all'auto le go fatte ma no rivo a postarle

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×