Vai al contenuto

[PANORAMA] Notturna


Messaggi raccomandati

iera le tre de note e iera bel tempo.. e gavevo la nova machina fotografica pena ciolta.. (canon powershot a620) xke no testarla? :D

img0743ridimensionare4ov.jpg

cossa ve par? mi son soddisfatto sia per i colori che per el rumor.. però speto commenti (sinceri) anche da voi!!

Link al commento
Condividi su altri siti

eh.. :D iero casa de mia nona e stavo per ndar a dormir e go approfittado..

per el tempo maggiore ghe gavevo pensado ma no la go scattada perché no volevo un effetto troppo fluorescente delle luci.. e cmq iera bora e la iera pozada sul cornicion del poggiolo del 4o pian.. gavevo un fia el cul strento che la caschi.. :D (quindi niente cavaleto)

Link al commento
Condividi su altri siti

uhm bela la prima x el coragio e la fortuna che te ga avu x far la foto senza che nisun te centri :D :D (peca che te ga taja' un toco de cul de l'auto... la gavesi mesa tua o niente :D )

la seconda xe STUPENDA !!!!! :ave::ave: veramente sai sai figa.... giusto esposta... grande :D

la terza me fa un poco strano veder la gru sula dx... forsi la gavesi mesa centrale se proprio no te volevi meterla a sx ....

la quarta te podesi mandarghela a marina lepanto :D belaaa!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

alura, l'auto la go messa xke essendo la mia.. volevo meterghe un toco che disesi: IO C'ERO :D (anche se senza de mi no iera quela foto..:D )

la seconda, grazie :D

la terza: se metevo la gru a sx dovevo far 30km a pie per rivar a farlo e no ghe iera l'effetto blu chiaro sul retro.. al centro invece.. no me ispira, no so.. magari più avanti la posterò (xke la go fatto..:p )

quarta, grazie! :D

la più bella me xe sta consigliado de no meterla xke la userò in qualche concorso.. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

cio.. le ga un pttimo dettaglio! bravo!

la marina lepanto la vedo sai ben composta e se vedi tutto senza alte o troppo basse luci :vabenon:

quella con le gru in controluce.. uhm ..ghe faria un crop e la raddrizzeria un pelin ma me piasi sai i colori!

la fabbrica xe proprio :vabenon: ...magari la renderia panoramica togliendoghe giusto un filin de scuro sora :D per esser pignoli :D

quela dela strada...bhe.. apparte un po de pendenza :p ma xe la prospettiva delle strisce pedonali che me inganna.. xe anche bela.. molto :pauraaaa:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...
Me par che xe tropo carigade e l'esposizion no xe propio ottima, te pol far de meio vista la macchina che te ga ciolto.

non capisso però..

1) cossa vol dir carigade?

2) l'esposizion no xe giusta xke?

3) xe una compatta.. cossa te intendi per far meio?

mi me piasi ricever critiche, ma che sia costruttive.. ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me sfugi cosa vol dir carighe... forsi te intendevi sature? bah...

secondo, l'esposizion me par piu che giusta visto quel che lui voleva far risaltar

terzo: spetemo le tue foto o magari modifica le foto de trert e fane veder come secondo ti se pol coreger

grazie

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me sfugi cosa vol dir carighe... forsi te intendevi sature? bah...

secondo, l'esposizion me par piu che giusta visto quel che lui voleva far risaltar

terzo: spetemo le tue foto o magari modifica le foto de trert e fane veder come secondo ti se pol coreger

grazie

quoto in toto...

Link al commento
Condividi su altri siti

mi associo a questa discussione con due scatti fatti al volo con una casio ex-z500 che mi ha piacevolmente sorpreso in notturna, credevo molto più rumorosa...

cimg0830filteredmedium1ha.jpg

cimg0824filteredmedium5jp.jpg

cimg0828filteredmedium8jp.jpg

Per quello che riguarda le foto di Trert mi sembrano molto buone e bilanciate, bisogna sempre tener conto della macchina impiegata e per le compatte è già un gran bel risultato permettere d'ottenere immagini guardabili con scarsa luce.

Link al commento
Condividi su altri siti

uh...thommy :D

beh efetimavamente le foto ga poco rumor, quele de trert cmq secondo mi xe mejo come esposizion definizion e rumor, no conoso la machineta in question quindi ogni comento xe inutile .... :D

come foto forsi gavesi fato se posibile dele inquadrature diverse, tipo tajando un poco de cel nela prima o inserindo la fine del molo a dx nela seconda foto...

cmq bone idee e bele foto :D

Link al commento
Condividi su altri siti

:D

beh.. ovviamente col minicavaleto, i dati exiff xe i seguenti:

Canon PowerShot A620

L = 17mm

f = 3.5

T = 1/4 s

con flash (ma lo go azionado per sbaglio)

l'ufo xe ovviamente una lampada e gavendo pozado la macchina sul parapetto del marciapiede me xe capitado difronte el lampion.. ma me piaseva l'effetto e lo go lassado..

Link al commento
Condividi su altri siti

Ssai cocola quela del faro, bel el contrasto fra el verdastro dela luce al neon e el rossastro dela luce incandescente. Chissà come che saria stado se se gavessi podudo ciapar el momento che se vedi el fascio de luce del faro che vien fora? xe una roba che me go sempre domandado.

Che sensibilità te gavevi impostado? ( per curiosità, che la mia Canon A70 sui 400 xe ssai rumorosa.. stemo deventando viziai, una volta za pareva impossibile far foto in quele condizioni de luce..)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×