Vai al contenuto

Fare la spesa in Slovenia


Bonovox767

Messaggi raccomandati

I prezzi stanno lievitando, e specie la carne sta diventando piuttosto cara.

Oltre confine, la benzina slovena costa meno della regionale, e la spesa è decisamente più conveniente, tanto che sempre più concittadini si recano oltre confine a farla.

C'è qualcuno di voi che va a farla in Slovenia, o conosce posti/supermercati vicino al confine convenienti?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 120
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

IO vado una volta al mese al supernova di Koper a prendere qualcosa

calze sportive Donnay in cotone 4 a 4 euro allo sport2000 e conviene scarpe sportive diadora donnay o lonsdale dai 18 a 35 euro.... se vi piacciono i marchi vasto assortimento di abbigliamento umbro lonsdale

per assurdo oggi ho preso 8 metri di carta da regalo natalizia a 1,50 euro....

per cd e dvd vado al Kompas (ex dutyfree) a lipiza...

50 cd a 8,99 euro ..... 25 dvd+r a 5,89 vedete voi dove trovarli a meno....

nel despar del supernova stamattina la maggior parte erano italiani , la carne conviene (io vado a divacia) bisogna ovviamente stare attenti ai prezzi

per quanto riguarda la ristorazione non ho notato aumenti e rimane sempre conveniente nella zona di divaccia e kozina

Link al commento
Condividi su altri siti

Come Giuli + o - vado anche mi una volta al mese al supernova a kp.

In slovenia i prezzi migliori se li gà su carne e latticini, i gà in genere anche su altro prezzi boni ma se gà minor scelta , tante robe a cui quà semo abituadi là no se trova.

Gavemo usi differenti e come tali i negozi se adegua:in slo poche merendine, biscotti, pasta, roba tipo grissini,crackers,e praticamente niente salumeria.La verdura fresca vien praticamente tutto dall'italia.

A livel detersivi,detergenti e igiene personale i gà abbastanza roba e bona. Varie marche che gavemo noi lori i le gà con altri nomi ( Mentadent - Signal ) e quasi sempre a miglior prezzo.

Passo al supernova anche al negozio de animali a cior ricambi per l'acquario e mangime per le tartarguhe.

Se gavè un acquario e volè cior pesi andè a darghe un ociada perchè i costa meno della metà che de noi.

Volessi andar a dar un ociada anche al tus de sesana che go sentì parlar sai ben, voi mai andadi?

Link al commento
Condividi su altri siti

di là i prezzi sono aumentati pochissimo con l'arrivo dell'euro, io ci vado da anni e non ho notato variazioni significative se poi ci si sposta dai centri grossi e si vanno ad acquistare carne e latticini direttamente dai produttori allora non c'è proprio storia, di là te li regalano.

domanda, i 25 dvd a 5,89 di che marca sono? se mi dici verbatin ok il prezzo è ottimo, se sono altre marche allora sono in linea con quello che si riesce a trovare anche qua cercando bene e soprattutto in rete...

Link al commento
Condividi su altri siti

Volessi andar a dar un ociada anche al tus de sesana che go sentì parlar sai ben, voi mai andadi?

No, ma ne ho sentito parlare.

TUŠ lo trovi sia a Sežana in Partizanska 71, che a Koper in Ulica 15 maja 25...

Teoricamente quello di Koper dovrebbe essere più grande.

Se vi interessa gli orari di apertura sono:

Koper

  • dalle 8 alle 20 dal lunedì al sabato
  • dalle 8 alle 13 la domenica

Sežana

  • dalle 7 alle 20 dal lunedì al venerdi
  • dalle 7 alle 17 il sabato
  • dalle 7 alle 12 la domenica

@Giuli61

a Divaccia dove?

Link al commento
Condividi su altri siti

La verdura fresca vien praticamente tutto dall'italia.

El top, xe che la costa de meno.. che strano, in italia i ghe magna sora. Chi gavessi mai dito?

Volessi andar a dar un ociada anche al tus de sesana che go sentì parlar sai ben, voi mai andadi?

El Tuš de Kozina xe picio ma no xe mal.. anche come prezi, e xe carne bona.

Xe una catena de proprietà slovena, e el paron xe me par el più ricco del paese, da poco. Xe de dir che no xe niente mal..

Link al commento
Condividi su altri siti

el Supernova de Koper xè ottimo, anche perchè xè un centro commerciale, ma piccolo e non troppo incasinado. El supermercato ga boni prezzi, anche se, per le robe de drogheria/profumeria preferiso l'altro negozio (me par che xè Bipa... se no me sbaglio :p). E poi te ga anche l'OBI e Sport 2000 (dove te trovi qualcosa sempre in offerta).

Nella stessa zona te ga el Lidl e un altro discount stesso stile, e anche el (quasi) novo Harvey & Norman per i casalinghi, mobili, elettronica.

Per adesso, convien ancora... chissà per quanto!

Link al commento
Condividi su altri siti

io vado spesso al tus di sezana, ho anche la tus card! c'è un assortimento interessante, anche di cose che in italia non sono distribuite, in particolare, essendo vegetariana, trovo un sacco di prodotti della marca viana e cose per vegetariani che in italia non trovo.... ci sono sempre un sacco di italiani a far la spesa, il piccolo ci aveva anche fatto un articolo...

le cose che mi servono e non trovo lì le prendo qui a trieste al discount o, se proprio proprio mi scappa e sono di buon umore, pronta allo shock alla cassa, alla pam vicino a casa!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Se molti commercianti sloveni vien a comprar roba in Italia per venderla a casa loro meno cara che qua el motivo xe uno solo : i pol ricaricar de meno sul prezzo perche' i ga delle tassazioni piu' basse delle nostre.

Come cambiar le robe ? Andar in massa tutti quanti a far spesa in SLO e veder cosa sucedi qua.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Tiro su sta discussion perchè ultimamente stago pensando seriamente anche mi de andar oltre confin a cior certe robe. Sti centri commerciali come xe? Come prezzi intendo...Quanti ghe ne xe in zona? No son sai informà in merito :(

Tipo nel settor abbigliamento, quasi quasi pensavo de organizzar una gita/shopping per far rifornimento a bon prezzo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

per abigliamento, me par che Fiume sia la meio roba.

cmq segnalo che a Kozina xe un Tuš novo bel grande, dove se te compri speso te ga sconti per el distributor de benzina alegado :D

Però come supermarket i disi che quel de Sesana xe meio..

Link al commento
Condividi su altri siti

Come cambiar le robe ? Andar in massa tutti quanti a far spesa in SLO e veder cosa sucedi qua.

sicome l'italia no movi un dito, per le solite crisi che riva una drio l'altra e cataliza tuto l'interese, falisi i comercianti, crisi, trieste se svoda ancora de più.

Sto comportamento credo che le cambiassi, in pezo.

A meno che no volemo far el TLT e cambiar le tasse da 0 :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

Tiro su sta discussion perchè ultimamente stago pensando seriamente anche mi de andar oltre confin a cior certe robe. Sti centri commerciali come xe? Come prezzi intendo...Quanti ghe ne xe in zona? No son sai informà in merito :(

Tipo nel settor abbigliamento, quasi quasi pensavo de organizzar una gita/shopping per far rifornimento a bon prezzo :D

Per l'abbigliamento ti consiglio una gita a Koper/Capodistria o Nova Gorica, nelle vie centrali scondo Rumiz trovi negozi lussuosi che offrono possibilità di shopping a livello di Milano o Madrid, e sempre secondo il Piccolo i prezzi sono la metà che in Italia. Almeno così si legge sul Piccolo. Io non ci sono andata perchè quando ho letto l'articolo intitolato che i prezzi sono la metà e dentro gli unici prezzi citati erano le banane a 1,70 ( che si trovano a 0,99 al Cityper) e i pomodori a 1,99 ( che io compro a meno al lidl ) ho concluso che la metà per il Piccolo è un concetto piuttosto vago, e che piuttosto che quel quotidiano è meglio leggere le avventure di Topolino, che sono meno fantasiose ma hanno i disegni più colorati :muto:

Modificato da Zithara
Link al commento
Condividi su altri siti

l'articolo del piccolo non lo go letto...però xè vero che tante volte le stesse robe costa molto meno de qua...mi a Koper gavevo trovado maie e felpe de marca (la stessa de trieste ovviamente) anche a 30/35 euro in meno che qua....

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

premesso che mi la spesa la fazo poco e che nn me rivo ricordar un prezzo che sia un, i miei famigliari (che la spesa la fa) me disi che in slovenia convien comprar latte e latticini in genere. a sežana per mi la carne xe ottima quella del merkator (i te metti anche la conza per la griglia). mi me regolo cussi': compro robe slovene in slovenia e robe taliane in italia (certo che la pasta nn convien ciorla). paradossalmente pero', certe cose slovene (birra laško e acqua minerale radenska per esempo) me par che le costi meno in italia. noi in slovenia ciolemo anche le robe tipicamente slovene o se volemo piu' genericamente "yugo" a cui semo abituadi, tipo cedevita e certi salumi. convien anche le robe per i fioi (pannolini, creme, latte in polvere) e i medicinali. un negozio de sport interessante xe el hervis del merkator center de capodistria, ga sempre qualcossa in offerta.

per l'abbigliamento in genere penso che el meio se trovi a ljubljana (btc center ma anche in centro).

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me regolo cussi': compro robe slovene in slovenia e robe taliane in italia

Più che sensato diria.

Ultimamente però anche i sloveni stà livellandi i prezzi.

I ga visto che i italiani un poco alla volta se ga buttà fora a far la spesa, visto che quà de noi i ne stà veramente segando le gambe, e per invoiarli meio i ga aggiunto in corsia più prodotti de casa nostra.

Credo anche che, vedendo che i novi clienti xe più spendaccioni ( più che altro perchè visto che te fa più strada te fa spese più grosse), i staghi un attimin rivedendo le tariffe non solo i market ma anche birrerie e gostilne varie.

2 settimane fa, carne per griglia per 25 persone (sovracosce de pollo,ciba,costine,ossocollo e luganighe) qualche struzza de pan e do monade 84€.

Qua de noi mai più ...

Link al commento
Condividi su altri siti

premesso che mi la spesa la fazo poco e che nn me rivo ricordar un prezzo che sia un, i miei famigliari (che la spesa la fa) me disi che in slovenia convien comprar latte e latticini in genere. a sežana per mi la carne xe ottima quella del merkator (i te metti anche la conza per la griglia). mi me regolo cussi': compro robe slovene in slovenia e robe taliane in italia (certo che la pasta nn convien ciorla). paradossalmente pero', certe cose slovene (birra laško e acqua minerale radenska per esempo) me par che le costi meno in italia. noi in slovenia ciolemo anche le robe tipicamente slovene o se volemo piu' genericamente "yugo" a cui semo abituadi, tipo cedevita e certi salumi. convien anche le robe per i fioi (pannolini, creme, latte in polvere) e i medicinali. un negozio de sport interessante xe el hervis del merkator center de capodistria, ga sempre qualcossa in offerta.

per l'abbigliamento in genere penso che el meio se trovi a ljubljana (btc center ma anche in centro).

Certo se a uno piace che latte formaggi e yogurt, siano tutti tanto tanto delicati ( qualcuno maliziosamente direbbe largamente annaquati e praticamente senza gusto) , e ama i salumi strani con colori che da noi nemmeno esistono, la spesa in Slovenia è una cuccagna !! :baba:

Modificato da Zithara
Link al commento
Condividi su altri siti

Certo se a uno piace che latte formaggi e yogurt, siano tutti tanto tanto delicati ( qualcuno maliziosamente direbbe largamente annaquati e praticamente senza gusto) , e ama i salumi strani con colori che da noi nemmeno esistono, la spesa in Slovenia è una cuccagna !! :baba:

ma no me par :D speso e volentieri te trovi prodotti "base" (yoghurt, ecc) che no costa niente e xe anche salutari, senza additivi. Biscoti straboni e economici. Carne decisamente meio. Spesso verdura più bruta de veder, ma almeno meno OGM e acquosa de quela furlana e veneta. No me par tuto sto mal, dei.

Per i vestiti xe de dir che i ga un tot de strada de far.

(ma no xe che Trieste ghe sguazzi nela moda, eh... e per fortuna - secondo mi)

Link al commento
Condividi su altri siti

i pomodori che compro fora, almeno, noi perdi tutto el profumo de pomodoro quando i passa sotto l'acqua! :D

Me xè successo ieri e son rimasta malissimo! :(

La carne fora xè senza dubbio più bona, oltre che meno cara.

Go trovado alcuni biscotti al burro che xè la fine del mondo.. (a mi che noi me piasi)

El latte xè più bon e per yogurt e formaggi no so dirte.

Le pastine con crema e simili no xè all'altezza de quelle italiane, ma per i strucoli de pomi e con altri frutti no ghe xè paragoni coi nostri.. sia nel prezzo che nella qualità, sia quei de supermercato che quei de panetteria.

Dir che la qualità de "oltre confin" xè più scarsa xè uno sbaglio. In alcune robe i ne ga superado, e alla grande.. in altre i resta ancora in drio.. ma non so per quanto.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Yogurt annacquadi??? Ma dove? I yogurt in SLO xe quei tedeschi e i xe sssai più boni (no per niente i yogurt più boni che se trova in Italia xe o altoatesini o tedeschi come i Muller!). I ga gusti diversi e costa meno.... La carne (soprattutto al TUS) la xe ottima. Dopo ovvio che no vado in SLO per comprar pasta o sughi Barilla (anche se se trova certi tipi che qua no xe, tipo le pacchianissime pennette tricolore :-))...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×