Vai al contenuto

Osmize !!!


tuxav

Qual vin te preferisi?  

52 utenti hanno votato

  1. 1. Qual vin te preferisi?

    • Teran
      21
    • Refosco
      6
    • Vitovska
      4
    • Malvasia
      8
    • Son tropo impetesa' per capir quel che scrivo
      12


Messaggi raccomandati

  • Risposte 248
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

  • 2 settimane dopo...
Segnalo anche (ma non go ancora avu' modo de far una recension :p) osmiza a Prebenico, sera anche questa domenica prosima :D

propongo de far una recension el prima posibile :D

Più che de recensirla mi suggerirìa de visitarla! Gavè voia de far un salto una sera prima che seri? (scuseme el giogo de parole)

Link al commento
Condividi su altri siti

Segnalo anche (ma non go ancora avu' modo de far una recension :p)  osmiza a Prebenico, sera anche questa domenica prosima :D

propongo de far una recension el prima posibile :D

Più che de recensirla mi suggerirìa de visitarla! Gavè voia de far un salto una sera prima che seri? (scuseme el giogo de parole)

perdonime stefano...ma secondo ti come se fa a recensirla? :p:rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

http://www.triestebynet.it/osmize_e_agriturismo.htm

Mi non son un grande conoscitor de osmize, il più delle volte me appoggio ai miei amici che ne sa sai più de mi, soprattutto sul dove trovarle, su come se magna e su quanto se paga.

Il link xe una lista che però vol dir poco in sè, sparè un pochi de locai de vostra conoscenza e come raggiungerli magari, aiutè un triestin disperso come mi.... :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

bon tommy.. zonta qualche postisin dove imnpetesarse x ben che sia ancora verto..

qua de mi disevo za che xe verte le osmize fin agosto ma i ga un conceto sai diverso.. te va casa de un te ghe bussi e dopo el te ospita in giardin.. xe un poco bruto..

Link al commento
Condividi su altri siti

Eco! seganlo super otima osmiza a Prebenico!! diria nel compleso un 8/9 veramente boni i salumi, el roso e anche i vini... super super super super :D

Vera osmiza !! con musica e gente simpatica... da tornar asolutamente! Sera domenica e penso sara' proprio el caso de tornar :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Eco! seganlo super otima osmiza a Prebenico!! diria nel compleso un 8/9 veramente boni i salumi, el roso e anche i vini... super super super super :D

Vera osmiza !! con musica e gente simpatica... da tornar asolutamente! Sera domenica e penso sara' proprio el caso de tornar :D

quoto tuxav!

anche se no me par de gaver sentido la musica! O|

però...boni salumi e bon el rosso!!

:petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×