Vai al contenuto

Il Molo Audace e l'opera d'arte :)


giuli

Messaggi raccomandati

Me colpissi assai i colori, pol esser cocolo de veder, ma ciamarla opera d'arte......

alora xè valido tutto............

No per criticar, ma dai anni 60 i ga capido che no xe dei cànoni per definir l'opera d'arte, se no che la opinion dei fruitori, de eventuali compratori, e se el mesagio del artista passa. Dopo esisti le mode, che xe un altra roba..

--

qua se voleva crear un distacco con la stantia realtà citadina. IMHO, riuscido. Anca se mi gavessi fato tuto el molo :p

Più arte pubblica, ghe vol! (e in questo Germania e Svizzera ghe dà straze a tuti. La Danimarca comincia...)

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

No per criticar, ma dai anni 60 i ga capido che no xe dei cànoni per definir l'opera d'arte, se no che la opinion dei fruitori, de eventuali compratori, e se el mesagio del artista passa. Dopo esisti le mode, che xe un altra roba..

--

qua se voleva crear un distacco con la stantia realtà citadina. IMHO, riuscido. Anca se mi gavessi fato tuto el molo :p

Più arte pubblica, ghe vol! (e in questo Germania e Svizzera ghe dà straze a tuti. La Danimarca comincia...)

Okei, arlon, su questo te dago anche ragion, pero' no xè dito che uno fa una roba fora dei canoni per crear come che te disi ti un distacco con la realtà, e per forza la ghe devi piaser a tutti.....Che dopo te me disi che xè arte e arte, alora xe un altro per de manighe.

Forsi, pol esser che mi essendo nato nel '61, iero tropo picio per capir che no esisti dei canoni per definir l'opera d'arte, e adesso che son vecio, no gavendo imparà el concetto, certe robe no le comprendo... :D

(Ammetto la mia ignoranza in merito)

Ripeto....la zonta de color sul molo, me piasi, ma me piasi e basta! No digo assolutamente che xè vomitevole o che xè de tirar via....In Germania son stado e go visto veramente un mucio de queste opere....forsi, ai miei oci de profano, xè solo el fatto che là, ghe ne go' viste tante che me pareva che le fazi parte del paesaggio quotidiano. E devo dir che qualcheduna, oltre che esser particolare, iera proprio spettacolare!

Link al commento
Condividi su altri siti

basta voler, e se fa za doman uguali e meio che in Germania. Ma ghe vol sindaci "iluminadi" e citadini in grado de soportar se no ghe piasi al 100%, savendo che tante robe pol piaserghe a altri, e che ogni picio "strappo" ne pol iutar a creser. Dopo, ovio che se se parla de robe temporanee che se pol cavar, un discorso del genere xe più facile :D

Solo dopo sperimentazioni varie se pol saver cos' che piasi e cos' che no.

Con questo oviamente no intendo dir che te devi piaser questa. A mi no la me entusiasma, se no altro per i materiali ridicoli (moquette con le piere che la sposta..).

Ma xe un inizio. E cmq el fato che semo qua a parlarghene poderia benisimo dimostrar che xe arte, solo questo me interesava puntualizar :)

A ognidun i sui gusti, mancassi altro!

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

dai anni 60 i ga capido che no xe dei cànoni per definir l'opera d'arte, se no che la opinion dei fruitori, de eventuali compratori, e se el mesagio del artista passa.

Allora certe opere che no ghe piasi a nisun come el portacd de p. Goldoni no dovesi esister :D

Mi penso che spesso ne vien imposto de pensar che una certa opera xe "grande arte" tacciando da ignoranti tutti quei che no ghe piasi.

L'arte xe soggettiva, d'accordo, ma allora perchè gente che fa robe che nisun capisi continua ad esser tanto gettonada? (Es: Fontana e le sue 4 macie con 5 cortelade sulla tela :wacko: )

Link al commento
Condividi su altri siti

ah bon, xe solo impachetado! mi de lontan me pareva che i ghe gavessi dado una man de pitura gialla e me iera vegnudo un gropo in stomigo..

devi esser un epigono de quel, come se ciama, che impachetta i monumenti e disi che xe arte...

per mi, e parlo solo che de opinion mia personal, no xe arte, xe un modo de meterse in mostra. e no me interessa gnanca saver el nome de l'autor, se no per ricordarme de sconsigliar de afidarghe altra roba.

ma el ga fato a gratis o qualchedun ghe ga anca pagado sta opera d'arte?

Modificato da babatriestina
Link al commento
Condividi su altri siti

Coccola come idea, semplice e a impatto... Trattasi d'opera d'arte inquanto ne stemo parlando e discutendo... Xo alt non steme stracapir, l'arte xe un espression de sensazioni che esprimi l'artista e che il pubblico devi coglier e recepir... Naturalmente una cicca per terra non pol eser arte, ma nella storia esisti anche robe più banali, come il quadro in tela con un taio in mezzo... Il nome non me lo ricordo, ma ga fatto un sucesson...

L'impachettar non xe mal come idea ma xe za stada sfruttada in passato... Pena go un fia de tempo la vado a veder...

Link al commento
Condividi su altri siti

Coccola come idea, semplice e a impatto... Trattasi d'opera d'arte inquanto ne stemo parlando e discutendo... Xo alt non steme stracapir,

anche de Tonelloto parlemo e discutemo, istesso no xe opera d'arte, e anche dele scovazze per tera... per fortuna xe reversibile e alora per mi - e ripeto opinion mia personal IMHO- xe solo che un viz.

ma se zerchemo de definir cossa che xe arte, andemo assai lontan , sopratutto per definir cossa che no xe arte. Se xe arte tuto quel che qualchedun ga definido arte, andemo assai lontan.. dei orinatoi de .. chi iera el artista che li ga mesi in mostra? ala m**** de autore, anche au gnanca no fazzo el nome, po sto ultimo per mi ga fato aposta per cior in giro...

a scola i ne tentava de convinzerne dela definizion de Croce che arte xe l'espression lirica de un sentimento, se ben me ricordo le parole giuste. Ma xe passado tanto tempo...

Link al commento
Condividi su altri siti

ala m**** de autore, anche au gnanca no fazzo el nome, po sto ultimo per mi ga fato aposta per cior in giro...

Piero Manzoni nel 1961. Stavo giusto per citar mi sto esempio. Xe chiaramente fatto a posta, per dir che quando un xè famoso pol far qualsiasi :memele: che tanto tutti la compra e tutti ghe disi che xe arte.

Secondo Wikipedia un barattolo della sua :memele: attualmente xe quotado 30.000€, ma se rendemo conto? Eh...ma xe arte ah...

:disgust:

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

el fato che piasi o no piasi no penso sia un metro x giudicar se una roba xe arte o meno... questa xe una roba temporanea quindi no me dispiasi, la trovo cocola, e se ghe fosi piu posibilita de far ste robe penso che ne guadagnasi tuti. forsi in efetei farlo su tuto el molo saria sta mejo...

Le robe permanenti (come el portacd de piaza goldoni) andasi valutade mejo, xe de ogi la notizia che al comun no ghe piasi piu (menomal!) le tetoie de piaza vittorio veneto e che vegnera rifatto spendendo 150k euro.... chisa che un giorno no sparisi anche el portacd? :D purtropo sempre a ns spese :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Grande Giuli che te me da l'ocasion de postar anche mi le foto del stesso soggetto :D

Fatte,tra l'altro,mentre iero in zerca de spunti per el concorso assieme a _titti_ ...

i risultati no xè eclatanti...nela mia mente bacata i iera sai migliori...ma dopo,come spesso succedi, fato click sula machineta el risultato xè tuto altro...ghe vol zata anche sul dito indice insoma :p:DDDD

visto dal'inizio del molo...quel giorno iera poca gente

2159811100101716288S600x600Q85.jpg

dai scalini sul molo, ehm no me ricordo se fata mi o fata _titti_ questa...

2386828490101716288S600x600Q85.jpg

angolo de vista diverso dal solito

2047701570101716288S600x600Q85.jpg

sul'opera in sè che dir? penso che la gavesi reso de + se tuto el molo fosi stado fato con la moquette blu...el lampion giallo me piasi sai come che spicca rispetto ai altri...e poi xè cmq una cosa temporanea.

Link al commento
Condividi su altri siti

A mi me par che col passar del tempo, l'arte no sia più quela che go imparado a conosser mi. Ma, chissà, forsi stago diventando vecia per vero....... :cherobeara::cherobeara:

Cara nona, mi son giovine e te poso dir che se questa xè arte alora gli imbianchini i xè Picasso (con tuto rispeto per gli imbianchini oviamente).

Del resto ogi i va de moda anca i "cantanti" senza vose e personalità, boni solo de far inutili nenie col chitarin.

La roba che da fastidio xè el turista che vien per veder Trieste con machina fotografica ala man, veder la sua bela architetura (questa sì la VERA ARTE!!!) e po' trovarse sto cagariol de linziol del materaso de Topolino e Pippo. No go parole. :cossaaa?:

p.s.: xè famosa l'opera "mer*a d'artista" de Piero Manzoni. :confused: Ciò non togli che anca se xè d'artista resta sempre quel che xè, una ...!!! http://it.wikipedia.org/wiki/Merda_d%27artista

:censura:

Modificato da Renè
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×