SandroWeb Posted April 16, 2005 Report Posted April 16, 2005 Un buon pareggio contro una grande squadra, peccato che la classifica non riesce a smuoversi... Poche altre idee stasera, vi rimando direttamente alla cronaca TRIESTINA-GENOA 0-0: la cronaca Quote
saretta Posted April 17, 2005 Report Posted April 17, 2005 Benissimo per un punticino preso, però la partida non ga da chissa che emozioni.... anzi diria un pò deludente. E se posso dir....sto Genoa da primo in classifica non me pareva un granchè! Quote
iaga Posted April 17, 2005 Report Posted April 17, 2005 Mi son dell'idea che el 0 a 0 iera stado za deciso.. perchè i ultimi 5 minuti de torello del genoa no iera el massimo.. In ogni caso 1 punto che fa ben, vista la posizion in classifica e la rivale. Prestazion finalmente decente de Princivalli, uno dei pochi con la voia de far più de un punto.. che dir de Moscardelli? bah.. me ga piasso el siparietto che el ga tirado tra tre del genoa che palleggiava de testa e lui in mezzo che vardava el balon spostarse da una testa all'altra.. bel spettacolo, l'unico suo degno de nota. Quote
Cor^ Posted April 17, 2005 Report Posted April 17, 2005 Pensavo che i fossi + devastanti...meio cusi, cmq il campo nn iera dei migliori forse ga inciso quel! Quote
Matt Posted April 17, 2005 Report Posted April 17, 2005 mi , purtroppo me son perso la partida ma son sai contento de sto punto...con el genoa no podevimo chieder de più ora però ne servi 3 punti col Bari Quote
Recommended Posts