Guest Andrea Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 a no so ma par un bel danno .... foto ricevuta da un mio amico che iera la ... ma nianca lui ga capido un granchè ! Quote
iaga Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Xè che xè un bel buso e anche un bel dosso.. boh.. ma quando xè successa sta roba? Quote
Delio Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 No so, ma se ga formà una goba dala fontana fin al'alteza del'ingresso dela Prefetura, la sarà alta un 30/40 cm, drita come una spada, penso qualche tubazion, ma me par strano che se alzi inveze de calar... boh, quasi quasi vado a sentir cos'che i disi... Quote
cenerentola82 Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Webcam su piazza Grande: http://www.commissariato.fvg.it/web%20cam.htm Quote
SandroWeb Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Finido el stage corro a darghe un'ociada...che robe ara Quote
Beck's Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Questa me la invento sul momento: che centri el terremoto? Quote
Delio Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 I me ga dito che nel '36 iera stà adiritura un zampillo in mezo ala piaza, forsi un vecio triestin ne farà veder le foto, se me le porta ve le farò veder. Sicuramente acqua soto ghe xe, e anche el teren no xe sai saldo, però me par strano che no sia vegnuda anche fora, se xe stada l'acqua... Quote
The Rock Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 magari xe qualche mostro mitologico ke vol magnar el sindaco :D Quote
SandroWeb Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Iero giusto a veder una ventina de minuti fa...a soldoni xe 50 metri de gobba dritta in lunghezza. I ga za tutto recintado e xe za gente che fa foto a sbruf Scolteremo per el gazetin cossa che i disi... Quote
tuxav Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 secondo mi xe i soliti ing. dei materiali impetesai che fa i progeti dopo aver pasa' la note in osmiza.. no xe altre spiegazioni maria maria in che man che semo... cmq bah me par incredibile che i fazi sti sbagli.. bah basta che i la sistemi presto e che paghi el progetista/ingegner/architeto e no el comun (=noi) Quote
Juliet Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 da tg de tele4... la causa xe la mancanza de un giunto de dilatazion ke con le escursioni termike ga fato sto dano. la piaza xe ancora in garanzia (10 ani totali) e q.di i dovessi far presto e senza spese i lavori de sistemazion. ciò ke sfiga ke ga Trieste in sto periodo, tuto ke crola, tuto ke casca, tuto ke trema...un bel cero a San Giusto e una benedizion ala cesa dei s'ciavoni !!!! Quote
Maurizio72Ts Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 alla faccia delle escursioni termiche.... e no xe ancora caldo... cossa succederà co sarà VERAMENTE caldo????? Quote
AquilaBiancoRossa Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 ma... non go parole . Speremo che no cominci a cascar le case Quote
Matt Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 orca cio... menomal che ghe son qua mi!!!! via tuti i ingegneri petessoni, solo periti Quote
Beck's Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 via tuti i ingegneri petessoni, solo periti Te prego, non stame dir cusì.. Se te me cavi anche el petes, cosa resta de mi? Resta solo l'ingegner, che non xè sai roba! Quote
trert Posted April 28, 2005 Report Posted April 28, 2005 GIUSTO MATT.. SOLO PERITI.. NOI SAVEMO UN GIUNTO DE DILATAZION GE STAVA PROPRIO PERò.. NO SO XKE I SE LO GA DIMENTICADO! BUH? Quote
Matt Posted April 28, 2005 Report Posted April 28, 2005 via tuti i ingegneri petessoni, solo periti Te prego, non stame dir cusì.. Se te me cavi anche el petes, cosa resta de mi? Resta solo l'ingegner, che non xè sai roba! volevo dir...solo periti petessoni i ingegneri...NO COMMENT forse i fa meo le robe co ga el giusto carburante in corpo... Quote
SandroWeb Posted April 28, 2005 Report Posted April 28, 2005 Bon...pararia che la ditta che ga fatto i lavori de p.za Unità se accollerà tutte le spese per la ripavimentazion...Fatta la xe Quote
AquilaBiancoRossa Posted April 28, 2005 Report Posted April 28, 2005 Speremo ben ... che no succedi de novo Quote
The Rock Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 Bon...pararia che la ditta che ga fatto i lavori de p.za Unità se accollerà tutte le spese per la ripavimentazion...Fatta la xe credevo ke i disessi ke la xe fallida.... Quote
Recommended Posts