Jump to content

Recommended Posts

Guest Andrea
Posted

a no so ma par un bel danno .... foto ricevuta da un mio amico che iera la ... ma nianca lui ga capido un granchè !

Posted

No so, ma se ga formà una goba dala fontana fin al'alteza del'ingresso dela Prefetura, la sarà alta un 30/40 cm, drita come una spada, penso qualche tubazion, ma me par strano che se alzi inveze de calar...

boh, quasi quasi vado a sentir cos'che i disi...

Posted

I me ga dito che nel '36 iera stà adiritura un zampillo in mezo ala piaza, forsi un vecio triestin ne farà veder le foto, se me le porta ve le farò veder.

Sicuramente acqua soto ghe xe, e anche el teren no xe sai saldo, però me par strano che no sia vegnuda anche fora, se xe stada l'acqua...

Posted

Iero giusto a veder una ventina de minuti fa...a soldoni xe 50 metri de gobba dritta in lunghezza. I ga za tutto recintado e xe za gente che fa foto a sbruf :D

Scolteremo per el gazetin cossa che i disi...

Posted

secondo mi xe i soliti ing. dei materiali impetesai che fa i progeti dopo aver pasa' la note in osmiza.. no xe altre spiegazioni :D

maria maria in che man che semo...

cmq bah me par incredibile che i fazi sti sbagli.. bah basta che i la sistemi presto e che paghi el progetista/ingegner/architeto e no el comun (=noi) :D

Posted

da tg de tele4...

la causa xe la mancanza de un giunto de dilatazion ke con le escursioni termike ga fato sto dano.

la piaza xe ancora in garanzia (10 ani totali) e q.di i dovessi far presto e senza spese i lavori de sistemazion.

ciò ke sfiga ke ga Trieste in sto periodo, tuto ke crola, tuto ke casca, tuto ke trema...un bel cero a San Giusto :bandieraalabarda: e una benedizion ala cesa dei s'ciavoni :papa: !!!!

Posted
via tuti i ingegneri petessoni, solo periti

Te prego, non stame dir cusì.. :sighsob:

Se te me cavi anche el petes, cosa resta de mi? Resta solo l'ingegner, che non xè sai roba! :bevandela::cincin:

Posted
via tuti i ingegneri petessoni, solo periti

Te prego, non stame dir cusì.. :sighsob:

Se te me cavi anche el petes, cosa resta de mi? Resta solo l'ingegner, che non xè sai roba! :bevandela::cincin:

volevo dir...solo periti petessoni :rotfl::petesoni:

i ingegneri...NO COMMENT :ikik: forse i fa meo le robe co ga el giusto carburante in corpo... :vino:

Posted
Bon...pararia che la ditta che ga fatto i lavori de p.za Unità se accollerà tutte le spese per la ripavimentazion...Fatta la xe :D

credevo ke i disessi ke la xe fallida....