Jump to content

Calcio Scommesse, thread ufficiale

Recommended Posts

tutto el gruppo de Bari devi essere stado roba pazzesca, anche se Bellavista,Masiello e compari ovviamente i scariga tutto sul bubez de turno.

E anche Mutti che li allenava lo scorso anno xe rimasto assai sorpreso,ma xe strano che dentro l'ambiente un non se accorgi minimamente quando che xe tante mele marze messe assieme nella stessa squadra. Almiron ,durante una cena prepartita,gaveva fatto una scenata contro i compagni ritenuti "venduti" .

Pol un allenador non accorgersi de niente e cascar dalle nuvole?

Quel che l'indagine sulle scommesse ga creado,comunque,xe una gran confusion con calciatori che non pol zogar piu' e anche arrestadi (tipo Doni,Mario Cassano,Paoloni,Gervasoni,Carobbio)

e altri tiradi in ballo assai pesantemente che i giostra beatamente sui campi ogni sabato e domenica,tipo appunto Parisi,Ruopolo,Milanetto e compagnia. per non parlar delle squadre che gaveva in rosa i giogatori, alcune penalizzate e alcune no. Tipo l'Albinoleffe, per l'assurdo della responsabilita'oggettiva (anche se chiaramente parte lesa)dovessi aver 20 punti de penalizzazion,visto che iera Gerva,Carobbio,Ruopolo e altri. Perche'invece la Cremonese xe penalizzada per Paoloni e l'Ascoli per Micolucci-Sommese ?

Solite robe all'italiana.

son rimasto sai mal vedendo el nome de Alessandro Parisi in mezzo a sta storia... :cherobeara:

Mi no. Xè dall'autogol in scivolata de DESTRO su una bala che iera za a fondocampo a Messina che ne ga privado dela seria A che lo considero un vendudo. Casualmente lui in serie A xè andado el ano dopo casualmente col Messina. Sempre casualmente Parisi xè un omo de Moggi con procurator della GEA.

Spero che i ghe daghi el ergastolo!

te sa caval se andemo drio a tutto no finimo mai.....allora Napoli Triestina nisun ga mai parla de quella partida :aaaaaatttillla::ciapitestopese:

Infati son schifado. Xè per questo che no go più voia de andar in stadio. Xè tuto finto. Se fossi vero squadre come Juve, Milan, inter ma anche ascoli Atalanta genoa fiorentina Napoli no dovessi esister o perlomeno ripartir dala 3a categoria. Inveze le xè sempre là, e noi qua.

el vero problema de quel messina-triestina decisiva per andar su xe che el pero del paregio lo gavemo becà con l'omo in più e in contropìe....forsi mi perdo colpi ma se no la ciapava, mal purtropo, parisi la gavessi becada zampagna....

el calcio ga de queste contradizioni...no podemo dir però che el tutto sia sempre cristallino

ah certamente no, marcas, cristallino proprio no....basti pensar quel'anno ala stalla che ghe gaveva tirà i zogadori del palermo a gube per quel gol al'ultimo minuto al rocco, opur al flusso anomalo de scomese sula vitoria del palermo al ritorno e parisi che xe palermitan iera stà anche rochetà....no parlemo dela partida de napoli o dele strane capele de pagotto da genaio in poi....tuto ssai poco cristallino, ma su quel'episodio che crazy horse trova scandaloso mi no sarìa cussì convinto che sia stada tuta colpa de parisi....se con un omo in più no se fazevimo becar scoverti in contropìe a pochi minuti dala fine forsi no sucedeva niente, alora andando a zercar colpevoli xe colpa de tuti 11....

el vero problema de quel messina-triestina decisiva per andar su xe che el pero del paregio lo gavemo becà con l'omo in più e in contropìe....forsi mi perdo colpi ma se no la ciapava, mal purtropo, parisi la gavessi becada zampagna....

Stavolta Pinot te perdi colpi, el tiro che terminava fora e su cui l'infame mancid se ga butado in scivolata de destro lo gaveva fato Zampagna! :)

scova gli highlights, crazy ! se hai ragione per te c'è un pupazzo di aletti di grandezza naturale che contiene la reliquia di una canottiera con aloni di sudore e di una calza bucata e puzzolente dimenticate da daneu, su cui potrai sfogarti con riti woodoo

se poi il filmato dimostra che parisi non doveva anticipare nessuno, dunque mi hai fatto fare una figura da mona cosmica, c'è pure un bersaglio per freccette con faccia di recchi

de quel che me ricordo, iera zanini nela metacampo del messina, bala tra i pie,,quasi fermo,el spetava che un del messina ghe la cioghi, bala persa senza colpo ferir,contropie,canonada de zampagna,abondantemente fora, parisi che la devia in gol, se no la tocava nisun del messina la ciapava, iera uno,ma tropo indrio.....

• 1 month later...

Mi permetto di aprire una nuova discussione dopo la notizia di stamattina che vede altri arresti nell'ambito dell'inchiesta sul calcioscommesse. Nuovi indagati, nuovi arresti e la sensazione che a fine campionato qualcosa dovrà pur succedere ammesso e non concesso che gli 007 della finanza e della procura non abbiano messo in piedi un'inchiesta mostruosamente grande per poi finire a tarallucci e vino (ma non sarebbe una novità in questo paese di pagliacci).

Ciò premesso, mi chiedo se l'Unione ed altre squadre evidentemente penalizzate nello scorso campionato, non debbano tutelarsi tramite i loro avvocati per far valere le ragioni di società che a questo punto non dovevano essere retrocesse visto che i campionati a cui hanno partecipato sono stati chiaramente falsati.

Volevo sapere che cosa ne pensate tutti.

Edited by mavericks62

Mi permetto di aprire una nuova discussione dopo la notizia di stamattina che vede altri arresti nell'ambito dell'inchiesta sul calcioscommesse. Nuovi indagati, nuovi arresti e la sensazione che a fine campionato qualcosa dovrà pur succedere ammesso e non concesso che gli 007 della finanza e della procura non abbiano messo in piedi un'inchiesta mostruosamente grande per poi finire a tarallucci e vino (ma non sarebbe una novità in questo paese di pagliacci).

Ciò premesso, mi chiedo se l'Unione ed altre squadre evidentemente penalizzate nello scorso campionato, non debbano tutelarsi tramite i loro avvocati per far valere le ragioni di società che a questo punto non dovevano essere retrocesse visto che i campionati a cui hanno partecipato sono stati chiaramente falsati.

Volevo sapere che cosa ne pensate tutti.

il punto è che a rivolgersi ad un avvocato per tutelare i propri interessi dovrebbe essere una Società, e noi non ce l'abbiamo.