Jump to content
SandroWeb

Unità di simil-crisi meteorologica del SDS - dicembre 2012

Recommended Posts

- Centro città (Stefano79 podessi far al caso nostro, anche sulla parte della Commerciale bassa)

Eccome :)

Per Commerciale bassa ma anche alta, visto che quando neviga i la sera e la municipale se piazza proprio sotto casa mia. Inoltre per ragioni de vista e spostamenti posso coprir tutta la zona da porto vecio fin Barcola :)

Posso anche dir con certezza che tifone coverzerà la zona-stadio e tutto quel che no coverzerà el sottoscritto...ma speto la sua conferma :aracheroba:

Come te sa?Chi te ga contado? :merodolodalrider: Faremo notolada si sperando de no indormenzarse sulla finestra :indormenzado:

Intanto qua xe seren e la temperatura xe de 8,3° in diminuzion :p

Edited by tifone

Zona sotto San Lorenzo in questo momento nevischiola :D xe in anticipo...

Inviato dal mio LT26i con Tapatalk 2

Con tanto anticipo pensavo a una presa in giro inveze guardando il radar dell'osmer xe vero ciò :orpo: Adesso xe 6,3°

Edited by tifone

Zona sotto San Lorenzo in questo momento nevischiola :D xe in anticipo...

Inviato dal mio LT26i con Tapatalk 2

Con tanto anticipo pensavo a una presa in giro inveze guardando il radar dell'osmer xe vero ciò :orpo: Adesso xe 6,3°

Pecca che son in bosco e xe sai scuro non rivo a far video o foto, ma non xe sai roba, almeno non credo farà sai...

A veder le previsioni ormai par quasi certa la nevigada sul Carso tra oggi pomerigigo e domenica mattina...

Attendiamo fiduciosi. Odio el freddo ma la neve ga sempre un fascino impareggiabile.

Anche nel giogo dei simpson :D