Vai al contenuto

Ritorno a Vicenza


Messaggi raccomandati

Visto el clima caliente che se prospetta e l'attaccamento alla squadra, chi de voi, ga intenzion de andar a vicenza sabato?

Se save za qualcossa sui biglietti, sul viaggio, ecc...postè de seguito, a mi me par che no i voleva metter el tren...

e go anche sentido che in curva coi tifosi vien Dipiazza... :cossaaa?: xe solo voci?

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che più de qualchedun de voi resterà mal co el capirà che i biglietti xè za stadi tutti vendudi.. i disi che el Vicenza voleva dar solo 1000 biglietti.. la Triestina richiedi 3500.. xè probabile che vegnerà staccadi una via de mezzo, tipo 2000.

El telegiornale ga aggiunto poi che el centro de coordinamento ga za fato 9 pulman.. e che altri xè bloccadi proprio per sta storia dei biglietti.

Spero solo che non ghe sia gente talmente furba da moverse da TS senza i biglietti.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che più de qualchedun de voi resterà mal co el capirà che i biglietti xè za stadi tutti vendudi.. i disi che el Vicenza voleva dar solo 1000 biglietti.. la Triestina richiedi 3500.. xè probabile che vegnerà staccadi una via de mezzo, tipo 2000.

El telegiornale ga aggiunto poi che el centro de coordinamento ga za fato 9 pulman.. e che altri xè bloccadi proprio per sta storia dei biglietti.

Spero solo che non ghe sia gente talmente furba da moverse da TS senza i biglietti.

:bye:

Solo 1000? Ma scusa, quando i xè vegnudi lori domenica quanti posti ghe gavemo messo a disposizion?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ok, ma 1000 su 16000 (se i ga la metà de noi) me par comunque un'ingiustizia.

I spera che con un supporto de pubblico de 16 volte superiore all'avversario i gabi qualche speranza in più de vinzer...un mezzuccio un po squallido. :down:

I merita de ciaparse come minimo altre due supposte come all'andata :aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi presente a Vicenza! Cmq tranquilli posti in pulman ghe ne xe e vederè che ne darà altri tckt!!

...cmq xe un maxischermo in piazza unità, ma questa devi esser l'ultima delle ipotesi!! Tutti a Vicenza visto che il futuro ci appartiene :punk:

beh..no tuti ga la possibilità de andar a Vicenza, e quindi ben venga anche il maxischermo in Piazza Unità (e credo che no sarà poca gente :rolleyes: )

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi i xè tutti deficienti.. per non dir altro.. come te pol dar solo 900 biglietti? questo vol dir che vegnerà fora el finimondo.. e saria contenta da una parte (ovviamente nessun ferito.. almeno dei nostri eheheh :D)

....spero de sbagliarme......

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×