666 Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 (edited) e ga ciapado solo un giallo Edited November 28, 2015 by 666 Quote
Blowing Bubbles Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 e ga ciapado solo un giallo Spero che con sta foto i rivi a "veder" quel che l'arbitro "no ga visto"....... saria ora che entrate de sto tipo costi mesi de squalifica. Quote
fp17 Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 Spero che con sta foto i rivi a "veder" quel che l'arbitro "no ga visto"....... saria ora che entrate de sto tipo costi mesi de squalifica. purtroppo la prova televisiva (e penso che sta foto se ghe la pol assimilar) val solo se l'arbitro no ga visto el fallo ma visto che l'arbitro lo ga sanziona' (anche con l'ammonizion) e che a referto no'l metera' sicuro la descrizion de quel che se vedi in foto (che saria stada de rosso diretto) credo che koly se la cavera' al massimo con una giornata (ma per l'ammonizion piu' probabile la diffida) Quote
Blowing Bubbles Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 Spero che con sta foto i rivi a "veder" quel che l'arbitro "no ga visto"....... saria ora che entrate de sto tipo costi mesi de squalifica. purtroppo la prova televisiva (e penso che sta foto se ghe la pol assimilar) val solo se l'arbitro no ga visto el fallo ma visto che l'arbitro lo ga sanziona' (anche con l'ammonizion) e che a referto no'l metera' sicuro la descrizion de quel che se vedi in foto (che saria stada de rosso diretto) credo che koly se la cavera' al massimo con una giornata (ma per l'ammonizion piu' probabile la diffida) Vero, i me lo ga appena ditto..... incredibile. Quote
fp17 Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 sa, volendo con sta foto el poderia andar in tribunal pero'.... 1. el doveria prima domandar l'autorizzazion alla figc (credo) pena una squalifica 2. obiettivamente mi no lo faria (e guardacaso nisun lo fa). significheria far entrar el penale sui campi. la morte del calcio (ammesso che no'l sia za morto per mille altri motivi) Quote
Blowing Bubbles Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 sa, volendo con sta foto el poderia andar in tribunal pero'.... 1. el doveria prima domandar l'autorizzazion alla figc (credo) pena una squalifica 2. obiettivamente mi no lo faria (e guardacaso nisun lo fa). significheria far entrar el penale sui campi. la morte del calcio (ammesso che no'l sia za morto per mille altri motivi) No volessi dir una cazzada ma me sembra de aver letto da qualche parte che, a livel professionistico, i valuta molto influente la "trance agonistica", roba che, in categorie inferiori non vien presa in considerazion. Questo devi esser squalificà pesantemente a livel sportivo, su quel penale non lo troveria cussì appropriato. Più giusto quel civile. Un risarcimento "congruo" al giogador del Cagliari lo trovassi sacrosanto. Quote
El mulon Posted November 29, 2015 Report Posted November 29, 2015 (edited) invito a riveder l'azion integrale che da un impression totalmente diversa, addirittura prima del primo replay quasi manco me sembrava fallo, ma solo palla. el mato ciapa la balla in piena e poi siuramente ghe finisi sulla gamba e fa fallo, ma go visto interventi da macellaio ben peggiori de questo, solo che magari finisi che nissun se faseva niente. se ghe dava el rosso niente da dir, ma se vedi regolarmente de pezo, ma molto molto spesso,e falli ben più cattivi, dove la bala xè a 3 metri de distanza e se entra solo per andar direttamente sulla gamba, che non iera questo el caso. Edited November 29, 2015 by El mulon Quote
Blowing Bubbles Posted November 29, 2015 Report Posted November 29, 2015 invito a riveder l'azion integrale che da un impression totalmente diversa, addirittura prima del primo replay quasi manco me sembrava fallo, ma solo palla. el mato ciapa la balla in piena e poi siuramente ghe finisi sulla gamba e fa fallo, ma go visto interventi da macellaio ben peggiori de questo, solo che magari finisi che nissun se faseva niente. se ghe dava el rosso niente da dir, ma se vedi regolarmente de pezo, ma molto molto spesso,e falli ben più cattivi, dove la bala xè a 3 metri de distanza e se entra solo per andar direttamente sulla gamba, che non iera questo el caso. El fatto che el ciapi la bala no conta NIENTE. Qua se valuta la velocità con cui el entra in scivolata e quanto la scarpa xe alta da terra. Entrando a quella velocita con quella traiettoria, l'impatto violento iera garantido (e quindi sai pericoloso) se poi, dopo aver beccado el balon, te tien el pie alto (volgarmente ciamado a martello) e te arrivi sul lato esterno della tibia (non protetto dal parastinco) xe sai difficile no far danni devastanti. Concordo con ti che se vedi robe anche pezo, disemo che, secondo mi, xe meio veder qualche rosso in più e qualche foto tipo quella qua sora in meno. Quote
El mulon Posted November 29, 2015 Report Posted November 29, 2015 non son d'accordo che non conti niente che non ciapa la bala. son concorde che qualche rosso in più per fallacci vari ghe devi essere, ma da anni. magari per do proteste el cartellin svola subito, per falli criminali a volte manco se vedi giall. e soprattuttoo, per certi falli, rosso a parte, in certi casi non basta 2-3 giornate de squalifica, ma bisogna darne anche 5-6-7- in certi casi. Quote
Blowing Bubbles Posted November 29, 2015 Report Posted November 29, 2015 Credime, ciapar la bala no te permetti de uccider un avversario............. se ciama vigoria sproporzionata. In quel tipo de entrata, secondo mi, el mato xe entrà troppo veloce per arrivar de lato. Quote
Recommended Posts