tommy781 Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 Dopo l'ultima esperienza a Roma me domando...gavè qualche divertente storiella personale da raccontar in fatto de sfighe vertiginose? Mi de solito son sai fortunà quando compro qualcosa, col primo scooter dopo una settimana son andà dal meccanico, col 125 el giorno dopo averlo preso la pompa della benzina xe partida...che cul vero? Con le mule poi meio non parlar.....de solito funziona cusì: me innamoro,ghe fazo la corte, alla fine le cedi per stanchezza e dopo qualche mese le me pianta con la tipica frase che ormai odio: stago ben con ti ma preferiso lasarte Che dir poi della mia seconda macchina fotografica digitale? Iero sul lavor a Gorizia, me voio immortalar mentre guido el locomotor...slongo el brazzo dal finestrin e mentre sorrido la macchina se schianta contro un pal che non gavevo visto! All'università : iero sentà con altri e se discuteva su un docente, mi digo: che str***o che xe quel P.....,tutti zitti,tutti immobili, mi li guardo e una man se posa sulla mia spalla da drio. Ovviamente iera lui e non gaveva apprezà el commento.... Quote
Vico Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 All'università : iero sentà con altri e se discuteva su un docente, mi digo: che str***o che xe quel P.....,tutti zitti,tutti immobili, mi li guardo e una man se posa sulla mia spalla da drio. Ovviamente iera lui e non gaveva apprezà el commento.... Figon!!! Te ga mai fatto l'esame con lui?? Come xe anda'??? :D AloHa Vico Quote
tommy781 Posted July 3, 2005 Author Report Posted July 3, 2005 go mollà l'uni....te basta? ovviamente non solo per lui....ma anche. Quote
Juliet Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 università ... un laboratorio iera composto da tre moduli con tre docenti diversi de cui ancora nn me ricordavo i nomi...allora a inizio pagina dei miei appunti inveze de scriver el cognome scrivevo dei sopranomi...tra i quali iera Spelon. sulla pagina degli appunti capeggiava sto Spelon in bela vista apena sora un disegno; el docente me xe rivado ale spale e el me ga fato notar ke: 1 - i pali de fondazion iera tropo curti 2 - ke se ciamava Gianighian da quel giorno nn lo go più dismentigado... certo ke quela de Tommy xe difficile de bater... Quote
Vico Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 go mollà l'uni....te basta? ovviamente non solo per lui....ma anche. Quindi niente esame con lui me par de capir ... AloHa Vico Quote
Ghost Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 Il mio motorin xe da 4 mesi dal meccanico (iera abbastanza mal ridotto... ancora un po e tornavo a funzionar prima mi che non lui) appena la possima settimana il me lo torna ma so za che qualcosa andara storto. Con le mule poi meio non parlar.....de solito funziona cusì: me innamoro,ghe fazo la corte, alla fine le cedi per stanchezza biggrin.gif e dopo qualche mese le me pianta con la tipica frase che ormai odio: stago ben con ti ma preferiso lasarte. Mi iero abbonado alla "No, ma restemo amici" a parte un "No e xe melio se non semo nemmeno più amici" Me xe toca a mi tazar l'anima per mantenir l'amicizia perchè oramai me iero afeziona al "rimanemo amici",son tradizionalista,oltre che pien de amiche... La mia macchina digitale funzia... per ora. Mi gho sfiga con gli ascensori. Ogni volta che devo portare un computer ad un piano >=3 l'ascensor se guasta. Sto venerdi Case tower con svariate periferiche in borse agganciate su tutti gli arti disponibili da portare per fino al 6 piano a piedi. La prossima volta me fazo pagar a piano non a ora. Purtroppo niente figuraccie con i prof. Par el momento te vinzi ti 4 a 3 PS: De che prof ste parlando? Quote
trert Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 mi come ultima sfiga go perso la macchina fotografica come un pampele.. scendendo dall'auto!! desso però me riva la nova.. e ringrazio una persona del forum che me ga consigliado ben! :ok: Quote
Matt Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 mi per le momento me vien in mente solo questa: Scola, ora de lezion de italian, la prof ne gaveva dado de legger alcuni libri e la stava chiedendo a un per un cossa gavevimo letto....la gaveva chiesto a un tre quattro persone, e come ga descritto tommy, un momento de silenzio ( cosa che no i era mai successa in anni e anni de lezioni), tutti zitti, e mi che digo a quesi sentadi vizin de mi: " MI NO GO LETTO UN C " se ga senti fin troppo ben (qualcun qui dentro ghe iera, pol confermar :B ) ma el bel, xe rivado dopo, la prof ga continuado, fasendo finta de gnente...rivada a mi, la me fA.... " TU <cognome>? ah...è vero, non hai letto niente..." tropa roba! no savevo se pianzer o rider per el momento xe solo sta chicca!!! anzi no, anca mi son carigo de amiche Quote
tommy781 Posted July 5, 2005 Author Report Posted July 5, 2005 me consolo allora...pensavo de eser particolarmente sfigado ma vedo che son in bona compagnia! per rimaner in tema mi me capita spesso de comprar robe che magari uso poco, poi me stufo e le rivendo...ogni volta passai un per de giorni dalla vendita se presenta l'urgente bisogno de quella roba e me martello sempre le b per le ex mule son fortunado, son in ottimi rapporti con tutte tranne che con l'ultima, ovviamente i loro novi ragazzi non xe altrettanto contenti de sta roba. iniziemo le scommesse? quanto prima comprerò la moto...cosa scomettè che la me darà problemi? Quote
Stefano79 Posted July 5, 2005 Report Posted July 5, 2005 Pena che te la ciol portila fora de una chiesa e domandighe al prete se per favor te la benedisi, forsi cusì te andarà meio Quote
tommy781 Posted July 5, 2005 Author Report Posted July 5, 2005 conosendome xe più probabile che el prete me daghi l'estrema unzion dopo che gaverò fatto un per de pieghe con la moto ve sorveglierò dall'alto! Quote
iguanadan Posted July 6, 2005 Report Posted July 6, 2005 Dunque, parlando di università : avevo i capelli lunghi, quindi il walkman si camuffava bene... stavo ascoltando a palla la colonna sonora di Jesus Christ Superstar con una cuffia io e una il mio vicino di banco. Nel frattempo ci stavamo pure leggendo un dylan dog, così per gradire... A un certo punto Gesù tira un acuto assurdo e tutti si girano a guardarci, prof inclusa, un paio di rompip urlano 'ssshhh!'... e il mio vicino di banco, candido, apena spengo la musica perché ero diventato biondo, si gira, mi guarda e mi urla 'ma no, lascia che era una figata!' Non vi dico... d. Quote
Recommended Posts