Vai al contenuto

Aggressive Alpine Skiing


rix

Messaggi raccomandati

Me interessava saver, quanti de voi zogheno al zogo dello sciatore pazzo...e soprattutto quanti lo considerano il migliore..(secondo me al primo posto insieme a lego basket)..Per chi è riuscito a superare la soglia dei 37000, x caso ve ricordate quanto siete riusciti ad accumulare nei due random bonus???

grazie!! :D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

caro rix, te digo solo che co fazo meno de 2000 de bonus, ricomincio de capo!!

anche mi ricomincio...ma xe sai raro cior piu de 2000 in tutti e due.....quindi tanto vale continuare, sperando in un 2990.... :D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

:incazzado: mi go capido perche no rivo più a migliorar el mio record :ehno: perche no rivo piu a sentir la musichetta de sottofondo :testadamuro: iera quela, sopratutto nela seconda parte, che me dava la carica :petesoni::petesoni::petesoni:

voi la senti la musica? o son solo mi con sto problema??aiuteme :aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi la musichetta la sento e la me da la carica.

xe vero che dopo un poco la stufa..

i podesi, per i veri appassionadi, crear delle colonne sonore simili per el zogo (magari da scaricar con calma mentre se gioga.. e che le parti appena finì de scarigarle)

comunque la seconda musichetta purtroppo la go sentida de meno..

non son ancora rivado a finir tutta la pista.

i random bonus non saverò mai dirve de quanto li fazo perchè me li dimenticherò..

(ma zercherò de ricordarmeli per scriverli qua se fazo record)

comunque mi me blocco sempre nella seconda parte quando dopo un salto alto ghe xe una funivia con una casa vicin...

xe difficilissimo trovar l'attimo giusto per saltar tra le due...

gavè qualche tecnica per quel toco?

el punto successivo lo go visto un paio de volte e non lo conoso ancora tanto ben..

comunque: Be more Aggressive !!!

:aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

:incazzado: mi go capido perche no rivo più a migliorar el mio record :ehno: perche no rivo piu a sentir la musichetta de sottofondo :testadamuro: iera quela, sopratutto nela seconda parte, che me dava la carica :petesoni::petesoni::petesoni:

voi la senti la musica? o son solo mi con sto problema??aiuteme :aaaaaatttillla:

IO la sento eccome...quando comincia il pezzo che fa BEER-BEER mi sembra addirittura di andare piu veloce!!! :petesoni::petesoni::petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

comunque la seconda musichetta purtroppo la go sentida de meno..

non son ancora rivado a finir tutta la pista.

Ma come?! Te me ga consigliado ti sto zogo e no te rivi neanche a finir la pista? :D Son più brava de ti!!!! Incredibile!

Me piasi tantissimo sto zogheto e la musichetta in particolare!

Adoro la seconda parte, tutta cantada in tedesco, con sto Bier-Bier ripetudo mille e mille volte!!!! :lol:

Unica pecca xe che bisogna sempre ricominciar daccapo: una sola vita xe poco!

E poi ghe son rimasta troppo mal co go finido la pista per la rpima volta e go capido che el gioghetto iera finido là! :o

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×