Vai al contenuto

Cabinovia Barcola-MonteGrisa


Messaggi raccomandati

Non manomettiamo le notizie.

La proposta è del consigliere di Forza Italia Piero Camber e del architetto Giulio Marini.

negativo, la proposta riaffiorada in sti giorni la xe stada messa sul tavolo da Uberto Drossi Fortuna, lista civica Cittadini per il Presidente che fa capo ad Illy, non proprio un de destra, che poi anche altri consiglieri gabbi abbracciado l'iniziativa in seno alla maggioranza xe un altro per de manighe e non discuto. Inutile che te dixi de non voler parlar de partiti dopo averlo fatto. El problema de sta città xe proprio questo...non scoltar le idee e le proposte per quel che xe ma affidarse a chi le esponi. Per quel che me riguarda la giunta Illy xe stada quella che meio de tutte ga lavorado per la città e lo digo dal versante opposto politicamente parlando, molti triestini invece valuta le robe solo a seconda de chi le fa o proponi, un atteggiamento che da sempre ga rovinado la nostra città. A mi non me frega se a propor la cabinovia xe un de sinistra o un de destra, valuto solo la proposta in se, cerchemo quindi de non rovinar le discussioni andando sempre a cascar nella disputa politico-ideologica per cui questo forum non xe concepido.

Link al commento
Condividi su altri siti

Però el xè sempre pien.. quindi se no te ghe va ti non vedo perchè non gabbi de andarghe chi che vol!

:bye:

Anca mi te voio tanto ben, ma no te tratto cusì mal! :pianto:

Bon, quando andemo insieme a farse un giro? :p

Ops ,son un poco OT... Deso la me maza! :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

L'idea pol esser carina, certo bisogneria crear dei grossi parcheggi in altopiano per sfruttarla, pensa solo el giorno della barcolana, quanta gente se sposteria...

L'impatto ambientale saria minimo, la linea saria mooolto corta...

Nel complesso son favorevole, sicuramente molto più che all'idea de una piscina termale al posto della vecia Bianchi...

Vedremo se se concretizzerà.

Link al commento
Condividi su altri siti

digo anca mi la mia...

secondo mi xe una coccola idea, ma con numerosi contro.

come gave ditto voi, d'estate saria sicuramente molto utilizzada, specie dai bagnanti.

mentre de inverno ghe saria solamente i lavoratori che va in città de fora provincia (o almeno quei che reputassi positiva l'innovazion, unida a un utilizzo de mezzi pubblici molto più conveniente e rapido)

El maxi parcheggio a opicina saria fattibilissimo, mentre zo saria de studiarla per ben.

anche vero che sora saria de incrementar le "attrazioni" perche el santuario no xe che fazzi proprio el pienon de gente!

anca la question bora xe de tignir ben in considerazion, savemo tutti come che la suffia e pensar de chiuderla co xe troppa, xe un bel problema.,..non credo se parli de due-tre giorni in tutto l'inverno, ma sai de più...

piuttosto, i podessi far come iera el progetto a sistiana...un maxi ascensor, a 3-4 canali, de quei grandi! xe un idea forsi troppo esosa, ma forsi realizzabile...un tocco i scava nella roccia, un tocco in fora ecc...chissà che qualcossa de bel no vegni fora.

ultimo pensiero personale...per mi no i farà gnente!

Link al commento
Condividi su altri siti

In questo momento diria de no.

Trieste no xe "ancora" una cità turistica e un'iniziativa del genere no richiama turisti. Ogi la saria praticamente deserta...

Se dovessi puntar su robe che fazi de atrazion... e quando gaveremo 10.000 turisti al giorno se pol pensar de ofrirghe un qualcossa de più anche con sta funivia.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma anticipar i tempi voleria eser una tattica aggressiva proprio per el richiamo de turisti. Una atrazion cusì "banale", podaria attirar gente dalle immediate vicinanze.

Per risolver el problema del vento i podaria far uno de quei tram con cremagliera che esisti tipo in Austria o Svizzera. L'impatto ambientale saria, però, decisamente maggior.

Link al commento
Condividi su altri siti

A Barcellona la funivia che porta al Tibidabo viene frequentata da migliaia di turisti e costituisce di per sé un'attrazione. Con le debite proporzioni, credo che anche un impianto locale che porti dal mare ad un sito panoramico (e viceversa) verrebbe ampiamente frequentato. Se poi ognuno ragiona su se stesso, tipo "io la prenderei una volta per provare e poi basta" è ovvio che di questo passo non si fa nulla... non penso che tutti gli abitanti di Barcellona prendano ogni giorno la loro funivia, no..?

Per la questione se sia stata proposta prima da sinistra o da destra, proprio un paio di giorni fa il Piccolo riportava un articolo datato 1955 dove si parlava di questo progetto... probabilmente l'aveva già pensato l'Amministrazione Alleata, quindi rivendicazioni recenti di primogeniture, da una parte o dall'altra, lasciano il tempo che trovano... l'importante, dico io, è che si vuole fare si faccia ed il merito sarà a quel punto di chi, dopo tante parole, avrà realizzato concretamente l'opera!

:-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Si, tuto sai bel. Ma Trieste no xe esattamente come Barcellona...

Barcellona xe una meta, Trieste xe una tappa...

Xe questo il punto.

Se Trieste vol diventar veramente cità turistica devi trovar el modo per diventar una meta e non solo una tappa. La funivia pol anche esser una idea cocola ma non ne fa far sto salto de qualità.

Barcelona pol esser un model a cui ispirarse... riqualificazion del porto vecio e svilupo dele attività scentifiche e de ricerca per esempio. No saremo mai Barcelona ma niente ne vieta de ispirarse e de copiar quel che se pol copiar.

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo qui noi abbi vecchi che rompono le balle e giovani vandali che spaccano le robe.

Si sistema il lungo mare e te lo devastano. Apri locali ed i vecchi te li fanno chiudere....

In certi momenti sembra che Trieste non voglia diventare città turistica.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ochei. Ma un clone no gà el steso fascino dell'originale. Anca mi gavevo in casa una copia de un Van Gogh, ma no gaveva niente a che far col quadro vero!

Alore se metemo una torre Eiffel in piazza Granda?

Trieste xe bela perché la xe cusì. Gavemo S. Giusto, Miramar col castel e el parco e migliaia de altre robe.

Sinceramente, a Praga andavo a veder la città, no la metropolitana!

Dir che la funivia saria una attrazion me par un poco una cagada. Che la vista offerta dall'altipiano sia una attrazion pol starghe, ma dir che la funivia sia el fine e no el mezzo...

Che sia bel no xe dubbio, ma andarghe de sora solo per veder el zogatolo novo, no ma par sai sgaio. Ghe ne xe migliaia de funivie in giro per el mondo.

Bon, go finido de eser acido (per adesso!).

Link al commento
Condividi su altri siti

Vero, xe migliaia anche dei castei in giro pel mondo, de parchi, el mar po el xe per tuto o quasi, per no dir de case e palazi, viste panoramiche, belvederi, musei, l'acquario xe anca a Genova, funivie no se parla... giusto, no stemo far gnente che no merita, che xe bel cussì e se quei che vien sta do' ore e va via perché semo tappa e no meta, vol dir che xe lori che non capissi una banana e alora che i se rangi, cossa noi doveremo far qualcossa per sti qua?? Ma semo mati, alo alo che i papuzi e che no i stia romper che qua xe gente che ga de dormir e de star in paxe, altro che!

Link al commento
Condividi su altri siti

L'idea de far qualcosa al posto/vizin el formaggin in effetti no par una brutta roba.. le idee pol esser tante.. ma penso che infondo xè vero quando uno disi che per far diventar Trieste una meta bisogna darse de far..

Penso che per iniziar a cambiar le robe bisogna metter mattonzin per mattonzin vicin.. se la cabinovia xè el primo o el quinto no vedo cosa che cambi.. visto che cmq xè za adesso qualcosa per poderla sfruttar.. xè tanta gente che preferia andar a m.te grisa a posteggiar l'autin piuttosto che farse fila a Barcola.. xè tanta gente che in primavera va a farse un giretto per el giardinetto del santuario e che va al santuario (per Nadal :chezima: i fa anche un bel presepe)..

Se voi pensè che inveze la gente xè poca.. no xè problemi.. basta veder sto progetto come un modo per invoiar la gente che sta idea non la ga ancora avuda.. :D

@Abel: La tua ultima uscita, scusime, ma me fa de rider..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sarò sta anche un poco sarcastico e se xe cussì me scuso, però qualche volta me par de sentir quel che se lamenta perché nol ga vinto la loteria, ma el se varda ben de comprar el bilieto. Insoma, iera per far capir che prima te devi meter del tuo e dopo te pol sperar che ghe sia qualchidun che aprezi.

Tanto per far un esempio, ogi xe gente che va a genova aposta per veder l'acquario, prima che i lo fazessi non ghe passava gnanca per la testa de far un viagio fin là, magari i ndava piutosto a firenze o in altre parti.

Logico che non xe che vegnerà qua turisti solo perché xe una funivia, però, come disi Iaga, pol esser un tassel per dopo aggiunger altro, insoma, per cominciar a moverse se no qua el tempo passa e i'altri sicuro no speta de domandarne a noi el permesso per magnarne la merenda...!

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×