trert Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 oggi.. go trovado in internet le immagini de questa disgrazia avvenuda in una strada.. xe l'imagine de un camion dopo un incidente.. me racomando, scrivè le vostre opinioni, mi no go parole.. xe imagini forti x alcuni de voi.. tuxAV e rix i xe rimasti alibidi.. ve meto l'URL cussi pode verzerla.. LINK!! Quote
tuxav Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Penso che ste robe fa rifleter... no se pol restar indiferenti... Quote
Ghost Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 L'avevo già vista... questa richiede veramente un minuto di silenzio. Quote
Matt Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 gavevo visto anca mi prima... xe robe brute de veder Quote
iaga Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Posso mandarve a cagar? Un minuto de silenzio cmq nel mio piccolo.. Quote
SandroWeb Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 E se digo che tutto ciò me lassa indifferente, cossa me disè? Che son insensibile? Quote
cucciolina Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Ma noooooooooo! Gavevo ciapà paura sul serio! Pensavo chissà cosa.... Comunque anche questo xe sai triste! Quote
martybunny Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 za pensavo che me saria schizà sangue fora del schermo... Quote
trert Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 se te se metti alla guida in condizioni de non perfetta sicurezza.. ecco cossa pol accader.. Quote
Kiki Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Quote
Starlite Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 E se digo che tutto ciò me lassa indifferente, cossa me disè? Che son insensibile? Noooooooooooooo... VERGOGNITE!!!!! MOSTRO!!!!! Quote
Kiriranshelo Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 oggi.. go trovado in internet le immagini de questa disgrazia avvenuda in una strada.. eh a mi i me la ga inviada per email. la go inoltrada in ufficio.. non podevo non render partecipi i colleghi Quote
Maurice Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 No go parole Perchè sti mati cori cussì tanto? No xe possibile..... Quote
Kiriranshelo Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 la gente che trasporta certa merce dovesi esser gente fidada.. se vegno a saver che la colpa xe del trasportator.. Quote
SandroWeb Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Noooooooooooooo... VERGOGNITE!!!!!MOSTRO!!!!! Neanche un poco, sa Cmq certi gravi incidenti no dovessi succeder...pensè a quei che xe rimasti bloccadi per ore a causa dei detriti Quote
trert Posted August 29, 2005 Author Report Posted August 29, 2005 detriti??? DETRITI?? quel xe oro.. no xe detriti! Quote
Malto Posted August 29, 2005 Report Posted August 29, 2005 TRAGEDIAAAAA!!!! tutto questo bendiddio sprecato.... el guidator devi finir all'inferno!!! Quote
trert Posted January 5, 2006 Author Report Posted January 5, 2006 scuseme.. riporto in alto sto 3d.. la strage non finisce qui... http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=552 Quote
tifone Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 Sul momento appena go visto la foto non capivo ben dove iera 'sta tragedia,me sentivo un insensibile mostro,poi gò capì leggendo i vostri post Quote
Rolf Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 Semo seri, dei. Leggendo el titolo me gavevo spaventado. Poi vedendo cossa iera ghe gavessi tirado de gusto una bottigliada pei denti a chi ga avudo sta pensada. Xe za abbastanza robe brutte al mondo senza doverse inventar monade. Comunque se qualcun lo trova divertente allora xe giusto cussi'. Non xe che non son spiritoso, ma non se scherza con ste robe Quote
romanowar Posted January 6, 2006 Report Posted January 6, 2006 Buahahahahahahahah ahahahahah ahahahah, no go capì el mulon in busta con la bionda (mi forsi no me saria fermà .....). Simpatico! Se uno no xe interesado no xe obligà a veder i link. Quote
Maurizio72Ts Posted January 6, 2006 Report Posted January 6, 2006 Semo seri, dei. Leggendo el titolo me gavevo spaventado.Poi vedendo cossa iera ghe gavessi tirado de gusto una bottigliada pei denti a chi ga avudo sta pensada. Xe za abbastanza robe brutte al mondo senza doverse inventar monade. Comunque se qualcun lo trova divertente allora xe giusto cussi'. Non xe che non son spiritoso, ma non se scherza con ste robe Quoto e straquoto Bravo Rolf . Quote
Maurice Posted January 6, 2006 Report Posted January 6, 2006 Eheheheheh Te ga razon Rolf Ciò non togli che xe una roba grave Quote
trert Posted January 6, 2006 Author Report Posted January 6, 2006 @Rolf: xe una discussion de ciapar alla leggera e soprattutto con spirito de petesson.. me dispiasi che te se gabbi sentido offeso però no pensavo creassi problemi visto che xe una discussion che go creado nel lontano 27 agosto. e no capisso xke tuti rideva prima e desso i me da contro! se no se ciapa in rider le robe.. Quote
Recommended Posts