Maurizio72Ts Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Una curiosità che me volevo toglier xe quela de saver, oltre la Triestina (che no se discuti ) quale xe la vostra squadra preferita (indiferente de che serie o nazion). Forza e coragio...esprimè i vostri pareri X quanto me riguarda la mia squadra simpatia xe la Juventus (anche se in casa mia se tifa.... MILAN!!!!) p.s: Sandro, se discussioni simili xe za stade fatte te autorizzo a cancellar el tutto Quote
arska Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 CELTIC dopo che go conossudo i tifosi a Milan per la Sempion Ligu.. dei grandi (i me ga butà de bever ciapandome a caso ) Quote
Maurice Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Co iero picio picio iero tifoso del milan. Poi me son stufà e desso seguo con interesse la Lazio e con una certa simpatia l' Inter Quote
Born to run Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Disemo Milan, e de estere me piasi Il Man utd e il Barca. Quote
iguanadan Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Milan! E dopo una gitarella a Newcastle per lavoro li sosterrò a oltranza, nonostante gli urèndi pigiami bianconeri... d. Quote
Matt Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Lazio, xe stada la mia prima squadra, la prima partida che go visto in stadio, ecc...anca se in sti ultimi anni la me fa soffrir Quote
iaga Posted August 28, 2005 Report Posted August 28, 2005 Iera za una discussion simile.. adesso non go tempo ma doman vederò de zercarla! Quote
cenerentola82 Posted August 29, 2005 Report Posted August 29, 2005 Mi per l'Austria Vienna El calcio taglian ultimamente me ga 'bastanza disgustà e no me la sento de tifar per nissun a ovest del Timavo. Quote
Giambe Posted August 29, 2005 Report Posted August 29, 2005 Ma quanti irriducibili!!!! Anchio sono aquilotto...e ora che la Lazio ha problemi (monetari) lo sono ancora di più....la fede calcistica non si sceglie...ti capita e devi sempre rispettarla!!! poi è tornato paolino...er mejo!!! Ma il mio mito resta sempre Gazza!!..... mejo con pochi soldi ma agueridi che pieni de pila ma scojonadi resteremo in serie A...e forse entremo in Uefa...(per ora semo primi!!!) ...e poi la tifoseria xè gemelada con quei dell'union Quote
tifosa Posted August 29, 2005 Report Posted August 29, 2005 Juventus, ma me fa tanta tenerezza l'Inter, e pò l'Herta Berlino. Quote
Maurizio72Ts Posted August 29, 2005 Author Report Posted August 29, 2005 Mi per l'Austria Vienna chissà xchè ma gavevo un minimo sentor che te piasessi le squadre della Defonta Quote
Delio Posted August 29, 2005 Report Posted August 29, 2005 Per l'Italia Milan, de quando iero picio, zogava ancora Maldini senior, alenava Rocco e ghe iera anche Cudicini Germania: Bayern Monaco (socio onorario ultras, con tanto de discorseto fato in tedesco, che no go capì una mazza, in curva prima de una partida che son andà a veder con un amico bavarese che tifa Triestina) per le altre no go specifiche preferenze (solo esclusioni, digo una a caso, Liverpool...) Quote
Recommended Posts