Jump to content

Tonelotto diffidato


Recommended Posts

Dico questo perchè il mio ragionamento è il seguente: Tonelotto è accusato di offese a pubblico ufficiale e di aver creato problemi di ordine pubblico, queste accuse nell'ambito stadio portano al provvedimento amministrativo della diffida....!

Vi immaginate se avremmo il primo Presidente diffidato della storia????? :censura:

Link to comment
Share on other sites

"denuncia" xè una roba, "esposto" xè un'altra... i m***si (ma no sarà un complimentoi? i me par pezzo) scrivi "denuncia" cussì dò mone compra per legger coss che xè successo e po' i leggi che el matto ghe ga domandà come che el se ciama per poder lamentarse coi superiori (che xè un diritto chieder che l'autorità se qualifichi co i te rompi i coioni e lori devi dir e mostrarte el tesserin e basta e po i pol continuar come che i credi) e el pulioto gà "esposto" i fatti. Punto. ma figurite xè quella gentaglia no perdi l'occasion de buttar m***a...

Link to comment
Share on other sites

go letto si sul giornal... non go parole...

ma sarà vero?

Qualcossa sarà suceso sicuro, ma no credo che sia roba de denunce, per mi Tonnell8, col suo soave savoir faire ghe gavarà fato saltar la mosca al naso al funzionario che ga pensà ben de vendicarse con sto esposto, ma francamente me par una tempesta in un bicer de acqua

Link to comment
Share on other sites

Considerando che in base alla legge bassanini qualunque dipendente statale che vien in contatto con ti per qualsiasi atto d'ufficio, a richiesta xe obbligado a qualificarse con nome cognome, grado o funzione e forsi anche numero de matricola, se Tonno ghe gà solo domandà i dati il funzionario iera obbligado a fornirgheli (podeva per assurdo esser anche un bandito travestido, cossa so mi, gaverò diritto de premunirme, no?).

Quindi, a meno che il Tonno non lo gabi insultà xe probabile ch'el possi ciapar el suo esposto, arrodolarlo, infiocchettarlo e.....

Xe sacrosanto rispettar la legge, ma i tutori dell'ordine devi mantegnir la calma e comportarse per primi secondo la legge. Non dimentichemose che:

a. Xe lori al nostro servizio e non noi al loro, infatti..

b. Semo noi che li paghemo

c. Se no ghe comoda no ghe gà ordinà el dottor de farlo, che i cambi mestier

Qualche giurista latino una volta ga commentado: "la legge nasce per limitare la propria libertà a favore della limitazione di quella degli altri nei miei confronti e permettere una vita più sicura e civile"

Non voio dir questo caso, ma gente che se credeva el fradel più grande de Dio Padre solo perchè gaveva una divisa ne gò vista tanta, e anche armada.

:bye::bye::bye:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×