Vai al contenuto

Tonelotto diffidato


Messaggi raccomandati

Dico questo perchè il mio ragionamento è il seguente: Tonelotto è accusato di offese a pubblico ufficiale e di aver creato problemi di ordine pubblico, queste accuse nell'ambito stadio portano al provvedimento amministrativo della diffida....!

Vi immaginate se avremmo il primo Presidente diffidato della storia????? :censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

"denuncia" xè una roba, "esposto" xè un'altra... i m***si (ma no sarà un complimentoi? i me par pezzo) scrivi "denuncia" cussì dò mone compra per legger coss che xè successo e po' i leggi che el matto ghe ga domandà come che el se ciama per poder lamentarse coi superiori (che xè un diritto chieder che l'autorità se qualifichi co i te rompi i coioni e lori devi dir e mostrarte el tesserin e basta e po i pol continuar come che i credi) e el pulioto gà "esposto" i fatti. Punto. ma figurite xè quella gentaglia no perdi l'occasion de buttar m***a...

Link al commento
Condividi su altri siti

go letto si sul giornal... non go parole...

ma sarà vero?

Qualcossa sarà suceso sicuro, ma no credo che sia roba de denunce, per mi Tonnell8, col suo soave savoir faire ghe gavarà fato saltar la mosca al naso al funzionario che ga pensà ben de vendicarse con sto esposto, ma francamente me par una tempesta in un bicer de acqua

Link al commento
Condividi su altri siti

Considerando che in base alla legge bassanini qualunque dipendente statale che vien in contatto con ti per qualsiasi atto d'ufficio, a richiesta xe obbligado a qualificarse con nome cognome, grado o funzione e forsi anche numero de matricola, se Tonno ghe gà solo domandà i dati il funzionario iera obbligado a fornirgheli (podeva per assurdo esser anche un bandito travestido, cossa so mi, gaverò diritto de premunirme, no?).

Quindi, a meno che il Tonno non lo gabi insultà xe probabile ch'el possi ciapar el suo esposto, arrodolarlo, infiocchettarlo e.....

Xe sacrosanto rispettar la legge, ma i tutori dell'ordine devi mantegnir la calma e comportarse per primi secondo la legge. Non dimentichemose che:

a. Xe lori al nostro servizio e non noi al loro, infatti..

b. Semo noi che li paghemo

c. Se no ghe comoda no ghe gà ordinà el dottor de farlo, che i cambi mestier

Qualche giurista latino una volta ga commentado: "la legge nasce per limitare la propria libertà a favore della limitazione di quella degli altri nei miei confronti e permettere una vita più sicura e civile"

Non voio dir questo caso, ma gente che se credeva el fradel più grande de Dio Padre solo perchè gaveva una divisa ne gò vista tanta, e anche armada.

:bye::bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×