SandroWeb Posted October 1, 2005 Report Posted October 1, 2005 Bele foto, rappresentative del scagaz che ga fatto el maltempo Grazie jilek Quote
jilek Posted October 1, 2005 Author Report Posted October 1, 2005 prego è sempre un piacer AVANTI UNIONE!!!!!!!! Quote
iaga Posted October 1, 2005 Report Posted October 1, 2005 Scuseme ma no rivo a capir dove che xè la terza foto.. forsi Barcola?! Quote
jilek Posted October 1, 2005 Author Report Posted October 1, 2005 el cavalcavia de la ferovia in v.le miramare Quote
AquilaBiancoRossa Posted October 1, 2005 Report Posted October 1, 2005 scuseme la domanda... ma de quando xè stè foto? Quote
cucciolina Posted October 1, 2005 Report Posted October 1, 2005 scuseme la domanda... ma de quando xè stè foto? Credo de giovedì scorso Quote
AquilaBiancoRossa Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 scuseme la domanda... ma de quando xè stè foto? Credo de giovedì scorso ah ok ... no savevo che iera acqua alta, xè qualche settimana che no leggio un giornal e no so cossa sucedi Quote
iaga Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 el cavalcavia de la ferovia in v.le miramare Ah..ok.. gavevo capido ben (per mi quella zona là xè tutto barcola! ) Quote
trert Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 apperò!! quele la sule rive me sconvolgi.. Quote
Stefano79 Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 No so cosa i speta a risolver el problema del cavalcavia de Barcola. Me ricordo che za co iero picio se allagava anche con piove de media intensità . Per i altri posti niente da dire...co piovi sazio no se pol far niente. Quote
Malto Posted October 2, 2005 Report Posted October 2, 2005 eheh...iera quel giorno che no rivava i bus in periferia e go spetado la 19 per 45 minuti soto al diluvio adeso capisso perfettamente... Quote
saretta Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 scuseme la domanda... ma de quando xè stè foto? Credo de giovedì scorso Proprio quel giovedì mattina iero in città . Uscida da caffetteria del borgo con l'acqua a metà polpaccio me son avviada verso la macchina che iera parcheggiada difronte Piazza Venezia... Non ve digo cosa che iera.... ghe voleva aver el canotto. Son rivada all'auto quasi sana e salva... stavo pagando al parcheggiator e xè rivà l'omo più furbo del mondo che con la sua bella jeep ga sorpassa tutte le auto che andava pian...ga tira sù un'ondata de acqua impressionante e ne ga lavà completamente a mi e al parcheggiator... più altri passanti. Non ve digo in che condizioni che iero, SGOCCIOLANTE dalla testa ai pie..! Risultato, corsa a casa a cambiarme x rivar ad andar a far un colloquio all'univ. .....e tanti santi tiradi zo per quel de omo Quote
Maurice Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 Che figada!!! Mi me son fermà all' Oviesse per chiedere dei nailon per proteger i libri nei zaini e iero senza ombrel,per cui, Nailon soto el capelin e via!!!!! Quote
Maurice Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 Che figada!!! Mi me son fermà all' Oviesse per chiedere dei nailon per proteger i libri nei zaini e iero senza ombrel,per cui, Nailon soto el capelin e via!!!!! Quote
dido76 Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 no gavevo visto sta discusion all'epoca ma devo dir una cosa: finalmente go visto una foto del cavalcavia allagado...mai vista una in vita mia... el sitodesandro servi anche a questo !!! Quote
Stefano79 Posted November 1, 2005 Report Posted November 1, 2005 Eh, neanche mi no gavevo mai visto una foto simile, però in compenso stavo per affondarghe proprio là dentro con l'auto un paio de anni fa Quote
trert Posted November 1, 2005 Report Posted November 1, 2005 ma chissà xke no i riva a meterlo a posto ciò.. xe un toco de strada come un altro!! Quote
Stefano79 Posted November 1, 2005 Report Posted November 1, 2005 In effetti xè un punto critico. Xè una conca, co piovi forte i tombini no ghe la fa a svodar in contro (spesso i se intasa de scovaze). Una soluzion ghe sarà sicuramente, ma probabilmente no i vol spender Quote
Malto Posted November 3, 2005 Report Posted November 3, 2005 uno dei miei più antichi ricordi xe proprio una corriera della Avtopromet che lava la 1100 de mio nonno sotto al cavalcavia de Barcola... Quote
Recommended Posts