Jump to content

Recommended Posts

Posted

No so cosa i speta a risolver el problema del cavalcavia de Barcola. Me ricordo che za co iero picio se allagava anche con piove de media intensità. Per i altri posti niente da dire...co piovi sazio no se pol far niente.

Posted
scuseme la domanda... ma de quando xè stè foto?

Credo de giovedì scorso O|

Proprio quel giovedì mattina iero in città. Uscida da caffetteria del borgo con l'acqua a metà polpaccio me son avviada verso la macchina che iera parcheggiada difronte Piazza Venezia... Non ve digo cosa che iera.... ghe voleva aver el canotto.

Son rivada all'auto quasi sana e salva... stavo pagando al parcheggiator e xè rivà l'omo più furbo del mondo che con la sua bella jeep ga sorpassa tutte le auto che andava pian...ga tira sù un'ondata de acqua impressionante e ne ga lavà completamente a mi e al parcheggiator... più altri passanti.

Non ve digo in che condizioni che iero, SGOCCIOLANTE dalla testa ai pie..!

Risultato, corsa a casa a cambiarme x rivar ad andar a far un colloquio all'univ.

.....e tanti santi tiradi zo per quel :censura::censura: de omo

• 4 weeks later...
Posted

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Che figada!!! Mi me son fermà all' Oviesse per chiedere dei nailon per proteger i libri nei zaini e iero senza ombrel,per cui, Nailon soto el capelin e via!!!!! :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

:rolleyes:

Posted

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Che figada!!! Mi me son fermà all' Oviesse per chiedere dei nailon per proteger i libri nei zaini e iero senza ombrel,per cui, Nailon soto el capelin e via!!!!! :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

:rolleyes:

Posted

no gavevo visto sta discusion all'epoca ma devo dir una cosa: finalmente go visto una foto del cavalcavia allagado...mai vista una in vita mia...

el sitodesandro servi anche a questo !!! :DDDD

Posted

In effetti xè un punto critico. Xè una conca, co piovi forte i tombini no ghe la fa a svodar in contro (spesso i se intasa de scovaze). Una soluzion ghe sarà sicuramente, ma probabilmente no i vol spender :D