Jump to content

Indipendentemente dei boni risultati che sta rivando.....che opinioni ve se fatti delo Zar inteso come persona?  

16 members have voted

1. 1. Indipendentemente dei boni risultati che sta rivando.....che opinioni ve se fatti delo Zar inteso come persona?

• Molto buona
      4
    • Buona
      7
    • No lo conosso ancora ben
      5
    • Brutta
      0
    • Pessima
      0

Recommended Posts

Posted

Mi ve digo subito che da diversi anni xe el mister che come persona me piasi de più....

Ezio Rossi iera un gran muson

Tesser saaaaaai triste,ma cocolo

Calori e Buffoni inqualificabili,anca se adriano xe conossudo e molto simpatico

Lo zar me par una persona sveia,allegra,buona tecnicamente,indipendentemente dai risultati go de lui una gran bella opinione :ehsi::ehsi::ehsi:

Guest Andrea
Posted

go votado molto buona .. go avudo la fortuna de vederlo subito el stesso giorno che el ga firmado el contratto qua, me par una persona seria, con le idee ben ciare e sopratutto onesta.

Posted
go votado molto buona .. go avudo la fortuna de vederlo subito el stesso giorno che el ga firmado el contratto qua, me par una persona seria, con le idee ben ciare e sopratutto onesta.

concordo

Posted

mi go messo Bona, el me xe sempre piasu, co zogava col Piacenza, nei ultimi anni de cariera, speremo che el gabbi fortuna qui a Trieste!

Posted

Mi go messo che ancora no lo conosso (e xe vero) anche se da quel che go visto no me par un che se le mandi a dir...disemo che el sembra molto risoluto..in sintonia per come xe Tonnellotto

Posted
Mah, xe ancora troppo presto... spetemo ncora un fiatin!

cmq sembra che sia un bon allenador, ma speto ncora un sbic...

se parla de persona nostromo no de allenador :p

me par una brava persona,capace,umile e con voglia di fare!!

Posted
Mi go messo che ancora no lo conosso (e xe vero) anche se da quel che go visto no me par un che se le mandi a dir...disemo che el sembra molto risoluto..in sintonia per come xe Tonnellotto

Quoto! :D

:bye: