Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Questo l'ordine di arrivo nel Gran Premio di Cina, ultima gara del campionato 2005.

1. Fernando Alonso

2. Kimmi Raikonen

3. Ralf Schumacher

4.Giancarlo Fisichella

5. Christian Klien

6. Felipe Massa

7. Mark Webber

8. Janson Button

12. Rubens Barrichello

Rit. Michael Schumacher

Inviato
Questo l'ordine di arrivo nel Gran Premio di Cina, ultima gara del campionato 2005.

1. Fernando Alonso

2. Kimmi Raikonen

3. Ralf Schumacher

4.Giancarlo Fisichella

5. Christian Klien

6. Felipe Massa

7. Mark Webber

8. Janson Button

12. Rubens Barrichello

Rit. Michael Schumacher

Bene! :incazzado::incazzado:

Gavemo finido proprio ben :incazzado:

Foraza Schumi!!!!! :D

Inviato
El crucco se ga ritirà????

Vedo che semo concordi su questo punto :grin: . Mi gavessi tignudo più volentieri Barrichello e gavessi ben che lanciado el tedesco (in 10 anni che el xe qua ga imparado si e no diese parole, e le spendi tute quando che i fa le presentazioni dele machine...tanto per far veder che el sa :testadamuro::incazzado::testadamuro: ). Come za dito in precedenza su altro post, saria sai contento de riveder de novo piloti stile Prost, Senna & co (illusione :ehno: )

Trulli e Fisichella xe due boni piloti, pecà che alla ferrari no i li vedi...... :linguaccia::baston:

Inviato

No steme parlar mal del mitico Schumi eh, se no :viemecheteremeno::D

Ma cossa, ghe lo ga ordinado el dottor de parlar in italian? E Trulli che xe alla Toyota sa parlar in giapponese???? Dai, podè dir che xe antipatico (anche se mi no so dove) ma no podè ciaparvela sulla question della lingua.

:bye:

Inviato

Sicuramente xe un cafon.....Trulli xe un pilota che cambia sempre scuderia e quindi dovessi parlar l'Esperanto.....Schumi a marzo xe ala ferrari de 10 anni!!!!!!!!! e no ga mai fatto un'intervista decente in italian.....barrichello sì. Se pol sicuramente criticarlo sula lingua....come pilota niente de dir anca se in F1 el 90% lo fa la macchina

Inviato
Sicuramente xe un cafon.....Trulli xe un pilota che cambia sempre scuderia e quindi dovessi parlar l'Esperanto.....Schumi a marzo xe ala ferrari de 10 anni!!!!!!!!! e no ga mai fatto un'intervista decente in italian.....barrichello sì. Se pol sicuramente criticarlo sula lingua....come pilota niente de dir anca se in F1 el 90% lo fa la macchina

Scusa sa Maurice, ma sinceramente no capisso el tuo discorso. El te sta antipatico solo perchè no parla in italian? O|

Me sembra così assurdo... Barrichello parla la nostra lingua?? Te credo, xe mezzo italian (de Treviso) :D

Ancora un'altra roba....no credo che la percentuale che te ga dado sia corretta (Schumi xe collaudator prima che pilota) e il merito de anni de vittorie della scuderia xe sicuramente più alto del 10% :)

Inviato

Anche mi me dà fastidio che el gabi imparà 4 parole de italian in crose in tutti sti anni, cio' non toglie che sia uno dei più grandi piloti della storia. Nella scelta de un pilota la scuderìa guarda le capacità de una persona, non le sue doti diplomatiche e/o de interprete. El pilota ga de guidar, no de ciacolar.

Per quanto riguarda l'importanza del pilota nella F1, el vecio Enzo Ferrari diseva che xè 50% auto e 50% pilota. I tempi xè un po' cambiadi, ma de sicuro non a tal punto da sminuir el pilota riservandoghe pena un misero 10%.

Per quanto riguarda Barrichello, anche mi me sta cocolissimo. Tanti disi che i lo ga maltrattado riservandoghe el posto de eterno secondo.....sarà anche vero, ma questo iera el suo compito. Anche la F1 xè un zogo de squadra, servi un primo pilota e un secondo che sia al servizio del primo. I xè tutti pagadi profumatamente per rispettar el copion disemo :D

Comunque forza Ferrari, oggi domani e sempre :aaaaaatttillla:

Inviato
Per quanto riguarda Barrichello, anche mi me sta cocolissimo. Tanti disi che i lo ga maltrattado riservandoghe el posto de eterno secondo.....sarà anche vero, ma questo iera el suo compito. Anche la F1 xè un zogo de squadra, servi un primo pilota e un secondo che sia al servizio del primo. I xè tutti pagadi profumatamente per rispettar el copion disemo :D

Se te va nella scuderia più prestigiosa che esisti e te corri assieme al pilota più forte de mondo, no pol esser altrimenti. Te sta de drio punto. Te son pagado no ben, ma super ben, per farlo :aracheroba::D

Ma mi no so..... sta zitto, corri e impara. Varda Irvine che ga cominciado ad aver manie de grandezza :linguaccia: ... dove xe finido? Ga fatto un anno in Jaguar (mal) e poi se ga ritirado. :down:

Mi vendessi l'anima al diavolo per poder correr per la Ferrari, assieme al pilota più forte al mondo in attività.

Inviato

Alura.....xe un grandissimo pilota e al 100% passerà alla storia....

Tuttavia me sta antipatico,perchè xe arrogante,anche se nei ultimi periodi ga sbassà la cresta.

El fatto che la sua massima intervista in italian sia "Spero Vincere" me da fastidio,ma nn me fa provar antipatia.

Ammetto de gaver fatto un sbaio nela percentuale,ma iera per far capir che ora la macchina ga ,secondo mi e sottolineo che xe la mia opinione, un' importanza comunque maggiore rispetto all'abilità del pilota....

Ciò non togli che xe el miglior pilota del mondo...

Mi comunque fazo tifo per la Ferrari non per lui.

Su Irvine mi la penso diversamente.Iera l'anno dell'incidente de Schumi e dalla scuderia i ghe ga da el via libera all'irlandese. No me par gabi inseguì manie de grandezza. Chi doveva far correr per il mondiale? Mika Salo? Irvine gaverà poi chiesto de far el primo pilota e la noi podeva certo dirghe de sì.....Schumi se gavessi rabià,lascià la scuderia e saria sta un colpo durissimo per la ferrari.Saria sta una pazzia mandar via Schumacher per tenirse Irvine. :rolleyes:

Inviato

la macchina ga ,secondo mi e sottolineo che xe la mia opinione, un' importanza comunque maggiore rispetto all'abilità del pilota....

quoto in pien, in quanto le prestazioni dele machine se ga miliorado molto rispetto ai anni 70-80 dove contava, sicuramente, un poco de più la bravura del pilota. Desso te pol esser anche un scarson, tanto per corer basta che te ghe porti una valigia piena de bori...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro