Stefano79 Posted December 12, 2005 Report Share Posted December 12, 2005 Me son sempre chiesto cosa pensa la gente dei regali de Nadal. Se li fa perchè col cuor se senti de farli o perchè, visto che i altri ghe li fa, xè giusto ricambiar. Se li fa contro voia, vivendo el momento come un'imposizion consumista, o se proprio se astien dal farli. Se la gente fa regali solo ai parenti più stretti o anche ad amici e conoscenti....ecc...ecc... I giornali disi che, anche se meno de una volta, ogni famiglia spenderà cifre altissime, deso no me ricordo la stima esatta, ma se parla de MEDIE dell'ordine del migliaio de euro Ve identifichè in queste previsioni? Insomma, un tema molto ampio. Pensavo de metterlo in chiave de sondaggio, ma le risposte possibili sarìa troppe. Quindi scrivè pur tutto quel che pensè a riguardo P.S Go visto che iera za una vecia discussion simile, ma quela iera solo una domanda "xè meio dar o ricever", qua inveze el discorso xè più ampio...Al caso Iaga me scuoierà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 12, 2005 Report Share Posted December 12, 2005 mi me piasi far regali, ma in genere fazo solo a mama, papà e nonni.. xe rare le volte che go fato regali ai amici x nadal.. in compagnia mia no se usa tanto.. (go za avudo una discussion con cucc in merito.. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 12, 2005 Report Share Posted December 12, 2005 Me piasi sai far regali, ma tento de non spender eccessivamente. A nadal per le persone strette strette spendo un pò de più. Disemo che però xè sai una roba consumistica i regali de nadal, a volte penso che un abbraccio sia più importante de magari un maion o altro. A volte se guarda più al regalo in sè che al pensier che ghe sta de drio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted December 12, 2005 Report Share Posted December 12, 2005 me piasi far i regali.... ma non a casaccio. Ghe metto mesi a pensar cosa cior o come farlo , zerco sempre la roba che + podesi desiderar, piaserghe o far felice na persona ... e da quando esisti internet no ve conto (per far un per de esempi solo a mio moroso in sti 2anni ghe xè rivà cellulale, psx2 e altro e sto nadal un sacco de box ... insomma per lui spendo follie .... ma sò che lo vedo felice, che xè roba che ghe piasi e a sto punto dei bori no me frega + un klinz .... strinzerò la cinghia x altre monade) Per le persone a mi più care (mamma, papà e moroso) spendo anche follie a volte .... sarò mona, ma per lori con tutto el cuor. Ai amici xè pochi che ghe fazo i regali, devi eser boni amici disemo e de solito xè quei con cui paso anche i giorni de festa e femo el fatidico scambio doni .... ma comunqeu robeta picia, de poco valor, xè solo el pensier affettivo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 per far un per de esempi solo a mio moroso in sti 2anni ghe xè rivà cellulale, psx2 e altro e sto nadal un sacco de box ... insomma per lui spendo follie .... ma sò che lo vedo felice, che xè roba che ghe piasi e a sto punto dei bori no me frega + un klinz .... strinzerò la cinghia x altre monade J3n4, ti ho sempre amata! Vuoi sposarmi? :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 a volte penso che un abbraccio sia più importante de magari un maion o altro e brava saretta, te ga proprio ragion. Ormai se ga perso (me sembra) de vista un punto cussì importante come questo. Per quanto me riguarda no xe che me piasi sai far regali, ma se qualchidun me fa un regalo vedo giusto dover ricambiar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 A me da fastidio il dover fare il regalo per forza, il doevr ricambiare o acnora dover star attenti al prezzo. Insomma andare a far shoping pensando devo fare 10 regali da 20€ l'uno è uan cosa che odio. Se trovo qualcosa di significativo per una persona cara lo prendo. Qundi i miei amici qualche volta si ritorvano senza niente qualche volta con un regalo grosso qualche volta con un piccolo pensiero. Anche per i regali che ricevo l'importante e che si veda che c'è il pensiero dietro. Odio i regali fatti tanto per fare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 Per quanto me riguarda devo dir che me piasi moltissimo far regali e non bado a spese per le persone a cui ghe tegno. Son proprio contenta de farli e non me interessa se li ricevo o no perchè tendenzialmente son una persona che vivi per far felici i altri (e se le persone per mi importanti xe contente allora son contenta anche mi ) Una persona devi far sempre quel che se senti de far. El regalo non devi esser un'imposizion ma un piacer e per mi lo xe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 Mi fazo volentieri ma preferisso far regali utili. Cior qualcossa giusto per cior me da fastidio. Tanto che preferisso domandarghe al destinatario se xe qualcossa che ghe servi. Come ricever regali inutili, far finta che xe bel, sorider, ringraziar de cuor ma za savendo che finissi in ripostiglio e che sarà solo per intrigo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Ghe ne fazo pochi (mi e el consumismo no andemo dacordo), me piasi farghene sopratuto (xe el 70% del totale circa) a amici che vivi lontan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 J3n4, ti ho sempre amata! Vuoi sposarmi? :s'ciopado: RUFIAN!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 RUFIAN!!!!!!!!!!!!!!!! Io? NOOOOooooooo.... Sincero d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 deso go de zercar un regalo per un'altra persona.. chi che conossi xe la mia amica canadese, tanya, cossa ghe posso cior? un regalo che pesi poco che senno costa un fraco mandarlo fin fora.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Mi digo sempre che odio far regali de Nadal, che xe solo uno stress...ma in fondo me piasi andar in giro a cercar qualcosa che pol render felici le persone a mi più care. No son certo una che compra un regalo tanto per far o ricambiar, ma lo scelgo sempre accuratamente in base ai gusti de chi lo riceverà ...tanto che son sempre in in giro a finir gli acquisti alla Vigilia de Nadal perchè son troppo puntigliosa! Per quanto riguarda il discorso soldi: se ghe voio sai ben a una persona (moroso, familiari) allora no vardo sai el prezzo, anche se cmq un certo budget lo go, visto che no lavoro e campo coi soldi della paghetta! Per i amici, invece, tendo a comprar dei pensierini, giusto dei simboli che sottolinei el legame de amicizia. Se poi rivo a "crear" da sola el mio regalo de Nadal (una volta go fato un maion de lana...son stada 3 mesi per finirlo!) me sento ancora più soddifatta perchè secondo mi el gesto acquista più significato. Per mi almeno xe così: son felice se me se regala qualcosa fatto a man, dove se pol sentir veramente che la perona ghe ga messo el cuor, piuttosto che ricever un regalo costoso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 deso go de zercar un regalo per un'altra persona.. chi che conossi xe la mia amica canadese, tanya, cossa ghe posso cior? un regalo che pesi poco che senno costa un fraco mandarlo fin fora.. qualcosa de original italo/triestin?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 deso go de zercar un regalo per un'altra persona.. chi che conossi xe la mia amica canadese, tanya, cossa ghe posso cior? un regalo che pesi poco che senno costa un fraco mandarlo fin fora.. Se te vol qualcosa de poco ingombrante o pesante, regalighe un bel ciondolo o una collanina o un braccialetto. Altrimenti te pol farghe incider el nome su qualcosa in pelle (un portafoglio, un'agendina...): ghe xe un negozio che lo fa di fornte all'ospedal Maggiore. Oppur regalighe un cd (sempre se te conosi ben i suoi gusti). Buona ricerca! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Mi digo sempre che odio far regali de Nadal, che xe solo uno stress...ma in fondo me piasi andar in giro a cercar qualcosa che pol render felici le persone a mi più care. [cut] Per quanto riguarda il discorso soldi: se ghe voio sai ben a una persona (moroso, familiari) allora no vardo sai el prezzo, anche se cmq un certo budget lo go, visto che no lavoro e campo coi soldi della paghetta! Per i amici, invece, tendo a comprar dei pensierini, giusto dei simboli che sottolinei el legame de amicizia. [cut] Cito in particolare queste frasi de kiki che rispecchia quel che penso anche mi. Go evitado de citar el discorso "maion fatto a man" visto che no go pazienza.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Mi digo sempre che odio far regali de Nadal, che xe solo uno stress...ma in fondo me piasi andar in giro a cercar qualcosa che pol render felici le persone a mi più care. No son certo una che compra un regalo tanto per far o ricambiar, ma lo scelgo sempre accuratamente in base ai gusti de chi lo riceverà ...tanto che son sempre in in giro a finir gli acquisti alla Vigilia de Nadal perchè son troppo puntigliosa! Per quanto riguarda il discorso soldi: se ghe voio sai ben a una persona (moroso, familiari) allora no vardo sai el prezzo, anche se cmq un certo budget lo go, visto che no lavoro e campo coi soldi della paghetta! Per i amici, invece, tendo a comprar dei pensierini, giusto dei simboli che sottolinei el legame de amicizia. Se poi rivo a "crear" da sola el mio regalo de Nadal (una volta go fato un maion de lana...son stada 3 mesi per finirlo!) me sento ancora più soddifatta perchè secondo mi el gesto acquista più significato. Per mi almeno xe così: son felice se me se regala qualcosa fatto a man, dove se pol sentir veramente che la perona ghe ga messo el cuor, piuttosto che ricever un regalo costoso. Quoto Kiki per il suo mix di insofferenza e dolcezza Comuque e vero l'importante e che si veda il pensiero più del valore commerciale. Sapere che la persona ha perso tempo se prodigata a pensare cosa vogliamo cosa ci piace,cosa ci potrebbe far felici è la cosa che più di tutto da soddisfazione. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orione Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 disemo che son contento co uno xe felice del mio regalo ma non vedo perchè devo farli propio deso xe solo consumismo puro. non soporto propio el nadal quindi niente regali a nesun! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts