Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ve li ricordè? I mitici monfalconesi...

Un peccà che i se ga sciolto...

La mia canzon preferida...boh...iera tute bele

disemo che

-Monfalcon

-Voio viver in Jamaica (ara che roba)

- T.H.C.

Iera figone,ma anche "Soto dela Rocca", "Te me piasi" e "Inquietudine"

Inviato

no ricordo el nome ma iera una splendida che fazeva "ziga ziga la lettiga..." con musica de putt@n@la maestra

e Iole?

e quel'altra che no ricordo el nome ma la iera sula musica della vasca de britti?

purtroppo queste canzoni no i le ga butade fora su cd...ma che ridade co le gavemo sentide!!! :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Inviato

me piaseva de morir, ridevo come mata e andavo spesso a vederli...

un gran pecà che i se ga sciolto e gaver perso un altro gran bel gruppo de casa

• 2 mesi dopo...
Inviato

Mi go i primi due CD de THC so che i ga fatto 4. dove poderia trovarli i altri 2? Mitici,tropa roba. :vino::vino:

Inviato

anche mi me piaseva un casin... li seguivo dovunque, sagre o locai, un vero peca che non i sona più :pianto:

anche se un po' de canzoni parlava sai mal delle babe :lol:

Inviato

GRANDI T.H.C. :punk: pecà che i se ga sciolto.... :pianto:

mi go 3 dei 4 cd de lori, e me mancassi l'ultimo che i ga fato, anche se devo dir che i primi do merita sai, mentre el terzo (e mio ultimo), sinceramente, no xe che me ga sai piasso.

:cherobeara:

Inviato

come podè no gaver citado "vigilesse" ? :D

poi ghe ne xe un'altra della quale no me ricordo el titolo che però la me ga ciapado una cifra.

la fa: "no me ricordo piùùùùùùuuuuuu a che ora noi dovevimo trovarse... per incontrarse... bevo un bicer in piùùùùùùùuuuuuuu..."

(fin qua sembra che la parli de mi.. :D)

mi li go visti all'Hippodrome :)

no savevo dell'esistenza de un quarto cd.. me mancaaa!!! :D

:bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro