Maurice Posted December 30, 2005 Report Posted December 30, 2005 Ve li ricordè? I mitici monfalconesi... Un peccà che i se ga sciolto... La mia canzon preferida...boh...iera tute bele disemo che -Monfalcon -Voio viver in Jamaica (ara che roba) - T.H.C. Iera figone,ma anche "Soto dela Rocca", "Te me piasi" e "Inquietudine" Quote
dido76 Posted December 30, 2005 Report Posted December 30, 2005 no ricordo el nome ma iera una splendida che fazeva "ziga ziga la lettiga..." con musica de putt@n@la maestra e Iole? e quel'altra che no ricordo el nome ma la iera sula musica della vasca de britti? purtroppo queste canzoni no i le ga butade fora su cd...ma che ridade co le gavemo sentide!!! Quote
trert Posted December 30, 2005 Report Posted December 30, 2005 si, grandi artisti.. "co mori el papa" o "troioni" xe le migliori per mi.. poi ovviamente scolto tutte.. Quote
Stefano79 Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 De morir de rider I me piasi anche a mi Quote
J3n4 Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 me piaseva de morir, ridevo come mata e andavo spesso a vederli... un gran pecà che i se ga sciolto e gaver perso un altro gran bel gruppo de casa Quote
diego Posted March 5, 2006 Report Posted March 5, 2006 Mi go i primi due CD de THC so che i ga fatto 4. dove poderia trovarli i altri 2? Mitici,tropa roba. Quote
molly Posted March 6, 2006 Report Posted March 6, 2006 anche mi me piaseva un casin... li seguivo dovunque, sagre o locai, un vero peca che non i sona più anche se un po' de canzoni parlava sai mal delle babe Quote
Maurizio72Ts Posted March 6, 2006 Report Posted March 6, 2006 GRANDI T.H.C. pecà che i se ga sciolto.... mi go 3 dei 4 cd de lori, e me mancassi l'ultimo che i ga fato, anche se devo dir che i primi do merita sai, mentre el terzo (e mio ultimo), sinceramente, no xe che me ga sai piasso. Quote
Kiriranshelo Posted March 6, 2006 Report Posted March 6, 2006 come podè no gaver citado "vigilesse" ? poi ghe ne xe un'altra della quale no me ricordo el titolo che però la me ga ciapado una cifra. la fa: "no me ricordo piùùùùùùuuuuuu a che ora noi dovevimo trovarse... per incontrarse... bevo un bicer in piùùùùùùùuuuuuuu..." (fin qua sembra che la parli de mi.. ) mi li go visti all'Hippodrome no savevo dell'esistenza de un quarto cd.. me mancaaa!!! Quote
miguelsonmi Posted March 7, 2006 Report Posted March 7, 2006 Savè miga se i ga formado qualche altro grupo o i ga smeso de sonar del tuto? Quote
Recommended Posts