Maurice Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 Ve li ricordè? I mitici monfalconesi... Un peccà che i se ga sciolto... La mia canzon preferida...boh...iera tute bele disemo che -Monfalcon -Voio viver in Jamaica (ara che roba) - T.H.C. Iera figone,ma anche "Soto dela Rocca", "Te me piasi" e "Inquietudine" Cita
dido76 Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 no ricordo el nome ma iera una splendida che fazeva "ziga ziga la lettiga..." con musica de putt@n@la maestra e Iole? e quel'altra che no ricordo el nome ma la iera sula musica della vasca de britti? purtroppo queste canzoni no i le ga butade fora su cd...ma che ridade co le gavemo sentide!!! Cita
trert Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 si, grandi artisti.. "co mori el papa" o "troioni" xe le migliori per mi.. poi ovviamente scolto tutte.. Cita
Stefano79 Inviato 3 Gennaio 2006 Segnala Inviato 3 Gennaio 2006 De morir de rider I me piasi anche a mi Cita
J3n4 Inviato 3 Gennaio 2006 Segnala Inviato 3 Gennaio 2006 me piaseva de morir, ridevo come mata e andavo spesso a vederli... un gran pecà che i se ga sciolto e gaver perso un altro gran bel gruppo de casa Cita
diego Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Mi go i primi due CD de THC so che i ga fatto 4. dove poderia trovarli i altri 2? Mitici,tropa roba. Cita
molly Inviato 6 Marzo 2006 Segnala Inviato 6 Marzo 2006 anche mi me piaseva un casin... li seguivo dovunque, sagre o locai, un vero peca che non i sona più anche se un po' de canzoni parlava sai mal delle babe Cita
Maurizio72Ts Inviato 6 Marzo 2006 Segnala Inviato 6 Marzo 2006 GRANDI T.H.C. pecà che i se ga sciolto.... mi go 3 dei 4 cd de lori, e me mancassi l'ultimo che i ga fato, anche se devo dir che i primi do merita sai, mentre el terzo (e mio ultimo), sinceramente, no xe che me ga sai piasso. Cita
Kiriranshelo Inviato 6 Marzo 2006 Segnala Inviato 6 Marzo 2006 come podè no gaver citado "vigilesse" ? poi ghe ne xe un'altra della quale no me ricordo el titolo che però la me ga ciapado una cifra. la fa: "no me ricordo piùùùùùùuuuuuu a che ora noi dovevimo trovarse... per incontrarse... bevo un bicer in piùùùùùùùuuuuuuu..." (fin qua sembra che la parli de mi.. ) mi li go visti all'Hippodrome no savevo dell'esistenza de un quarto cd.. me mancaaa!!! Cita
miguelsonmi Inviato 7 Marzo 2006 Segnala Inviato 7 Marzo 2006 Savè miga se i ga formado qualche altro grupo o i ga smeso de sonar del tuto? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.