Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Eccoci :D

pict07389xm.jpg

Qua xe el nostro Admin che se preparara a distruggerne :wacko::D

Sandro....me dispiasi gaverte ciapado coi oci chiusi :pianto:

pict07391dm.jpg

Trert, concentrado, sta studiando i effetti che devi darghe alla bala :D

pict07401dc.jpg

Qua xe Starlite anche lui concentrado ma no ghe ga servido molto :D Buahahahahaha (risata satanica :p) e trert (anche lui coi oci seradi :pianto:)

Inviato

pict07414bp.jpg

Qua xe Jazz che, come podè veder dalla faccia, iera sai contento de giogar a bowling O|:grin:

pict07420km.jpg

El nostro Admin all'opera! E che opera!!! :DDDD El xe bravissimo :ave::ave:

pict07438ju.jpg

E qua xe Jazz all'opera :D El xe un grande! El se avvicinava alla pista con la bala de bowling e, dopo el tiro, el tornava indrio col cell in man scrivendo messaggi :merodolodalrider: Mitico!!!

Inviato

pict07446ma.jpg

Momento de relax tra un tiro e l'altro :D (e mi iero pronta ad immortalar tutto :grin:)

pict07458fs.jpg

Trert che ga appena tirado :D (de notar dove xe messe le braghe :merodolodalrider: Le ga messe nelle scarpe perchè ghe dava fastidio :D)

pict07502no.jpg

Per vardar sta foto bisogna alzarse in piedi e far l'inchino :D La xe sfocadissima ma volevo mostrar che el nostro Boss ga rivado a far 4, e sottolineo 4, strike de fila :ave::ave::ave:

Inviato

pict07513qa.jpg

Le scarpine de trert :p (vardè le braghe dove ghe riva :D)

pict07539qw.jpg

Starlite con sguardo assassino :pauraaaa: visto che lo go battudo de due punti :grin: (Ancora adesso no rivo a capir come go fatto :lol:)

pict07549qb.jpg

Trert che sfoggia la divisa ufficiale :s'ciopado: :daghe: (che gaveva solo lui però :lol:)

Inviato

E chi era Lebowski?

Prima o poi devo esserci, e ve la faccio vedere io!

(tiro delle mie a 80km/h, che se beccano i birilli :daghe: fanno un bell'effetto. Altrimenti morti e feriti)

Inviato

pict07568df.jpg

Trert con passo veloce dopo el strike che me ga dedicado :daghe::ikik: :ikik:

pict07601cg.jpg

No c'entra unca sta foto :D (però xe stada fatta ieri sera :p) De chi xe sta boccuccia? :rolleyes::D

pict07622pv.jpg

Qua xe sempre trert (ciò ma quante foto te go fatto? O| ) con aria soddisfatta per i risultati conseguidi :D

Bon, le foto xe finide :D e go rivado a no farme fotografar anche sto giro :daghe::mescondo::D

Inviato
E chi era Lebowski?

Prima o poi devo esserci, e ve la faccio vedere io!

(tiro delle mie a 80km/h, che se beccano i birilli :daghe: fanno un bell'effetto. Altrimenti morti e feriti)

Era Jazz :D

In quella partita però era trert che si è beccato il nick di Jazz per uno sbaglio :D

Tiri a 80 km/h?? Non vedo l'ora di vederlo di persona (per vedere te però :DDDD:rolleyes::bacini:)

Inviato

complimenti x le foto, sai bele :) e complimentissssimi al Boss :ave: per l'ennesima vittoria :D

un BRAVAAAAAAA a cucc x aver fato veramente una bela figura :), che con sti mostri sacri del Bowling no xe de tuti i giorni :clapclap: (e ti che te disevi de esser scarsa :ikik: )

Inviato

beh.. grazie della serata.. CUCC!!! te se ga dimenticado che mi te go dedicado el mio double..! che no iera un double ma un strike + quasi un spare.. :p

grazie inoltre al calcetto.. dove c'è trert c'è vittoria..

el boss iera da paura.. anche i tiri moooolto concentradi de jazz..

ed un DAGHE :daghe: per el mio puntegio

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro