Vai al contenuto

[Bowling] Giovedì 19/1


Messaggi raccomandati

Eccoci :D

pict07389xm.jpg

Qua xe el nostro Admin che se preparara a distruggerne :wacko::D

Sandro....me dispiasi gaverte ciapado coi oci chiusi :pianto:

pict07391dm.jpg

Trert, concentrado, sta studiando i effetti che devi darghe alla bala :D

pict07401dc.jpg

Qua xe Starlite anche lui concentrado ma no ghe ga servido molto :D Buahahahahaha (risata satanica :p) e trert (anche lui coi oci seradi :pianto:)

Link al commento
Condividi su altri siti

pict07414bp.jpg

Qua xe Jazz che, come podè veder dalla faccia, iera sai contento de giogar a bowling O|:grin:

pict07420km.jpg

El nostro Admin all'opera! E che opera!!! :DDDD El xe bravissimo :ave::ave:

pict07438ju.jpg

E qua xe Jazz all'opera :D El xe un grande! El se avvicinava alla pista con la bala de bowling e, dopo el tiro, el tornava indrio col cell in man scrivendo messaggi :merodolodalrider: Mitico!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

pict07446ma.jpg

Momento de relax tra un tiro e l'altro :D (e mi iero pronta ad immortalar tutto :grin:)

pict07458fs.jpg

Trert che ga appena tirado :D (de notar dove xe messe le braghe :merodolodalrider: Le ga messe nelle scarpe perchè ghe dava fastidio :D)

pict07502no.jpg

Per vardar sta foto bisogna alzarse in piedi e far l'inchino :D La xe sfocadissima ma volevo mostrar che el nostro Boss ga rivado a far 4, e sottolineo 4, strike de fila :ave::ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

pict07568df.jpg

Trert con passo veloce dopo el strike che me ga dedicado :daghe::ikik: :ikik:

pict07601cg.jpg

No c'entra unca sta foto :D (però xe stada fatta ieri sera :p) De chi xe sta boccuccia? :rolleyes::D

pict07622pv.jpg

Qua xe sempre trert (ciò ma quante foto te go fatto? O| ) con aria soddisfatta per i risultati conseguidi :D

Bon, le foto xe finide :D e go rivado a no farme fotografar anche sto giro :daghe::mescondo::D

Link al commento
Condividi su altri siti

E chi era Lebowski?

Prima o poi devo esserci, e ve la faccio vedere io!

(tiro delle mie a 80km/h, che se beccano i birilli :daghe: fanno un bell'effetto. Altrimenti morti e feriti)

Era Jazz :D

In quella partita però era trert che si è beccato il nick di Jazz per uno sbaglio :D

Tiri a 80 km/h?? Non vedo l'ora di vederlo di persona (per vedere te però :DDDD:rolleyes::bacini:)

Link al commento
Condividi su altri siti

beh.. grazie della serata.. CUCC!!! te se ga dimenticado che mi te go dedicado el mio double..! che no iera un double ma un strike + quasi un spare.. :p

grazie inoltre al calcetto.. dove c'è trert c'è vittoria..

el boss iera da paura.. anche i tiri moooolto concentradi de jazz..

ed un DAGHE :daghe: per el mio puntegio

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×