Vai al contenuto

I sogni durante la notte


assist

Messaggi raccomandati

  • Risposte 80
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Mi no sogno. Cussì Freddie no pol entrar nei miei sogni.. e anche se sognasi savesi de gaver el controllo completo sul sogno. (tipo neo in Matrix.. certi film aiuta.. solo che Freddie sembreria l'agente Smith... mmh...)

"L'uomo nero non è morto,

ha gli artigli come un corvo.

Fa paura la sua voce,

prendi subito la croce.

Apri gli occhi, resta sveglia,

non dormire questa notte".

"One, two, Freddy's coming for you...

Three, four, better lock your door...

Five, six, grab your crucifix...

Seven, eight, gonna stay up late...

Nine, ten, never sleep again. "

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no sogno. Cussì Freddie no pol entrar nei miei sogni.. e anche se sognasi savesi de gaver el controllo completo sul sogno.

Si si, guarda, nn te credo neanche se te paghi oro...... :p

anche ti te sogni, solo che probabilmente nn te rivi aver neanche un minimo controllo su de lori per poderteli ricordar alla mattina..... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no sogno. Cussì Freddie no pol entrar nei miei sogni.. e anche se sognasi savesi de gaver el controllo completo sul sogno. (tipo neo in Matrix.. certi film aiuta.. solo che Freddie sembreria l'agente Smith... mmh...)

Di solito non si ha il controllo sul sogno. Altrimenti non esisterebbero gli incubi.

Le "regole" del sogno le fissa il nostro subconscio in modo autonomo, regole che possono essere diverse da quelle della realtà ma comuque insormontabili...

Se si riesce a fare qualcosa vuol dire che nel mondo del sogno quella cosa si poteva fare.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
  • 1 mese dopo...

stanotte SUPER sogno!!!

iera presenti tutti i muli del forum...

ierimo mi e matt in un ospedal abbandonado e gavevimo solo due pistole condor (quele coi baleti de goma) e l'ospedal iera assediado dai terroristi che iera tuti i altri del forum.. ma prima i iera boni, dopo i xe stadi convertidi..

alora: mi e matt zercavimo de mazarve tuti, el primo che se ga fatto avanti xe stado rix, ghe go sparado una centinaia de colpi però con la condor no el moriva e lora lo go lassado a matt che i se pestassi (lite de famiglia)..

poi xe vignudo AV che gaveva una pistola vera e me ga sparado ma no me ga becado alora dopo ghe go ciapa la pistola e ghe go sparado sul gargarozzo.. el stava morindo (scusa AV) e me ga chiesto de finirlo..

poi xe rivado starlite che iera l'unico rimasto ancora bon e me ga regalado la sua pistola vera e gavemo fato strage dei altri..

ps: matt ti te son morto a causa de rix.. me dispiasi..

pps: son un caso sai grave? :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×