Jump to content

Nuovo incontro presso il CCTC

Recommended Posts

Copio e incollo l'avviso che xe stado messo dai Rindondi:

"QUESTA SERA ALLE ORE 20.00 TUTTI I CLUB DEI TIFOSI SI RIUNISCONO PRESSO LA SEDE DEL CCTC ALLO STADIO ROCCO, SOTTO LA GRADINATA. SI ENTRA DALLA PARTE DI VIA VALMAURA. C'E' BISOGNO DI TUTTI, PER CONCORDARE LE AZIONI DA INTRAPRENDERE A DIFESA DI QUELLA MAGLIA CHE TUTTI, A PAROLE, AFFERMIAMO DI AMARE. VOGLIO VEDERVI TUTTI LI', SENZA SE E SENZA MA, PER CONTARE DAVVERO. PASSATE PAROLA, SOLO SE SIAMO IN TANTI POSSIAMO FERMARE QUESTO DELIRIO."

Mi credo de rivar ad andar, se qualchedun se vol unir....El scagaz xe abbastanza grave, a questo punto xe meio farse sentir per tempo, perchè se el mato ne considera tutti dei barboni...almeno che semo barboni incazzadi

Ciao Sandro, stasera go un impegno ma farò el possibile per vignir all'incontro. La mia maledizion, come disi mia fia xe che go sempre ragion, se questo individuo se trovava in una città del Sud difficilmente saria podù andar fora de casa, ma tanto se.... :vino::vino:

Se qualchedun ga scoltado ciò che l'omo ga dito ieri sera, gavarà capido per l'ennesima volta che ne sta ciolendo pel cul a manetta e che se ne sbatti de tutti, dai propri collaboratori a tutti i tifosi che ama sta squadra. E xe soprattutto questi ultimi a ciaparsela nel sedere.

Visto che boni sì ma mone no, penso sia necessario a questo punto far sentir el proprio dissenso in maniera tangibile: se rischia grosso ad andar avanti così e, se se continua a star zitti e sperar che el mato cambi idea, allora nel prossimo futuro ghe sarà de tutto, meno che robe bele.

@diego: fame saver se te rivi a far un scampon che magari se bechemo per due ciacole :bye:

Eccome tornado...

signori, la situazion xe durissima: lo stesso Di Vita, el presidente dei TC, ga dito che xe ciodi. Innanzitutto se parti dal presupposto che Tonell8 xe sclerado VERAMENTE coi sentimenti, e ga cominciado a dar segni de "cedimento" da dicembre. Non xe un caso che De Falco se gabi dissociado alle azioni del presidente proprio in questo periodo: là dentro xe veramente un inferno. E devi far rifletter che un piccolo gruppetto de persone oggi xe andà parlar con un paio de zogadori, i quali ga affermado "cerchè de aiutarne, perchè noi veramente no savemo cossa far con sto qua". Non credo sia bisogno de parafrasi per espressioni de sto tipo.

Ierimo in una quarantina stasera: troppo pochi, continuo a sottolinear, ma molti non saveva e ok...se ga espresso molte idee su cosa far, se ga parlado de disertar lo stadio o de entrar 15 minuti dopo (come i gaveva fatto a Torino), de mobilitar la carta stampata sul momento che se sta vivendo, de far contestazion nuda e cruda senza pei sulla lingua. Addirittura se ga parlado de un'eventuale occupazione pacifica della sede, ma quel porta a casini de ordine pubblico. Ciò che conta xe, a questo punto, CONTESTAR. Coi striscioni e con qualsiasi altro mezzo per farghe capir a sto qua che la Triestina xe dei tifosi e della città, NON SOLO SUA!

Ora, se tratta de descriver, a chiare linee, el pensier del tifoso alabardato e la filosofia con la quale se andarà avanti d'ora in poi: se tien per la squadra e per i zogadori, se contesta ferocemente l'operato del presidente. E questo ad oltranza. Sta di fatto che la roba più difficile sarà quella de sensibilizzar tante e tante persone che va a veder l'Unione, altrimenti sarà come niente: xe inutile intraprender azioni de qualunque tipo se semo in 50.

Da quanto go capido, za domani sera nell'amichevole contro el Maribor se comincerà a contestar. E questo xe soltanto l'inizio...el Presidente xe avvertido

Edited by SandroWeb

Caro Diego a questo punto ti chiedo scusa x averti criticato "AVEVI RAGIONE" su tutto. Mi ha letteralmente disgustato questo uomo, peccato che non sono a TS xkè sarei venuto anch'io a contestarlo x averci raccontato tante "MONADE" e illuso. Sta prendendo in giro tutti noi e la città. Spero tanto che tutti coloro che amano l'Unione si ribellino e che come dice Sandro intervengano anche le persone che contano. Comunque credo che un po' di colpa c'è l'abbia Berti xkè conosceva l'elemento e non doveva vendergliela. Poveri giocatori con che spirito sabato giocheranno!!! Ciao e Forza Unione :bandieraalabarda:

Son bastanza incasinado per stasera, vederò come rivo...

Comunque, a parte questo: xe veramente giunta l'ora de far qualcossa. Xe venude fora robe allucinanti, tra le quali Tonell8 se ga messo a ciapar a calci e a pugni qualsiasi roba che iera all'interno dello spogliatoio dopo el primo tempo de Triestina-Atalanta...par che ghe gabi dito a Di Venanzio che el se cavi la maia che nol gavessi zogado el secondo tempo, che el xe un pezzo de me**a, che certi gol no se li pol ciapar in quella maniera ecc. ecc. (tra parentesi, quando Dive gaveva meno responsabilità dei altri...)

Rendemose conto che, oltre alla poca pecunia (e Berti, oggi sul Piccolo, ga dito chiaramente che el nostro caro Flaviano ga sbaiado leggermente i calcioli e i conti...e che xe preoccupado non tanto per el presente, quanto per el futuro) questo xe un pazzo lucido (mi e tifosa ieri sera se semo soffermadi a parlar proprio de questo). El ga fatto sto scandal dopo 7 mesi che el xe qua, figuremose quanto el pol diventar nocivo cò passerà altri mesi.

Una roba xe certa: nisun starà più zito. El ga riempido el cadin de :memele: sino all'orlo...saria ora de cominciar a svodarlo

semo proprio nella cacca si... ieri go parla con un giogador e anche lui me ga dito che tutti e sottolineo tutti lori xè preoccupadi per el loro futuro, molti vol scampar via de qua.

el mato ga sclerà de brutto, me sembra de veder un dei miei bimbi che fa i capricci perchè le robe non va come disi lui... infantilismo al massimo.

Son d'accordo per la contestazion! qua bisogna darghe sotto perchè avanti così non se pol andar! El ga de capir che el xè circondado da persone e non da bestie!

Da quanto go capido, za domani sera nell'amichevole contro el Maribor se comincerà a contestar. E questo xe soltanto l'inizio...el Presidente xe avvertido

Ragazzi, posso capir la vostra rabbia, ma ve consiglio de pensar prima de agir :D

Mi no so che genere de contestazioni gavè intenzion de far, ma savè che no sarà de certo 4 striscioni e 2 cori a farghe cambiar idea a un presidente. Quindi mi spero che no volerè spingerve oltre in maniera pesante.....no so se me son spiegà.....Con tutto el rispetto che posso aver per gli appassionati.....no ga senso rischiar denunce per una squadra de balon.

Questo xè el mio pensiero, in tutta sincerità :bye:

Più che altro, secondo mi ghe manca l'umiltà e il buon senso. Se mi no capisso un tubo de calcio e voio far el presidente, me affido a chi sa de certo più de mi. Questo xe el buon senso! Evidentemente lui non lo ga e vol far de testa sua.

Quel che no ga capido però, xe che se el va avanti cusì el se trova da solo, pien de debiti e in serie C. :down:

Bisognassi farghe far un passo indrio e farghe capir che una città come Trieste non se merita tutto ciò. Ben venga una "contestazion civile". Con gente del genere non se pol far altro :disgust::disgust:

Stefano,

penso che no ghe sia nulla de mal nel contestar civilmente una persona che ne sta portado alla rovina. E questo senza ciaparse denunce. La Triestina xe "solo una squadra de balon", ok, ma chi la ama e la ga seguida anche negli anni bui del post fallimento penso che gabi i coioni un pochetin giradi de questa situazion. Anche perchè el rischio de ripiombar nella me**a xe tangibile: credo che solo chi tien veramente a sta squadra (e non quei che veniva in stadio solo co ierimo primi in serie B ) contesterà sin quando gavarà fià in corpo una persona fora de testa che pensa solo ai propri interessi, cagandoghe in testa a tutti (giogadori, collaboratori e tifosi)

Caro Diego a questo punto ti chiedo scusa x averti criticato "AVEVI RAGIONE" su tutto. Mi ha letteralmente disgustato questo uomo, peccato che non sono a TS xkè sarei venuto anch'io a contestarlo x averci raccontato tante "MONADE" e illuso. Sta prendendo in giro tutti noi e la città. Spero tanto che tutti coloro che amano l'Unione si ribellino e che come dice Sandro intervengano anche le persone che contano. Comunque credo che un po' di colpa c'è l'abbia Berti xkè conosceva l'elemento e non doveva vendergliela. Poveri giocatori con che spirito sabato giocheranno!!! Ciao e Forza Unione :bandieraalabarda:

A me dispiace Gufo che tanta brava gente in buona fede e solo per amore della squadra abbia cercato di difendere l'indifendibile con ammirevole ostinazione perchè un simile soggetto non merita niente.

Essersene accorti prima o dopo non cambia molto perchè tanto noi tifosi ce la prendiamo sempre in quel posto.

Questo è il momento di rimanere uniti e protestare. Anche chi è lontano, come me.